reklama - zainteresowany?

Praktyczny kurs Java - Helion

Praktyczny kurs Java
Autor: Marcin Lis
ISBN: 83-7361-395-1
stron: 384, Format: B5, ok艂adka: mi臋kka
Data wydania: 2004-04-15
Ksi臋garnia: Helion

Cena ksi膮偶ki: 39,90 z艂

Dodaj do koszyka Praktyczny kurs Java

Tagi: Java - Programowanie

Poznaj tajniki najpopularniejszego j臋zyka programowania
w erze Internetu

Chyba wszyscy u偶ytkownicy internetu spotkali si臋 z Jav膮, cz臋sto nawet o tym nie wiedz膮c. W ci膮gu ostatnich 10 lat zyska艂a ona ogromn膮 popularno艣膰, szczeg贸lnie w艣r贸d programist贸w aplikacji sieciowych. Jednak偶e kojarzenie jej z j臋zykiem przeznaczonym wy艂膮cznie do tworzenia takich program贸w jest du偶ym b艂臋dem. Java to w pe艂ni funkcjonalny i doskonale dopracowany j臋zyk programowania, nadaj膮cy si臋 do tworzenia r贸偶nych aplikacji, a nie tylko aplet贸w dzia艂aj膮cych na stronach internetowych.

W Javie pisane s膮 gry sieciowe, systemy bankowo艣ci elektronicznej, pakiety wspomagaj膮ce sprzeda偶 i obs艂ug臋 klienta, a nawet aplikacje dzia艂aj膮ce w telefonach kom贸rkowych i komputerach przeno艣nych. Podstawow膮 zalet膮 j臋zyka Java jest przeno艣no艣膰 kodu -- raz napisany program mo偶na uruchomi膰 na ka偶dym urz膮dzeniu, na kt贸rym zainstalowane jest odpowiednie 艣rodowisko uruchomieniowe, zwane JRE.

Ksi膮偶ka "Praktyczny kurs Java" przeznaczona jest dla os贸b rozpoczynaj膮cych swoj膮 przygod臋 z programowaniem w tym j臋zyku. Opisuje podstawy j臋zyka, zasady programowania obiektowego i tworzenia w艂asnych aplet贸w i aplikacji. Czytaj膮c kolejne rozdzia艂y, dowiesz si臋:

  • Jakie typy danych wykorzystywane s膮 w Javie
  • Jak deklarowa膰 zmienne i wyprowadza膰 ich warto艣ci na ekran
  • W jaki spos贸b sterowa膰 przebiegiem wykonywania programu
  • Jakie zasady rz膮dz膮 programowaniem obiektowym
  • Czym s膮 klasy, obiekty, argumenty i metody
  • Co to s膮 wyj膮tki i jak je obs艂ugiwa膰 w programie
  • Jak wykorzysta膰 zaawansowane techniki programowania obiektowego w swoich aplikacjach
  • W jaki spos贸b uzyskiwa膰 dost臋p do systemu plik贸w z poziomu swojej aplikacji
  • Jak tworzy膰 aplety i samodzielne aplikacje
Zapoznaj si臋 z podstawami programowania w Javie i naucz si臋 zasad programowania obiektowego, a tak偶e dowiedz si臋, czym s膮 wyj膮tki w Javie i stw贸rz w艂asne aplety i aplikacje.

Dodaj do koszyka Praktyczny kurs Java

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Praktyczny kurs Java", wybiera艂y tak偶e:

  • Zrozum struktury danych. Algorytmy i praca na danych w Javie
  • Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII
  • Java. Najlepsze rozwi膮zania zada艅 programistycznych. Receptury. Wydanie IV
  • Programowanie w Javie. Solidna wiedza w praktyce. Wydanie XI
  • JavaFX. Kurs video. Wzorce oraz typy generyczne

Dodaj do koszyka Praktyczny kurs Java

Spis tre艣ci

Praktyczny kurs Java -- spis tre艣ci

Wst臋p (5)

Rozdzia艂 1. Podstawy (7)

    • Lekcja 1. Struktura programu, kompilacja i wykonanie (7)
    • Lekcja 2. Podstawy obiektowo艣ci i typy danych (9)
    • Lekcja 3. Komentarze (12)

Rozdzia艂 2. Instrukcje j臋zyka (17)

  • Zmienne (17)
    • Lekcja 4. Deklaracje i przypisania (18)
    • Lekcja 5. Wyprowadzanie danych na ekran (21)
    • Lekcja 6. Operacje na zmiennych (27)
  • Instrukcje steruj膮ce (39)
    • Lekcja 7. Instrukcja warunkowa if...else (39)
    • Lekcja 8. Instrukcja switch i operator warunkowy (45)
    • Lekcja 9. P臋tle (49)
    • Lekcja 10. Instrukcje break i continue (56)
  • Tablice (63)
    • Lekcja 11. Podstawowe operacje na tablicach (64)
    • Lekcja 12. Tablice wielowymiarowe (68)

Rozdzia艂 3. Programowanie obiektowe (79)

  • Podstawy (79)
    • Lekcja 13. Klasy, pola i metody (80)
    • Lekcja 14. Argumenty i przeci膮偶anie metod (87)
    • Lekcja 15. Konstruktory (98)
  • Dziedziczenie (110)
    • Lekcja 16. Klasy potomne (110)
    • Lekcja 17. Specyfikatory dost臋pu i pakiety (118)
    • Lekcja 18. Przes艂anianie metod i sk艂adowe statyczne (132)
    • Lekcja 19. Klasy i sk艂adowe i finalne (145)

Rozdzia艂 4. Wyj膮tki (153)

    • Lekcja 20. Blok try...catch (153)
    • Lekcja 21. Wyj膮tki to obiekty (162)
    • Lekcja 22. W艂asne wyj膮tki (169)

Rozdzia艂 5. Programowanie obiektowe II (181)

  • Polimorfizm (181)
    • Lekcja 23. Konwersje typ贸w i rzutowanie obiekt贸w (181)
    • Lekcja 24. P贸藕ne wi膮zanie i wywo艂ywanie metod klas pochodnych (190)
    • Lekcja 25. Konstruktory oraz klasy abstrakcyjne (199)
  • Interfejsy (209)
    • Lekcja 26. Tworzenie interfejs贸w (209)
    • Lekcja 27. Wiele interfejs贸w (216)
  • Klasy wewn臋trzne (226)
    • Lekcja 28. Klasa w klasie (226)
    • Lekcja 29. Rodzaje klas wewn臋trznych i dziedziczenie (235)
    • Lekcja 30. Klasy anonimowe i zagnie偶d偶one (244)

Rozdzia艂 6. System wej艣cia-wyj艣cia (253)

    • Lekcja 31. Standardowe wej艣cie (253)
    • Lekcja 32. Standardowe wej艣cie i wyj艣cie (263)
    • Lekcja 33. System plik贸w (273)
    • Lekcja 34. Operacje na plikach (283)

Rozdzia艂 7. Aplikacje i aplety (301)

  • Aplety (301)
    • Lekcja 35. Podstawy aplet贸w (301)
    • Lekcja 36. Czcionki i kolory (310)
    • Lekcja 37. Grafika (319)
    • Lekcja 38. D藕wi臋ki i obs艂uga myszy (330)
  • Aplikacje (340)
    • Lekcja 39. Tworzenie aplikacji (340)
    • Lekcja 40. Komponenty (359)

Skorowidz (375)

Dodaj do koszyka Praktyczny kurs Java

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.