Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego - Helion

ISBN: 978-8-3808-3162-9
stron: 82, Format: ebook
Data wydania: 2016-05-17
Księgarnia: Helion
Cena książki: 13,85 zł (poprzednio: 18,97 zł)
Oszczędzasz: 27% (-5,12 zł)
Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców?
Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko?
Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu?
Czy zawsze umiesz bezbłędnie przechwycić komunikat marketingowy?
Jak zacierają się granice pomiędzy spontanicznym działaniem użytkowników a zaplanowanymi akcjami marketingowymi?
Na ile social media są nadal social?
Autorka, prezentując różne metody, pokazuje, jak można umiejętnie wykorzystać ludzkie emocje w celach handlowych. Dziś, w dobie wszechobecnego Internetu, wszystko zdaje się być dozwolone, bo przecież „cel uświęca środki”…
Osoby które kupowały "Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego", wybierały także:
- Jak zhakowa 125,00 zł, (10,00 zł -92%)
- Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki 66,67 zł, (8,00 zł -88%)
- Ruby on Rails. Ćwiczenia 18,75 zł, (3,00 zł -84%)
- Efekt piaskownicy. Jak szefować żeby roboty nie zabrały ci roboty 59,50 zł, (11,90 zł -80%)
- Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)