OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część III - Helion
ISBN: 9788301208646
stron: 254, Format: ebook
Data wydania: 2020-03-31
Księgarnia: Helion
Cena książki: 55,20 zł (poprzednio: 68,15 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,95 zł)
Książka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) to prawdziwa gratka dla każdego, kto chce odnaleźć się w nowoczesnej grafice komputerowej. Kurs opisany w książce przedstawia trzy aplikacje wyświetlające grafikę trójwymiarową. Do kolejnych wariantów każdej aplikacji są dodawane nowe efekty, stanowiąc przykłady zastosowań kolejnych możliwości standardu OpenGL i języka GLSL. Dla ułatwienia korzystania z książki została ona podzielona na trzy części. W części trzeciej jest więcej informacji na temat graficznego interfejsu użytkownika i przykład ogólnego programowania procesora graficznego (GPGPU): zaimplementowany w GLSL-u algorytm zagęszczania siatek użyty w trzeciej aplikacji do otrzymania gładkiej powierzchni o skomplikowanym kształcie. Dzięki niej czytelnik dowie się również, jak: oprogramować wihajstry realizujące graficzny interfejs użytkownika, napisać szader obliczeniowy realizujący zagęszczanie siatek, narysować zagęszczoną siatkę, odkształcać siatkę za pomocą łańcucha kinematycznego i szadera obliczeniowego, za pomocą graficznego interfejsu użytkownika umożliwić tworzenie animacji metodą klatek kluczowych.
Osoby które kupowały "OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część III", wybierały także:
- Learn Python Programming 299,00 zł, (29,90 zł -90%)
- Puppet: Mastering Infrastructure Automation 299,00 zł, (29,90 zł -90%)
- Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki 66,67 zł, (8,00 zł -88%)
- Responsive Web Design with HTML5 and CSS 213,57 zł, (29,90 zł -86%)
- Modern C++: Efficient and Scalable Application Development 199,33 zł, (29,90 zł -85%)