Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego - Helion
ISBN: 978-8-3808-3162-9
stron: 82, Format: ebook
Data wydania: 2016-05-17
Księgarnia: Helion
Cena książki: 13,85 zł (poprzednio: 18,97 zł)
Oszczędzasz: 27% (-5,12 zł)
Jak zwiÄ™kszyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców?
Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko?
Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu?
Czy zawsze umiesz bezbłędnie przechwycić komunikat marketingowy?
Jak zacierajÄ… siÄ™ granice pomiÄ™dzy spontanicznym dziaÅ‚aniem użytkowników a zaplanowanymi akcjami marketingowymi?
Na ile social media sÄ… nadal social?
Autorka, prezentujÄ…c różne metody, pokazuje, jak można umiejÄ™tnie wykorzystać ludzkie emocje w celach handlowych. DziÅ›, w dobie wszechobecnego Internetu, wszystko zdaje siÄ™ być dozwolone, bo przecież „cel uÅ›wiÄ™ca Å›rodki”…
Osoby które kupowały "Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego", wybierały także:
- Cisco CCNA 200-301. Kurs video. Administrowanie bezpieczeństwem sieci. Część 3 665,00 zł, (39,90 zł -94%)
- Cisco CCNA 200-301. Kurs video. Administrowanie urządzeniami Cisco. Część 2 665,00 zł, (39,90 zł -94%)
- Cisco CCNA 200-301. Kurs video. Podstawy sieci komputerowych i konfiguracji. Część 1 665,00 zł, (39,90 zł -94%)
- Impact of P2P and Free Distribution on Book Sales 427,14 zł, (29,90 zł -93%)
- Cisco CCNP Enterprise 350-401 ENCOR. Kurs video. Programowanie i automatyzacja sieci 443,33 zł, (39,90 zł -91%)