reklama - zainteresowany?

Oszukani przez Smart - Helion

Oszukani przez Smart
ebook
Autor: Marcin Sikorski
ISBN: 978-83-67001-00-7
Format: ebook
Data wydania: 2023-04-20
Księgarnia: Helion

Cena książki: 52,49 zł

Dodaj do koszyka Oszukani przez Smart

Tagi: Inne

POZNAJ SMART

Dodaj do koszyka Oszukani przez Smart

 

Osoby które kupowały "Oszukani przez Smart", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku
  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Lean dla bystrzaków. Wydanie II
  • Gra bez końca

Dodaj do koszyka Oszukani przez Smart

Spis treści

Oszukani przez Smart eBook -- spis treści

RODZIAŁ 1: OSZUKANI SŁOWEM SMART

Jakie są przywary Polaków, które blokują rozwój IoT? Czy istnieje najlepsza metoda na promocję technologii? Jaki jest tak naprawdę problem z komunikacją między ludźmi? Czy smart znaczy w ogóle inteligentny?

ROZDZIAŁ 2: OSZUKANI PRZEZ SPRZEDAWCÓW

Czy świadomość polskiego biznesu jest niska? Jakich błędów Zachodu powinniśmy unikać? Kto jest gorszy - teoretycy czy sprzedawcy? Co jest najsmutniejszą cechą polskiego biznesu?

ROZDZIAŁ 3: OSZUKANI PRZEZ WŁASNĄ WYOBRAŹNIĘ

Co wspólnego ma Internet Rzeczy ze środkami wybuchowymi? Jak wąska jest ludzka wyobraźnia w kwestii zastosowań technologii? W jaki sposób można rozmawiać z kimś kto ma obawy dt. technologii? Jaki jest stosunek zysków i strat w przypadku adaptacji smart rozwiązań?

ROZDZIAŁ 4: OSZUKANI EKONOMICZNIE

Czemu biznes boi się smart technologii? Czy przejście na emeryturę osób decyzyjnych pomaga w rozwoju technologii? Jak możemy mierzyć efekty wdrożenia technologii? Jaki wpływ ma cyfrowa zmiana dla naszego środowiska naturalnego?

ROZDZIAŁ 5: OSZUKANI FAŁSZYWYMI LĘKAMI

Na czym polega hipokryzja IoT? Czy IoT zapewnia wizję lepszego jutra? Kto w istocie jest winny tego, że boimy się technologii? Czym jest spaczona mentalność dotycząca słowa “smart”?

ROZDZIAŁ 6: OSZUKANE SPOŁECZEŃSTWO I DZIECI

Jak używać sztucznej inteligencji do obrony naszych dzieci? Czy sztuczna inteligencja może pomóc w walce z hejtem? Czy cyfrowo wykluczeni, starsi ludzie mogą pokochać technologie? W jaki sposób edukowanie dzieci może przynieść korzyści całemu kraju?

ROZDZIAŁ 7: OSZUKANI TANIĄ SIŁĄ ROBOCZĄ

Dlaczego w Polsce problemem jest tania siła robocza? W jaki sposób przekonać niepewnych, którzy wahają się? Jak wygląda penetracja rynku, który sam nie wie czego chce? Jaki jest polski wizerunek smart rozwiązań na arenie międzynarodowej?

ROZDZIAŁ 8: OSZUKANI PRZEZ EDUKACJĘ

Gdzie szukać źródła informacji na temat smart świata? Na czym polega mentalny skansen myślenia? Dlaczego rola edukatora technologii jest niewdzięczna? Czy uznając się za eksperta nie odcinamy od siebie ludzi?

ROZDZIAŁ 9: OSZUKANI PRZEZ CHMURY

Jak hermetyczni są ludzie w branży IT? Jak IoT może realizować projekty, na których poległy inne technologie? Na czym polega przewaga IoT? Czy myślenie życzeniowe “dobre, bo polskie” może nam zaszkodzić?

ROZDZIAŁ 10: OSZUKANI PRZEZ WŁASNE LĘKI

Czy czeska odwaga we wdrażaniu IoT może nas zawstydzić? Czemu źle przygotowane cięcie kosztów pogrąża nas w technologicznym długu? Czy powinniśmy stawać się technologicznym hubem Europy? Dlaczego tak cicho i rzadko chwalimy się swoimi osiągnięciami?

Dodaj do koszyka Oszukani przez Smart

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.