reklama - zainteresowany?

Nie JAK, lecz KTO. Osi - Helion

Nie JAK, lecz KTO. Osi
mp3
Autor: Dan Sullivan, Dr. Benjamin Hardy
Tytuł oryginału: Who Not How: The Formula to Achieve Bigger Goals Through Accelerating Teamwork
Tłumaczenie: Leszek Sielicki
ISBN: 978-83-8322-222-6
stron: 208, Format: mp3
Data wydania: 2022-10-11
Księgarnia: Helion

Cena książki: 39,20 zł (poprzednio: 48,40 zł)
Oszczędzasz: 19% (-9,20 zł)

Dodaj do koszyka Nie JAK, lecz KTO. Osi

Tagi: Inne | Zarz

Je

Dodaj do koszyka Nie JAK, lecz KTO. Osi

 

Osoby które kupowały "Nie JAK, lecz KTO. Osi", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku
  • Twoja firma w social mediach. Podr

Dodaj do koszyka Nie JAK, lecz KTO. Osi

Spis treści

Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej Audiobook -- spis treści

WSTĘP

CZĘŚĆ I. WOLNOŚĆ W ASPEKCIE CZASU

  • ROZDZIAŁ 1. "KTOSIE" TWORZĄ OKAZJE I UMOŻLIWIAJĄ NAM SAMOROZWÓJ
  • ROZDZIAŁ 2. CAŁA PRAWDA O PROKRASTYNACJI I O TYM, JAK JĄ PRZERWAĆ
  • ROZDZIAŁ 3. JAK ZNAJDOWAĆ ODPOWIEDNIE OSOBY W RAMACH WSZYSTKICH ASPEKTÓW WŁASNEGO ŻYCIA

CZĘŚĆ II. WOLNOŚĆ W ASPEKCIE FINANSOWYM

  • ROZDZIAŁ 4. CZAS PRODUKUJE PIENIĄDZ
  • ROZDZIAŁ 5. ZAANGAŻOWANIE - ABY MÓC OSIĄGAĆ KONKRETNE EFEKTY
  • ROZDZIAŁ 6. GDY JEST WYSTARCZAJĄCO DUŻO PIENIĘDZY, ABY ROZWIĄZAĆ PROBLEM, TO NIE MA PROBLEMU!

CZĘŚĆ III. WOLNOŚĆ W ASPEKCIE RELACJI

  • ROZDZIAŁ 7. JAK BYĆ DOBRYM "KTOSIEM" DLA INNYCH?
  • ROZDZIAŁ 8. JAK UNIKAĆ NIEODPOWIEDNICH "KTOSIÓW", NAWET GDY SĄ BARDZO ATRAKCYJNI
  • ROZDZIAŁ 9. JAK NAWIĄZYWAĆ EFEKTYWNĄ WSPÓŁPRACĘ

CZĘŚĆ IV. WOLNOŚĆ W ASPEKCIE CELU

  • ROZDZIAŁ 10. PRZESTAŃ BYĆ KONKURENCJĄ - ROZPOCZNIJ WSPÓŁPRACĘ
  • ROZDZIAŁ 11. "KTOSIE" POZYTYWNIE WPŁYWAJĄ NA WIZJĘ I CEL

ZAKOŃCZENIE (CZYLI BEZ BABS NIE MA MOWY O COACHINGU)

BIBLIOGRAFIA

PODZIĘKOWANIA DANA

PODZIĘKOWANIA BENA

O AUTORACH

Dodaj do koszyka Nie JAK, lecz KTO. Osi

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.