reklama - zainteresowany?

Piksele, wektory i inne stwory - Helion

Piksele, wektory i inne stwory
ebook
Autor: Alicja Żarowska-Mazur, Dawid Mazur
ISBN: 978-8-3011-9053-8
stron: 326, Format: ebook
Data wydania: 2016-12-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 55,20 zł (poprzednio: 68,15 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,95 zł)

Dodaj do koszyka Piksele, wektory i inne stwory

Tagi: Inne

Grafika komputerowa zazwyczaj kojarzy się z wyretuszowanymi zdjęciami modeli i modelek. W rzeczywistości daje nam o wiele większe możliwości. Piksele, wektory i inne stwory to wprowadzenie do grafiki komputerowej dla dzieci i nie tylko. Dowiesz się, czym są tryby kolorów, na czym polega różnica między grafiką rastrową a grafiką wektorową, a także zobaczysz, na co należy zwrócić uwagę, przygotowując plik do publikacji w internecie oraz do druku. Poznasz programy do grafiki rastrowej: Photoshop Online Tools, Adobe Photoshop CC . Pierwsza z tych aplikacji jest bezpłatna i dostępna w wersji webowej. Zawiera wszystkie podstawowe i najbardziej niezbędne narzędzia, które znajdziesz też w drugim, komercyjnym, programie. Dzięki Photoshop Online Tools nauczysz się korygować fotografie, stosować różne ciekawe efekty, zmieniać ustawienia obrazu, np. balans bieli, nasycenie kolorów lub kontrast. Photoshop CC natomiast ułatwi Ci zrozumienie istoty warstw i ich stosowania. Jeśli chcesz zaprojektować ulotkę, logo, wizytówkę, powinny Cię zainteresować aplikacje do grafiki wektorowej: Inkscape (bezpłatny) i CorelDRAW X8. Nauczysz się używać linii pomocniczych, korzystać z mechanizmów pozwalających na powielanie elementów, a także ich jednoczesne przekształcanie. Zobaczysz, że grafika wektorowa może być tak samo ciekawa, jak grafika rastrowa. W publikacji przedstawiono kompletne przykłady, a każdy etap pracy został dokładnie opisany i zilustrowany, co pozwala na porównanie własnego dzieła z omawianym ćwiczeniem. Pamiętaj, że jedynym ograniczeniem w grafice komputerowej jest wyobraźnia. Projekty mogą być ciekawe już dzięki kilku narzędziom. Już dziś rusz szare komórki i stwórz coś fajnego!Grafika komputerowa zazwyczaj kojarzy się z wyretuszowanymi zdjęciami modeli i modelek. W rzeczywistości daje nam o wiele większe możliwości. Piksele, wektory i inne stwory to wprowadzenie do grafiki komputerowej dla dzieci i nie tylko. Dowiesz się, czym są tryby kolorów, na czym polega różnica między grafiką rastrową a grafiką wektorową, a także zobaczysz, na co należy zwrócić uwagę, przygotowując plik do publikacji w internecie oraz do druku. Poznasz programy do grafiki rastrowej: Photoshop Online Tools, Adobe Photoshop CC . Pierwsza z tych aplikacji jest bezpłatna i dostępna w wersji webowej. Zawiera wszystkie podstawowe i najbardziej niezbędne narzędzia, które znajdziesz też w drugim, komercyjnym, programie. Dzięki Photoshop Online Tools nauczysz się korygować fotografie, stosować różne ciekawe efekty, zmieniać ustawienia obrazu, np. balans bieli, nasycenie kolorów lub kontrast. Photoshop CC natomiast ułatwi Ci zrozumienie istoty warstw i ich stosowania. Jeśli chcesz zaprojektować ulotkę, logo, wizytówkę, powinny Cię zainteresować aplikacje do grafiki wektorowej: Inkscape (bezpłatny) i CorelDRAW X8. Nauczysz się używać linii pomocniczych, korzystać z mechanizmów pozwalających na powielanie elementów, a także ich jednoczesne przekształcanie. Zobaczysz, że grafika wektorowa może być tak samo ciekawa, jak grafika rastrowa. W publikacji przedstawiono kompletne przykłady, a każdy etap pracy został dokładnie opisany i zilustrowany, co pozwala na porównanie własnego dzieła z omawianym ćwiczeniem. Pamiętaj, że jedynym ograniczeniem w grafice komputerowej jest wyobraźnia. Projekty mogą być ciekawe już dzięki kilku narzędziom. Już dziś rusz szare komórki i stwórz coś fajnego!

Dodaj do koszyka Piksele, wektory i inne stwory

 

Osoby które kupowały "Piksele, wektory i inne stwory", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku
  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Lean dla bystrzaków. Wydanie II
  • Gra bez końca

Dodaj do koszyka Piksele, wektory i inne stwory

Spis treści

Piksele, wektory i inne stwory. Grafika komputerowa dla dzieci eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • Spis treści
  • 1. Piksel i wektor
  • 2. Kolory
  • 3. Formaty plików graficznych
  • 4. Grafika rastrowa
    • 4.1. Photoshop online
      • 4.1.1. Załaduj fotę
      • 4.1.2. Podstawowa korekcja zdjęcia
        • 4.1.2.1. Kadrowanie
        • 4.1.2.2. Rozmiar zdjęcia
        • 4.1.2.3. Autokorekcja
        • 4.1.2.4. Ekspozycja
        • 4.1.2.5. Efekt czerwonych oczu
        • 4.1.2.6. Zmarszczki i piegi
        • 4.1.2.7. Nasycenie
      • 4.1.3. Dopasowanie obrazu
        • 4.1.3.1. Balans bieli
        • 4.1.3.2. Podświetlenia
        • 4.1.3.3. Światło wypełniające
        • 4.1.3.4. Rozjaśnianie
        • 4.1.3.5. Ściemnianie
        • 4.1.3.6. Wyostrzanie
        • 4.1.3.7. Rozmycie
      • 4.1.4. Obudź w sobie artystę
        • 4.1.4.1. Kryształy i piksele
        • 4.1.4.2. Barwne akcenty
        • 4.1.4.3. Kolorystyka
        • 4.1.4.4. Strefa szarości
        • 4.1.4.5. Klimatycznie
        • 4.1.4.6. Pod wodą
      • 4.1.5. Na wesoło
      • 4.1.6. Zapisz dzieło
    • 4.2. Photoshop CC
      • 4.2.1. Interfejs
      • 4.2.2. Otwórz i zapisz plik
      • 4.2.3. Usuń zbędne obiekty
        • 4.2.3.1. Zaznaczanie
        • 4.2.3.2. Wypełnianie zaznaczeń
      • 4.2.4. Warstwy
      • 4.2.5. Maski warstw
      • 4.2.6. Kadr
      • 4.2.7. Retuszuj
        • 4.2.7.1. Photoshopie, działaj!
        • 4.2.7.2. Te okropne rysy
      • 4.2.8. Maluj
      • 4.2.9. Pisz i ozdabiaj
  • 5. Grafika wektorowa
    • 5.1. Inkscape
      • 5.1.1. Spójrz Inkscapeowi w oczy
      • 5.1.2. Ustawienia dokumentu
      • 5.1.3. Rysuj, grupuj i ustawiaj
      • 5.1.4. Koloruj
      • 5.1.5. Wielokąty i gwiazdy
      • 5.1.6. Od auta do grafiki
        • 5.1.6.1. Ołówek
        • 5.1.6.2. Węzły
        • 5.1.6.3. Kontur czy wypełnienie?
        • 5.1.6.4. Krzywe i odcinki
        • 5.1.6.5. Pióro
        • 5.1.6.6. Kaligrafia
      • 5.1.7. Łącz, dziel, tnij i prowadź
      • 5.1.8. Klonuj
      • 5.1.9. Graffiti i kadry
      • 5.1.10. Pisz i wyginaj śmiało tekst
    • 5.2. CorelDRAW
      • 5.2.1. Witaj!
      • 5.2.2. Stań twarzą w twarz z Corelem
      • 5.2.3. Czy to kwadrat, czy koło?
      • 5.2.4. Kopnięty kwadrat
      • 5.2.5. Przesuń się!
      • 5.2.6. Pokoloruj dokument
        • 5.2.6.1. Kolor
        • 5.2.6.2. Gradient
        • 5.2.6.3. Siatka
      • 5.2.7. Kreska tu, kreska tam
      • 5.2.8. Krzyw, układaj, cieniuj
      • 5.2.9. Spawaj i przycinaj
      • 5.2.10. Transformuj
        • 5.2.10.1. Obracanie
        • 5.2.10.2. Metamorfoza
      • 5.2.11. Eksportuj
      • 5.2.12. Ozdobnie czy akapitowo?

Dodaj do koszyka Piksele, wektory i inne stwory

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.