reklama - zainteresowany?

Nagrywanie płyt CD i DVD. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II - Helion

Nagrywanie płyt CD i DVD. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II
Autor: Piotr Czarny
ISBN: 83-246-0379-4
stron: 168, Format: B6, okładka: miękka
Data wydania: 2006-01-17
Księgarnia: Helion

Cena książki: 12,90 zł

Dodaj do koszyka Nagrywanie płyt CD i DVD. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II

Tagi: Nagrywanie płyt CD i DVD

Nagrywanie płyt CD i DVD uważane jest za niezwykle prostą czynność -- wkładamy płytę do napędu, wskazujemy pliki do nagrania i klikamy odpowiednią ikonę w programie. W tym na pozór prostym procesie można jednak popełnić różne błędy -- wybrać nieodpowiednie urządzenie, nieprawidłowo je podłączyć, zastosować niewłaściwe oprogramowanie i wadliwy nośnik. Aby proces zapisu przebiegał z właściwą szybkością, a dane zostały zapisane prawidłowo, należy zwrócić uwagę na wiele czynników.

W drugim wydaniu książki "Nagrywanie płyt CD i DVD. Leksykon kieszonkowy" wszystkie te czynniki zostały opisane. Stosując zawarte w niej instrukcje, prawidłowo zainstalujesz nagrywarkę i sterowniki, odpowiednio dobierzesz parametry zapisu i użyjesz właściwych nośników.

  • Zakup nagrywarki
  • PodÅ‚Ä…czenie nagrywarki do komputera i instalacja sterowników
  • Standardy zapisu pÅ‚yt CD i DVD
  • Korzystanie z pakietu Nero
  • Nagrywanie pÅ‚yt różnych typów

Taką książkę powinieneś mieć zawsze pod ręką.

Dodaj do koszyka Nagrywanie płyt CD i DVD. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Nagrywanie płyt CD i DVD. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II", wybierały także:

  • Nero 8. Nagrywanie pÅ‚yt CD i DVD. Ćwiczenia praktyczne
  • Nero 9. Nagrywanie pÅ‚yt CD i DVD. Ćwiczenia praktyczne
  • Pamięć. NoÅ›niki i systemy przechowywania danych
  • Domowe studio audio i wideo
  • Jak zrobić DVD ze zdjęć. Podstawy montażu filmowego

Dodaj do koszyka Nagrywanie płyt CD i DVD. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II

Spis treści

Nagrywanie p

Dodaj do koszyka Nagrywanie płyt CD i DVD. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.