reklama - zainteresowany?

OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część III - Helion

OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część III
ebook
Autor: Przemysław Kiciak
ISBN: 9788301208646
stron: 254, Format: ebook
Data wydania: 2020-03-31
Księgarnia: Helion

Cena książki: 55,20 zł (poprzednio: 68,15 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,95 zł)

Dodaj do koszyka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część III

Tagi: Inne | OpenGL - Programowanie

Książka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) to prawdziwa gratka dla każdego, kto chce odnaleźć się w nowoczesnej grafice komputerowej. Kurs opisany w książce przedstawia trzy aplikacje wyświetlające grafikę trójwymiarową. Do kolejnych wariantów każdej aplikacji są dodawane nowe efekty, stanowiąc przykłady zastosowań kolejnych możliwości standardu OpenGL i języka GLSL. Dla ułatwienia korzystania z książki została ona podzielona na trzy części. W części trzeciej jest więcej informacji na temat graficznego interfejsu użytkownika i przykład ogólnego programowania procesora graficznego (GPGPU): zaimplementowany w GLSL-u algorytm zagęszczania siatek użyty w trzeciej aplikacji do otrzymania gładkiej powierzchni o skomplikowanym kształcie. Dzięki niej czytelnik dowie się również, jak: oprogramować wihajstry realizujące graficzny interfejs użytkownika, napisać szader obliczeniowy realizujący zagęszczanie siatek, narysować zagęszczoną siatkę, odkształcać siatkę za pomocą łańcucha kinematycznego i szadera obliczeniowego, za pomocą graficznego interfejsu użytkownika umożliwić tworzenie animacji metodą klatek kluczowych.

Dodaj do koszyka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część III

 

Osoby które kupowały "OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część III", wybierały także:

  • Learn Python Programming
  • Puppet: Mastering Infrastructure Automation
  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Responsive Web Design with HTML5 and CSS
  • Modern C++: Efficient and Scalable Application Development

Dodaj do koszyka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część III

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część III

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.