reklama - zainteresowany?

Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Ćwiczenia praktyczne - Helion

Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Ćwiczenia praktyczne
ebook
Autor: Bartosz Danowski, Michał Makaruk
ISBN: 978-83-246-3296-1
stron: 240, Format: ebook
Data wydania: 2011-02-24
Księgarnia: Helion

Cena książki: 21,75 zł (poprzednio: 29,00 zł)
Oszczędzasz: 25% (-7,25 zł)

Dodaj do koszyka Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Ćwiczenia praktyczne

Tagi: Pozycjonowanie (SEO/SEM)

Zapewnij swojej witrynie miejsce w pierwszej dziesiÄ…tce!

  • Jak dziaÅ‚ajÄ… wyszukiwarki?
  • Jaki wpÅ‚yw na pozycjÄ™ serwisu majÄ… linki przychodzÄ…ce i wychodzÄ…ce?
  • Czy istniejÄ… zagrożenia zwiÄ…zane z niewÅ‚aÅ›ciwym pozycjonowaniem?

Stworzenie serwisu WWW to dopiero połowa sukcesu w Internecie. Druga połowa to zapewnienie witrynie odpowiedniej popularności. A tę popularność może zagwarantować przede wszystkim wysokie miejsce w wynikach wyszukiwarek. Jak to osiągnąć? Od czego zacząć i jak monitorować skuteczność prowadzonych działań? Wszystkie odpowiedzi znajdziesz właśnie w tej książce!

Poprzez liczne przykłady i ćwiczenia autorzy zapoznają Cię ze sposobem działania wyszukiwarki Google i zasadami doboru właściwych słów kluczowych. Pokażą, jak najlepiej rozmieścić je na stronie. Ponadto dowiesz się, jaki wpływ na pozycję strony mają linki wychodzące oraz przychodzące, jak przebiega proces indeksowania strony, jak działają systemy wymiany linków oraz jak wykorzystać statystyki do obserwacji ruchu na stronie. Przeczytasz także o tym, jakie zagrożenia niesie ze sobą niewłaściwa procedura pozycjonowania.

  • Sposób dziaÅ‚ania Google oraz innych wyszukiwarek
  • Definiowanie fraz i słów kluczowych
  • WpÅ‚yw linków przychodzÄ…cych i wychodzÄ…cych na pozycjÄ™ strony
  • Korzystanie z systemów wymiany linków
  • Proces indeksacji witryny
  • Zagrożenia zwiÄ…zane z niewÅ‚aÅ›ciwym pozycjonowaniem
  • Wykorzystanie statystyk do Å›ledzenia ruchu na stronie
  • Sposoby reklamowania serwisu

Zwiększ oglądalność swojej witryny WWW!

Dodaj do koszyka Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Ćwiczenia praktyczne

 

Osoby które kupowały "Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Ćwiczenia praktyczne", wybierały także:

  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Praktyczne zastosowanie narzÄ™dzi SEO w Twojej firmie
  • SEO. Kurs video. Poziom pierwszy. Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW
  • SEO. Kurs video. Poziom drugi. Strategie pozycjonowania i techniki pracy
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci

Dodaj do koszyka Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Ćwiczenia praktyczne

Spis treści

Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Ćwiczenia praktyczne eBook -- spis treści

Wstęp (7)

Rozdział 1. Jak działa Google (9)

  • Wyszukiwanie danych (11)
  • Zapytania i operatory (19)
  • Jak dziaÅ‚a wyszukiwarka (27)
  • Co daje wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania (29)
    • Budowa wizerunku (29)
    • Potencjalny wzrost liczby odwiedzin (30)
    • Potencjalny wzrost zysków z prowadzonej strony (32)

Rozdział 2. Słowa i frazy kluczowe (37)

  • Dobór sÅ‚ów (37)
    • Google Keyword Tool (38)
  • Ocena stopnia trudnoÅ›ci, konkurencyjnoÅ›ci i opÅ‚acalnoÅ›ci danej frazy - analiza konkurencji (45)
    • OdnoÅ›niki prowadzÄ…ce do strony (46)
    • Wiek domeny (47)
    • Optymalizacja stron konkurencyjnych (50)
    • Konkurencja reklamodawców (51)
  • Rozmieszczenie sÅ‚ów i fraz na stronie (52)
    • Nasycenie strony sÅ‚owami kluczowymi (53)
    • Stosuj nagÅ‚ówki (54)
    • SÅ‚owa kluczowe w tekÅ›cie i wyróżnienia (55)
    • Opisy odsyÅ‚aczy (56)
    • Umieść sÅ‚owa i frazy w znacznikach meta (57)
    • Zadbaj o tytuÅ‚ każdej strony (57)
    • Stosuj atrybuty alt i title (59)

Rozdział 3. Hiperłącza (61)

  • Linki przychodzÄ…ce (62)
    • Różne domeny (62)
    • Różne IP (63)
    • Opis odnoÅ›nika (63)
    • OdsyÅ‚acze graficzne (65)
    • Przyrost linków wraz z upÅ‚ywem czasu (65)
    • Linki z systemów wymiany linków (68)
  • Linki wychodzÄ…ce (69)
    • Linki zewnÄ™trzne (70)
    • Linki wewnÄ™trzne (74)

RozdziaÅ‚ 4. Systemy wymiany linków (75)

  • e-WebLink.com (76)
    • Rejestracja i konfiguracja (76)
    • Użytkowanie (81)
    • Dodatkowe możliwoÅ›ci (87)
  • PozostaÅ‚e systemy wymiany linków (91)

Rozdział 5. Indeksacja witryny (93)

  • Jak to wyglÄ…da w praktyce (93)
  • Sprawdzanie stopnia indeksacji (107)
  • Sposoby poprawy indeksacji witryny (110)
    • Plik robots.txt (110)
    • Dodatkowe znaczniki (112)
    • Udrażnianie systemu nawigacyjnego (114)
    • Mapa witryny (132)
    • ZwiÄ™kszanie iloÅ›ci odsyÅ‚aczy zewnÄ™trznych (136)

RozdziaÅ‚ 6. Prezentacja typowych zagrożeÅ„ i bÅ‚Ä™dów (143)

  • Najczęściej popeÅ‚niane bÅ‚Ä™dy (143)
    • BÅ‚Ä™dnie dobrane sÅ‚owa kluczowe (143)
    • BÅ‚Ä™dne rozmieszczenie sÅ‚ów kluczowych na stronie (144)
    • Przesycenie strony sÅ‚owami kluczowymi (145)
    • Źle dobrane domeny (146)
    • Duża ilość subdomen ze sÅ‚owami kluczowymi (147)
    • SÅ‚owa kluczowe w adresach podstron (147)
    • ZÅ‚a konstrukcja strony (148)
    • BÅ‚Ä™dne linkowanie wewnÄ™trzne (149)
    • Zduplikowana treść (149)
    • Zbyt szybki przyrost linków (150)
    • ZÅ‚e sÄ…siedztwo (151)
    • Brak dostÄ™pnoÅ›ci strony dla robotów wyszukiwarek (151)
  • Konsekwencje bÅ‚Ä™dów lub stosowania nieetycznych metod pozycjonowania (152)
    • Ban (152)
    • Filtry (154)

RozdziaÅ‚ 7. Åšledzenie ruchu na stronie oraz monitoring innych parametrów strony (155)

  • Stat24 (156)
    • Instalacja darmowej wersji statystyk (156)
    • DostÄ™pne informacje (160)
  • WebTools (170)

Rozdział 8. Reklama w wyszukiwarkach i reklama kontekstowa (191)

  • Zasady dziaÅ‚ania kampanii reklamowych w wyszukiwarkach (192)
    • Koszt (192)
    • Dopasowanie sÅ‚ów kluczowych (192)
    • Treść boksu sponsorowanego (193)
  • AdWords (195)
    • Rejestracja i tworzenie kampanii (195)
    • ZarzÄ…dzanie kampaniami (199)
    • Tworzenie kampanii (203)
    • Podsumowanie (205)
  • Reklama kontekstowa (206)
    • Google AdSense (207)
    • AdSense dla treÅ›ci (208)

Rozdział 9. Dodatek (213)

  • SÅ‚ownik pojęć (213)
  • Inne sposoby zwiÄ™kszania popularnoÅ›ci witryny (224)
    • Sygnatury (224)
    • Biuletyny informacyjne (225)
    • KanaÅ‚y RSS, ping i tracback (231)

Podsumowanie (235)

Dodaj do koszyka Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Ćwiczenia praktyczne

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.