reklama - zainteresowany?

Mistrz sprzedaży - Helion

Mistrz sprzedaży
ebook
Autor: Arkadiusz Bednarski
ISBN: 978-83-246-3110-0
stron: 280, Format: ebook
Data wydania: 2011-10-28
Księgarnia: Helion

Cena książki: 29,25 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 25% (-9,75 zł)

Dodaj do koszyka Mistrz sprzedaży

""

>>Możesz także kupić książkę w komplecie z książką uzupełniającą "Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą"
w promocyjnej cenie >>

Handlowy wieniec laurowy

  • Rady dla poczÄ…tkujÄ…cych i doÅ›wiadczonych handlowców
  • Sprzedaż od pierwszego impulsu do spektakularnego finaÅ‚u
  • Szkic do obrazu barwnej przyszÅ‚oÅ›ci w sprzedaży
Sukces nigdy nie jest efektem "słomianego zapału" -- tu trzeba przejść przez prawdziwy ogień
James Madison

Sprzedawco, przedstawicielu handlowy, agencie!

Zdecydowałeś się podjąć niełatwą pracę w niełatwych okolicznościach. Konkurencja panoszy się tuż obok, klienci niechętnie wydają pieniądze, a prowizje mogłyby być o kilka procent wyższe. Jednak zawód sprzedawcy jest także jednym z najbardziej satysfakcjonujących zajęć, jakie możesz sobie wyobrazić. Pozwala zmieniać przekonania odbiorców, podsycać ich potrzeby i budować relacje z klientami na zasadach obopólnego zadowolenia.

Marzysz o tym, by Twój kalendarz wypełniły terminy spotkań, rozmowy handlowe kończyły się sukcesem, a zadowoleni klienci udzielali Ci rekomendacji? Aby to marzenie przekuć w rzeczywistość, musisz zmienić tylko jedną rzecz -- własne nastawienie.

Ludzie uwielbiają kupować! Niestety, ich stosunek do sprzedawców bywa zdecydowanie mniej entuzjastyczny. Jeśli jednak z natrętnego akwizytora, nastawionego na zysk handlowca czy skupionego na sobie przedstawiciela do spraw kluczowych klientów przeobrazisz się w życzliwego doradcę, ich przekonania diametralnie się zmienią. Dlaczego? Ponieważ każdy pragnie zmiany na lepsze!

  • Efektywne poszukiwania nowych i dbanie o staÅ‚ych klientów.
  • Skuteczne umawianie spotkaÅ„ handlowych i powroty z tarczÄ….
  • Poznanie emocji i mechanizmów kierujÄ…cych Twoimi odbiorcami.
  • Współpraca z trudnymi klientami.
  • Rady najbardziej doÅ›wiadczonych sprzedawców.

Przetestuj swojÄ… wiedzÄ™ w zakresie:

Dodaj do koszyka Mistrz sprzedaży

 

Osoby które kupowały "Mistrz sprzedaży", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Ruby on Rails. Ćwiczenia
  • DevOps w praktyce. Kurs video. Jenkins, Ansible, Terraform i Docker
  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Scrum. O zwinnym zarzÄ…dzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Mistrz sprzedaży

Spis treści

Mistrz sprzedaży eBook -- spis treści

Trudne poczÄ…tki (7)

1. Co z tą sprzedażą? Dlaczego nie lubimy sprzedawać i aby nam sprzedawano, a uwielbiamy kupować (11)

  • Inne spojrzenie (13)
  • PieniÄ…dze (17)
  • Przekonania (22)
  • Zmiana przekonaÅ„ (27)
  • Koncentracja (28)
  • Zmiana koncentracji (32)
  • Kontrola (37)

2. Dlaczego kupujemy? Co wpływa na nasze decyzje o zakupie (41)

  • SkÄ…d siÄ™ biorÄ… decyzje (42)
  • Chcemy czuć siÄ™ lepiej lub przestać czuć siÄ™ źle (44)
  • Potrzeby (46)
  • Pewność (47)
  • Urozmaicenie (52)
  • Uznanie (56)
  • Przynależność (60)
  • Rozwój (62)
  • Prawa wpÅ‚ywu (66)

3. Dlaczego i jak to robić? O motywacji do działania i warsztacie sprzedawcy (89)

  • Dlaczego i jak (90)
  • Cele (97)
  • Technologia (116)
  • Jak zdobywać wiedzÄ™? (116)
  • Podsumowanie (125)

4. Co na początek? Jak i gdzie szukać klientów (127)

  • Lista Kontaktów (131)
  • Osoby wpÅ‚ywowe (132)
  • Rekomendacje (134)
  • Lista MożliwoÅ›ci (140)
  • Nawyki (141)

5. Jak się spotkać? Jak umówić się na spotkanie handlowe (147)

  • Rozmowa telefoniczna (151)

6. Jak sprzedać? Jak prowadzić skuteczne spotkanie handlowe (183)

  • Etap pierwszy - nawiÄ…zanie kontaktu i zbudowanie relacji (186)
  • Etap drugi - zbieranie informacji i uÅ›wiadamianie potrzeb (199)
  • Etap trzeci - przedstawienie propozycji i prezentacja (213)
  • Kolejny krok (238)

7. Jak nie dać się zwariować? O trudnych klientach (239)

  • Różnice indywidualne (245)
  • Metaprogramy (246)
  • Systemy reprezentacji (262)
  • PiÄ™cioczynnikowy Model OsobowoÅ›ci (265)

Zakończenie (273)

Dodaj do koszyka Mistrz sprzedaży

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.