reklama - zainteresowany?

Microsoft SharePoint 2010 PL. Praktyczne podejście - Helion


ebook
Autor: Johnathan Lightfoot, Chris Beckett
Tytuł oryginału: Microsoft SharePoint 2010 Plain& Simple: Learn the simplest ways to get things done with Microsoft SharePoint 2010
Tłumaczenie: Paweł Koronkiewicz
ISBN: 978-83-246-7169-4
stron: 248, Format: ebook
Data wydania: 2013-04-15
Księgarnia: Helion

Cena książki: 24,95 zł (poprzednio: 49,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-24,95 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: Inne | SharePoint

Zapanuj nad dokumentami w Twojej firmie!

  • Jakie nowości wprowadzono w wersji 2010 narzędzia SharePoint?
  • Jak efektywnie współpracować z innymi i organizować pracę?
  • Jak wydajnie wyszukiwać informacje w SharePoint?

Niekonfliktowa praca grupowa, współdzielone dokumenty, szybki dostęp do informacji, wiedzy i zasobów. O takim narzędziu zawsze marzyli pracownicy i właściciele firm. Dzięki firmie Microsoft ich marzenia wreszcie się spełniły. Gigant z Redmond wydał nową, jeszcze lepszą, niezwykle łatwą w użyciu wersję narzędzia SharePoint. Co potrafi ta aplikacja, jak ułatwia codzienną pracę oraz jaki kryje się w niej potencjał? Na to i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź w tej książce!

W trakcie lektury dowiesz się, jak wykorzystać możliwości witryny SharePoint. Nauczysz się tworzyć obszary robocze oraz zarządzać ich zawartością. Zrozumiesz ideę powstawania bibliotek dokumentów i sam zaczniesz przekazywać do nich pliki. W kolejnych rozdziałach zdobędziesz wiedzę na temat publikowania materiałów multimedialnych, zasad zarządzania informacją oraz efektywnej współpracy i organizacji pracy. Ponadto SharePoint w wersji 2010 sprawdzi się doskonale w roli platformy do prowadzenia blogów oraz osobistych witryn pracowników. Książka porusza także istotne problemy związane z bezpieczeństwem w witrynach SharePoint oraz metodami wyszukiwania informacji. Podręcznik "Microsoft SharePoint 2010 PL. Praktyczne podejście" stanowi doskonałe źródło wiedzy dla każdego obecnego i potencjalnego użytkownika tego narzędzia.

  • Nowości w SharePoint 2010
  • Zadania witryny SharePoint 2010 oraz jej dostosowanie
  • Zarządzanie zawartością witryny
  • Tworzenie list i bibliotek
  • Zarządzanie dokumentami
  • Ewidencjonowanie i śledzenie dokumentów
  • Wykorzystanie materiałów multimedialnych
  • Zarządzanie informacjami
  • Efektywna współpraca i organizacja pracy
  • Integracja SharePoint 2010 z Microsoft Office 2010
  • Wykorzystanie SharePoint jako platformy dla blogów
  • Funkcje społecznościowe w SharePoint
  • Witryny osobiste
  • Wyszukiwanie informacji oraz ich subskrypcja

Zorganizuj swoją pracę dzięki SharePoint 2010!

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Microsoft SharePoint 2010 PL. Praktyczne podejście", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki

Dodaj do koszyka

Spis treści

Microsoft SharePoint 2010 PL. Praktyczne podejście eBook -- spis treści

  • Podziękowania (11)

1. O książce (13)

  • Bez informatycznego żargonu! (14)
  • Krótki przegląd (14)
  • Kilka założeń (16)
  • Słowo końcowe (albo dwa) (16)

2. Co nowego na platformie SharePoint 2010? (17)

  • Nowe funkcje (18)
  • Funkcje zmodyfikowane (20)

3. Początki pracy z witrynami SharePoint (25)

  • Witryny SharePoint - pierwsze kroki (26)
  • Tworzenie witryny SharePoint na podstawie szablonu (27)
  • Elementy witryny zespołu (31)
  • Obszary robocze (32)
  • Zmiana ogólnego wyglądu witryny (33)
  • Przeglądanie zawartości witryny (36)
  • Zapisywanie szablonu witryny (37)

4. Zarządzanie zawartością witryny (39)

  • Kolumny witryny (43)
  • Typy zawartości (47)
  • Wiązanie szablonu dokumentu z typem zawartości (49)

5. Listy i biblioteki (57)

  • Tworzenie i usuwanie list (58)
  • Dodawanie, edycja i usuwanie elementów list (60)
  • Praca z folderami (64)
  • Praca z kolumnami listy (66)
  • Reguły sprawdzania poprawności dla kolumn i dla list (70)
  • Sortowanie i filtrowanie list (73)
  • Konfigurowanie widoków list (75)

6. Praca z dokumentami (81)

  • Zarządzanie dokumentami przy użyciu biblioteki dokumentów (82)
  • Dostosowywanie szablonów dokumentów (84)
  • Przesyłanie na serwer wielu dokumentów jednocześnie (88)
  • Ewidencjonowanie dokumentów (90)
  • Śledzenie dokumentów z użyciem identyfikatorów (ID) (94)
  • Korzystanie z menu Wyślij do (99)
  • Zestawy dokumentów (101)

7. Multimedia (107)

  • SharePoint 2010 i multimedia - wprowadzenie (108)
  • Biblioteka elementów zawartości (110)
  • Stosowanie słów kluczowych i metadanych (111)
  • Opisywanie plików i przesyłanie ich na serwer (114)
  • Korzystanie z zasobów serwera SharePoint w Microsoft Office (116)
  • Wstawianie multimediów na stronie serwera SharePoint (118)

8. Zasady zarządzania informacjami (123)

  • Zasady zarządzania informacjami - wprowadzenie (124)
  • Zasady inspekcji (124)
  • Zasady etykiet dokumentów (128)
  • Zasady kodów kreskowych dokumentów (132)
  • Zasady przechowywania dokumentów (136)

9. Efektywna współpraca i organizacja pracy (139)

  • Planowanie przy użyciu listy Zadania w projekcie (140)
  • Praca z listą typu Kalendarz (145)
  • Lista Śledzenie problemów (148)
  • Lista dyskusyjna (150)
  • Synchronizowanie listy Zadania w projekcie z planem w programie Microsoft Project (153)

10. SharePoint i Office 2010 (155)

  • Dołączanie bibliotek SharePointa do programów pakietu Office (156)
  • Dołączanie kalendarza SharePointa do programu Outlook (159)
  • Archiwizowanie poczty z programu Outlook na serwerze SharePoint (161)
  • Udostępnianie slajdów z programu PowerPoint w bibliotece slajdów (162)
  • Emisja pokazu slajdów (166)
  • Importowanie i eksportowanie list do programu Microsoft Excel (168)
  • Współpraca z programem Microsoft Access (172)
  • SharePoint Workspace (173)

11. Praca z blogami (175)

  • Zakładanie blogu (177)
  • Zmiana grafiki i opisu blogu (178)
  • Kategorie artykułów (181)
  • Artykuły (183)
  • Komentarze (185)
  • Subskrypcja RSS (187)
  • Przygotowywanie artykułów w aplikacjach zewnętrznych (188)

12. Uprawnienia i zabezpieczenia (191)

  • Zabezpieczenia w witrynach SharePoint - wprowadzenie (192)
  • Dodawanie użytkowników do grup (193)
  • Tworzenie grup (195)
  • Udzielanie uprawnień pojedynczej osobie (196)
  • Przerywanie dziedziczenia (198)
  • Przyznawanie dostępu do list, bibliotek i pojedynczych elementów (200)
  • Usuwanie zabezpieczeń (204)
  • Przeglądanie uprawnień (207)

13. Witryny osobiste i funkcje społecznościowe (209)

  • Obszar Moja witryna (210)
  • Edycja profilu użytkownika (211)
  • Przesyłanie plików na serwer (212)
  • Informacje o współpracownikach (216)
  • Bieżąca informacja o aktywności użytkownika ("status") (220)
  • Notatki (222)

14. Wyszukiwanie informacji (227)

  • Centrum wyszukiwania - wprowadzenie (228)
  • Zakresy wyszukiwania (231)
  • Korzystanie z elementów uściślających (235)
  • Konfigurowanie najlepszych trafień (236)
  • Subskrypcja wyników wyszukiwania jako źródła RSS (238)
  • Wyszukiwanie zaawansowane (241)

Skorowidz (243)

O autorach (248)

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2020 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.