reklama - zainteresowany?

Podręcznik projektantów WWW. Smashing Magazine - Helion

Podręcznik projektantów WWW. Smashing Magazine
Autor: Smashing Magazine
Tytuł oryginału: Professional Web Design: The Best of Smashing Magazine (Smashing Magazine Book Series)
Tłumaczenie: Marek Pętlicki
ISBN: 978-83-246-5671-4
stron: 154, Format: 168x237, okładka: miękka
Data wydania: 2013-04-26
Księgarnia: Helion

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Podręcznik projektantów WWW. Smashing Magazine

Tagi: Tworzenie stron WWW

Bądź profesjonalistą w dziedzinie projektowania!

  • BÄ…dź na bieżąco ze współczesnymi trendami
  • Pokaż swoje portfolio w sieci
  • Zbuduj efektywnÄ… sieć kontaktów

W dzisiejszych czasach tworzenie stron internetowych jest na wyciągnięcie ręki. Gotowe przykłady, samouczki, tutoriale - sieć jest pełna tego typu materiałów. Jednak już na pierwszy rzut oka można odróżnić stronę stworzoną przez amatora od tej zaprojektowanej i wykonanej przez profesjonalistę. Droga do zaszczytnego tytułu specjalisty jest długa i wyboista. Jednak dzięki tej książce może być zdecydowanie bardziej przyjemna!

W trakcie lektury poznasz najlepsze porady dotyczące profesjonalnego projektowania stron internetowych. Znajdziesz tu zbiór najpopularniejszych artykułów z biblii każdego projektanta stron - serwisu Smashing Magazine. Sprawdź zatem, jak z sukcesem stworzyć skuteczne portfolio online lub atrakcyjny interfejs użytkownika na potrzeby biznesowych aplikacji WWW. Dowiedz się, jak radzić sobie z klientami, przyjmować krytykę oraz tworzyć sieć znajomości. Ta książka jest studnią wiedzy dla każdego projektanta chcącego profesjonalnie podejść do wykonywania swojego zawodu, dlatego warto ją mieć!

Sprawdź:

  • jak bezboleÅ›nie przejść drogÄ™ od projektanta amatora do profesjonalisty
  • jak radzić sobie z krytykÄ…
  • czym charakteryzuje siÄ™ dobre portfolio
  • jakie sÄ… najlepsze sposoby na radzenie sobie z trudnymi klientami

Obowiązkowa lektura dla każdego projektanta stron WWW!

Dodaj do koszyka Podręcznik projektantów WWW. Smashing Magazine

 

Osoby które kupowały "Podręcznik projektantów WWW. Smashing Magazine", wybierały także:

  • HTML5. Kurs video. Poziom pierwszy. Programowanie dla poczÄ…tkujÄ…cych webmasterów
  • Webflow. Kurs video. Projektowanie i tworzenie stron internetowych
  • Flask. Kurs video. Od pierwszej linijki kodu do praktycznego zastosowania
  • Node.js i TypeScript. Kurs video. Tworzenie skalowalnych mikroserwisów
  • PHP 7.3. Kurs video. Tworzenie bezpiecznej strony typu e-commerce

Dodaj do koszyka Podręcznik projektantów WWW. Smashing Magazine

Spis treści

Podręcznik projektantów WWW. Smashing Magazine -- spis treści

Rozdział 1. Przykra prawda o firmowych stronach internetowych (1)

  • Potrzebujesz odrÄ™bnego dziaÅ‚u zajmujÄ…cego siÄ™ stronÄ… WWW (2)
  • ZarzÄ…dzanie stronÄ… WWW jest zajÄ™ciem na peÅ‚ny etat (3)
  • Nie chodzi o to, aby budować od zera (3)
  • Twoja strona WWW nie musi podobać siÄ™ wszystkim (4)
  • Marnujesz pieniÄ…dze na serwisy spoÅ‚ecznoÅ›ciowe (5)
  • Twoja strona WWW nie jest tylko dla Ciebie (6)
  • PowinieneÅ› doceniać swój zespół WWW (6)
  • Projekt WWW utworzony przez komitety jest samobójstwem (7)
  • CMS nie jest cudownym rozwiÄ…zaniem (7)
  • Za dużo treÅ›ci (8)
  • Podsumowanie (9)

Rozdział 2. Studium projektowe "Portfolio" - wzorce oraz najnowsze trendy (11)

  • Jasny czy ciemny projekt (12)
  • Ile kolumn? (12)
  • Blok wprowadzajÄ…cy (13)
  • Wyrównanie ukÅ‚adu (14)
  • PoÅ‚ożenie nawigacji (15)
  • Pole wyszukiwania (16)
  • Elementy Flash (16)
  • Gdzie umieÅ›cić dane kontaktowe (17)
  • Podstrona "O nas" (18)
  • Podstrona "Klienci" (19)
  • Podstrona "UsÅ‚ugi" (19)
  • Podstrona "Realizacje" (19)
  • Podstrona "Jak pracujemy" (20)
  • Podstrona "Kontakt" (20)
  • SpecjaÅ‚y i dodatki (21)
  • Inne odkrycia (21)
  • Podsumowanie (22)

Rozdział 3. Tworzenie efektywnego portfolio online (23)

  • PuÅ‚apka 1. Przegadanie (24)
  • PuÅ‚apka 2. Za dużo informacji naraz (24)
  • PuÅ‚apka 3. Co za dużo, to niezdrowo (25)
  • PuÅ‚apka 4. Nietypowa nawigacja (25)
  • PuÅ‚apka 5. BaÅ‚agan wizualny (26)
  • ReguÅ‚y efektywnego projektu portfolio (26)
  • Zdefiniuj swoje kryteria i strategie sukcesu (26)
  • Rozważ stworzenie kilku portfolio (27)
  • Zdefiniuj swojego odbiorcÄ™ (28)
  • Ustal priorytet na użyteczność (30)
  • Użyj wÅ‚aÅ›ciwej technologii (30)
  • Zaplanuj projekt (31)
  • Ogranicz zakres i typ promowanych projektów (32)
  • Informacje, dokumentacje i objaÅ›nienia (32)
  • Zaprezentuj swojÄ… pracÄ™ w kontekÅ›cie ustalonych celów (34)
  • Zawrzyj w projekcie swojÄ… osobowość (34)
  • Promuj swojÄ… pracÄ™ (35)
  • Opracuj cele dÅ‚ugofalowe (36)

Rozdział 4. Uzyskanie lepszego user experience za pomocą opowieści (37)

  • Wszystko zaczyna siÄ™ od opowieÅ›ci (38)
  • Opisywanie projektu w opowieÅ›ciach (38)
  • SiÅ‚a emocji (39)
  • Podstawy wykorzystania opowieÅ›ci do udoskonalania user experience (41)
    • Scalanie zespołów (41)
    • Orientacja na użytkownika (42)
    • Definiowanie użytkownika (43)
    • Zalety (43)
  • "I żyli dÅ‚ugo i szczęśliwie" a rzeczywistość (44)
  • Kilku gawÄ™dziarzy ery internetu (45)
    • Dorelle Rabinowitz (45)
    • Curt Cloninger (46)
    • Christian Saylor (48)
    • Cindy Chastain (50)
  • DoÅ›wiadczenia oparte na opowieÅ›ciach wokół nas (51)
    • Opakowanie: Apple (51)
    • Marketing: Perfumy Six Scents (51)
    • Architektura: Sklep HBO (52)
    • Dane: Taxi 07: Roads Forward (53)
    • Koniec jest poczÄ…tkiem tej opowieÅ›ci (53)

Rozdział 5. Projektowanie interfejsu użytkownika na potrzeby biznesowych aplikacji WWW (55)

  • Serwisy a aplikacje WWW (56)
    • Różne typy aplikacji WWW (56)
  • Poznaj swoich użytkowników (57)
    • Jak zidentyfikować użytkowników (57)
  • Proces projektowania (58)
    • Szkicowanie (59)
    • Prototypowanie (60)
    • Testowanie (60)
  • ReguÅ‚y projektowania (60)
    • Nikt nie lubi niespodzianek (60)
    • Użytkownicy powinni mieć możliwość efektywnej pracy (61)
    • Pomocy! (63)
    • Brak satysfakcji (63)
  • Kluczowe elementy aplikacji WWW (64)
    • Formularze (64)
    • Widok ogólny i szczegółowy (64)
    • Deski rozdzielcze (64)
    • Tabele (65)
    • Raporty (65)
  • Nie zapominaj o wzorcach projektowych (65)
  • Studium przypadku: aplikacja banku online (67)
  • Podsumowanie (67)

Rozdział 6. Stopniowe udoskonalanie i standardy WWW nie ograniczają projektów (69)

  • Nowiutkie technologie a stare dobre praktyki (70)
  • BaÅ‚agan zwany WWW (70)
  • Tworzenie celebrytów i miejsc, w których chcielibyÅ›my być (70)
  • Hollywood i reklamy niczego nas nie nauczÄ… (71)
  • Mit innowacji przez rozwój technologii (72)
  • W innowacji nie chodzi o nowe zabawki (72)
  • Korporacyjne wypaczenie innowacji i jego konsekwencje (73)
  • Syndrom sztokholmski zÅ‚ych interfejsów (74)
  • Nie chodzi o technologiÄ™ albo projekt (74)
  • Gdzie jest piÄ™kno sieci WWW? (75)
  • Jeszcze raz: nasze problemy (76)
  • Dlaczego standardy majÄ… znaczenie i co oznacza "przestrzeganie standardów" (77)
  • Stopniowe udoskonalanie dziaÅ‚a (77)
  • Najlepsze praktyki biorÄ… siÄ™ z zastosowaÅ„ i ciÄ…gÅ‚ego udoskonalania (79)
  • Razem możemy tego dokonać (79)

Rozdział 7. Teoria kolorów dla profesjonalnych projektantów (81)

  • CiepÅ‚e kolory (82)
    • Czerwony (kolor podstawowy) (83)
    • PomaraÅ„czowy (kolor poÅ›redni) (83)
    • Żółty (kolor podstawowy) (84)
  • Zimne kolory (85)
    • Zielony (kolor poÅ›redni) (85)
    • Niebieski (kolor podstawowy) (86)
    • Fioletowy (kolor poÅ›redni) (86)
  • Kolory neutralne (87)
    • Czarny (87)
    • BiaÅ‚y (88)
    • Szary (88)
    • BrÄ…zowy (89)
    • Beżowy i jasnobrÄ…zowy (89)
    • Kremowy i kość sÅ‚oniowa (90)
  • W skrócie (90)
  • Tradycyjne palety barw (91)
    • Monochromatyczna (92)
    • Analogiczna (93)
    • DopeÅ‚niajÄ…ca (94)
    • Rozszerzona dopeÅ‚niajÄ…ca (94)
    • Triady (95)
    • Podwójnie dopeÅ‚niajÄ…ce (tetradic) (95)
    • Niestandardowe (96)
  • Tworzenie palet barw (97)
    • Dlaczego odcienie sÄ… tak istotne (99)
    • Dodawanie kolorów neutralnych (100)
    • NajÅ‚atwiejsze w użyciu palety barw (100)
    • Ilu kolorów użyć? (102)
  • Podsumowanie (102)

Rozdział 8. Czy Twój klient jest tępy, czy też problem leży po Twojej stronie? (103)

  • WyjaÅ›nij, dlaczego pytasz o pieniÄ…dze (104)
  • Uzasadnij swoje zalecenia jÄ™zykiem, który zrozumie klient (104)
  • WÅ‚Ä…cz klienta w proces (105)
  • Edukuj klienta w zakresie projektowania (105)
  • Regularnie komunikuj siÄ™ z klientem (106)
  • WytÅ‚umacz klientowi jego rolÄ™ (107)
  • MoraÅ‚ (107)

Rozdział 9. W jaki sposób radzić sobie z różnymi typami klientów (109)

  • Typ pasywno-agresywny (110)
    • Identyfikacja (110)
    • Jak sobie radzić (110)
  • Przyjaciel rodziny (110)
    • Identyfikacja (111)
    • Jak sobie radzić (111)
  • Zaniżacz wartoÅ›ci (111)
    • Identyfikacja (111)
    • Jak sobie radzić (112)
  • Pedant (112)
    • Identyfikacja (112)
    • Jak sobie radzić (112)
  • Sknera (113)
    • Identyfikacja (113)
    • Jak sobie radzić (113)
  • ZÅ‚ota rÄ…czka (113)
    • Identyfikacja (114)
    • Jak sobie radzić (114)
  • Kontroler (114)
    • Identyfikacja (114)
    • Jak sobie radzić (115)
  • Wymarzony klient (115)
    • Identyfikacja (115)
    • Jak sobie radzić (115)
  • Podsumowanie (115)

Rozdział 10. Jak skutecznie radzić sobie z krytyką (117)

  • Miej odpowiednie nastawienie (119)
  • OkreÅ›l cel (119)
  • Sprawdź swojÄ… pierwszÄ… reakcjÄ™ (120)
  • Oddziel ziarno od plew (121)
  • Ucz siÄ™ z tego (121)
  • Szukaj nowych pomysłów (122)
  • PogÅ‚Ä™b informacje (122)
  • PodziÄ™kuj krytykowi (123)

Rozdział 11. Jak wykorzystać sieci znajomości (125)

  • Dlaczego warto tworzyć powiÄ…zania? (126)
    • Referencje (126)
    • Współpraca (126)
    • RozwiÄ…zywanie problemów (126)
    • Szukanie okazji (127)
    • Pomoc innym (127)
    • Przyjaźń (128)
  • Wskazówki dla projektantów (128)
    • BÄ…dź dostÄ™pny (128)
    • Szukaj wspólnych korzyÅ›ci (128)
    • Prowadź bloga (128)
    • Skupiaj siÄ™ na gÅ‚Ä™bi znajomoÅ›ci (129)
    • BÄ…dź proaktywny (129)
    • Wiedz, czego szukasz (129)
    • Wiedz, co masz do zaoferowania (130)
    • Wykorzystaj znajomoÅ›ci niebezpoÅ›rednie (130)
    • Nie czekaj do momentu, gdy bÄ™dziesz czegoÅ› potrzebowaÅ‚ (130)
    • Pomagaj, gdy tylko jesteÅ› w stanie (131)
    • Nie wyzyskuj innych (131)
    • Nie pozwól, by sieci spoÅ‚ecznoÅ›ciowe szkodziÅ‚y Twojej produktywnoÅ›ci (131)
    • Nie oceniaj ludzi pochopnie (131)
    • Nie staraj siÄ™ być wszÄ™dzie naraz (132)
    • Bierz udziaÅ‚ w rzeczywistych spotkaniach (132)
    • Pilnuj lokalnych okazji (132)

Rozdział 12. Wywiad grupowy: porady ekspertów dla studentów i początkujących projektantów WWW (133)

Skorowidz (152)

Dodaj do koszyka Podręcznik projektantów WWW. Smashing Magazine

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.