reklama - zainteresowany?

OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część I - Helion

OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część I
Autor: Przemysław Kiciak
ISBN: 9788301208622
okładka: miękka
Data wydania: 2019-06-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 57,82 zł (poprzednio: 68,83 zł)
Oszczędzasz: 16% (-11,01 zł)

Dodaj do koszyka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część I

Tagi: Inne | OpenGL - Programowanie

Książka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) to prawdziwa gratka dla każdego, kto chce odnaleźć się w nowoczesnej grafice komputerowej. Kurs opisany w książce przedstawia trzy aplikacje wyświetlające grafikę trójwymiarową. Do kolejnych wariantów każdej aplikacji są dodawane nowe efekty, stanowiąc przykłady zastosowań kolejnych możliwości standardu OpenGL i języka GLSL. Dla ułatwienia korzystania z książki została ona podzielona na trzy części. Część pierwsza zawiera informacje podstawowe, w tym opis bibliotek podstawowych i pomocniczych oraz języka GLSL, i opis pierwszej aplikacji dla początkujących. Dzięki niej czytelnik również pozna: potok przetwarzania grafiki i zadania wykonywane przez jego kolejne etapy, biblioteki i pliki nagłówkowe OpenGL-a, otoczenie OpenGL-a, m.in. biblioteki FreeGLUT i GLFW, matematyczne podstawy grafiki trójwymiarowej, w tym reprezentacje punktów i wektorów oraz przekształceń afinicznych i sposoby rzutowania równoległego i perspektywicznego, sposób przygotowania i używania szaderów w aplikacjach, pierwszą aplikację, którą samodzielnie rozbudujesz, wiele informacji dodatkowych, nie tylko dla początkujących.

Dodaj do koszyka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część I

 

Osoby które kupowały "OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część I", wybierały także:

  • Learn Python Programming
  • Puppet: Mastering Infrastructure Automation
  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Responsive Web Design with HTML5 and CSS
  • Modern C++: Efficient and Scalable Application Development

Dodaj do koszyka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część I

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część I

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.