reklama - zainteresowany?

Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone - Helion


ebook
Autor: Krzysztof Marzec
ISBN: 978-83-283-5178-3
stron: 240, Format: ebook
Data wydania: 2018-09-06
Księgarnia: Helion

Cena książki: 25,93 zł (poprzednio: 39,89 zł)
Oszczędzasz: 35% (-13,96 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: E-biznes | Marketing | Pozycjonowanie (SEO/SEM)

Google'owa skrzynka narzędziowa

Google - wyszukiwarka, która rządzi światem internetu. A skoro tak, zależy od niej także i Twój byt, jeśli prowadzisz działalność online. Czasy, kiedy wystarczyło uruchomić stronę WWW i grzecznie czekać, aż klienci sami na nią trafią po wynikach wyszukiwania, dawno minęły. Dziś konkurencja w sieci jest ogromna, więc e-biznes z prawdziwego zdarzenia wymaga od swojego właściciela profesjonalizacji i poświęcenia sporej ilości czasu. Oczywiście pewne sprawy można sobie uprościć, zautomatyzować, ale nadal - bez świadomości narzędzi, które niejako w pakiecie z wszechobecną wyszukiwarką oferuje Google - nie ma mowy o sukcesie biznesu prowadzonego online.

Bez umiejętności obsługi Google Analytics trudno się zorientować, skąd na naszą stronę docierają klienci oraz na jakim etapie większość z nich porzuca koszyk zakupowy. Właściciel e-biznesu, który nie rozumie zasad rządzących kampaniami w Google Adwords, będzie już zawsze skazany na przepalanie pieniędzy, które powinny być inwestycją w skuteczną reklamę. Unowocześnianie strony WWW bez użycia do jej testowania Google Optimize jest jak strzelanie w ciemności do tarczy, podczas gdy włącznik światła jest pod ręką. Nieznajomość narzędzia Google Search Console docelowo skutkować będzie spadkiem widoczności e-sklepu w wyszukiwarce, a ponieważ stanie się tak raczej prędzej niż później, najwyższy czas doposażyć swoją stronę WWW w kilka niezbędnych narzędzi od wujka Google!


Krzysztof Marzec - absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup. Pracował dla takich marek jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę do optymalizacji kampanii SEM.

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone", wybierały także:

  • Zen Steve'a Jobsa
  • Prawo dla startupu

Dodaj do koszyka

Spis treści

Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone eBook -- spis treści

Wstęp (7)

1. Strategia e-commerce bazująca na wykorzystaniu narzędzi Google (9)

  • Od czego zacząć? (9)
  • Jakie środki przeznaczyć na promocję? (11)
  • Jaki sklep wybrać? (12)
  • Idea łączenia kont Google (14)

2. Google Search Console (15)

  • Weryfikacja witryny (15)
  • Panel (18)
  • Wiadomości (18)
  • Wygląd w wyszukiwarce: Dane uporządkowane i Marker danych (19)
  • Wygląd w wyszukiwarce: Udoskonalenia HTML (21)
  • Ruch związany z wyszukiwaniem: Analityka wyszukiwania (24)
  • Ruch związany z wyszukiwaniem: Linki do Twojej witryny i Linki wewnętrzne (26)
  • Ruch związany z wyszukiwaniem: Ręczne działania (28)
  • Ruch związany z wyszukiwaniem: Kierowanie międzynarodowe (31)
  • Ruch związany z wyszukiwaniem: Obsługa na urządzeniach mobilnych (32)
  • Indeks Google (35)
  • Indeksowanie (36)
  • Problemy dotyczące bezpieczeństwa (42)
  • Web Tools/Inne zasoby (43)
  • Nowa wersja Google Search Console (45)
  • Podsumowanie (47)

3. Google Moja Firma (49)

  • Dlaczego warto być w lokalnych wynikach wyszukiwania? (49)
  • Uruchomienie wizytówki (50)
  • Weryfikacja wizytówki (52)
  • Edycja i ulepszanie wizytówki (53)
  • Dostęp i import (55)
  • Optymalizacja pod kątem wysokich pozycji (57)
  • Statystyki (58)

4. Optymalizacja sklepu (61)

  • Audyt SEO (62)
  • Narzędzia (63)
  • Domena (66)
  • Skanowanie strony - crawler (68)
  • Skanowanie strony - WebSite Auditor (78)
  • Profil linków (84)
  • Dodatkowe ulepszenia (91)
  • Testowanie silnika sklepu pod SEO (93)

5. Tworzenie bazy słów kluczowych pod content marketing (97)

  • Strategie wyszukiwania słów kluczowych (98)
  • Analiza słów kluczowych - Google Analytics oraz Google Search Console (102)
  • Planer słów kluczowych (103)
  • Zmiany trendów słów kluczowych (110)
  • Trendy mobilne (113)
  • Mechanizm autouzupełniania Google - keywordtool.io (114)
  • Analiza konkurencji (118)
  • Wdrożenie bazy (123)

6. AdWords (127)

  • Strategia działań w AdWords (129)
  • AdWords a pozycjonowanie (130)
  • Pierwsza kampania w wyszukiwarce (132)
  • Grupa reklam (142)
  • Słowa kluczowe i dopasowania (143)
  • Reklamy i rozszerzenia reklam (147)
  • Analiza kampanii (155)
  • Google Merchant Center - zakładanie konta (158)
  • Google Merchant Center - plik danych o produktach (161)
  • Google Merchant Center - nawigacja i zarządzanie (164)
  • Kampania produktowa - Shopping Ads i Zakupy Google (166)
  • Remarketing (170)
  • Reklama w sieci reklamowej Google (175)
  • Inne możliwości AdWords (178)
  • Dlaczego warto używać AdWords (188)

7. Google Analytics (191)

  • Raporty w Google Analytics (191)
  • Jak działa Google Analytics? (192)
  • Zakładanie konta GA (193)
  • Pojęcia konieczne do pracy z Google Analytics (195)
  • Wdrożenie konwersji (201)
  • Wyciąganie wniosków - podstawy (204)
  • Wyciąganie wniosków dla średnio zaawansowanych (207)
  • Analiza danych dla zaawansowanych (213)
  • Pułapki przy wdrażaniu (214)

Zakończenie (217)

A. Lista blogów (219)

B. Minisłowniczek (221)

C. Google Data Studio (223)

  • Przykładowy raport (226)

D. Google Optimize (229)

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2020 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.