reklama - zainteresowany?

Mechanical Desktop 6. Ćwiczenia praktyczne - Helion

Mechanical Desktop 6. Ćwiczenia praktyczne
Autor: Fabian Stasiak
ISBN: 83-7197-655-0
stron: 152, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2001-12-13
Księgarnia: Helion

Cena książki: 16,00 zł

Dodaj do koszyka Mechanical Desktop 6. Ćwiczenia praktyczne

Podręcznik "Mechanical Desktop 6. Ćwiczenia praktyczne" jest przeznaczony dla początkujących użytkowników programu Mechanical Desktop 6. Materiał ćwiczeniowy zawarty w podręczniku jest tak skonstruowany, żeby na podstawie prostego projektu mechanicznego można było przejść podstawowy kurs modelowania części, składania zespołów i tworzenia dokumentacji rysunkowej. Ćwiczenia ułożone są w kolejności od najprostszych do bardziej zaawansowanych i stanowią doskonałą podstawę do samodzielnego odkrywania kolejnych możliwości pakietu Mechanical Desktop.

Mechanical Desktop 6 to program do zaawansowanego projektowania trójwymiarowego w środowisku AutoCAD-a. Warunkiem niezbędnym do rozpoczęcia ćwiczeń jest taka znajomość programu AutoCAD 2002, która pozwala na swobodne rysowanie i edycję rysunków dwuwymiarowych oraz skonfigurowanie programu do własnych potrzeb.

Dodaj do koszyka Mechanical Desktop 6. Ćwiczenia praktyczne

 

Osoby które kupowały "Mechanical Desktop 6. Ćwiczenia praktyczne", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Ruby on Rails. Ćwiczenia
  • DevOps w praktyce. Kurs video. Jenkins, Ansible, Terraform i Docker
  • Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku
  • Scrum. O zwinnym zarządzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Mechanical Desktop 6. Ćwiczenia praktyczne

Spis treści

Mechanical Desktop 6. Ćwiczenia praktyczne -- spis treści

Wstęp (5)

  • Łyk teorii (5)
    • Modelowanie części (6)
    • Modelowanie zespołów (7)
    • Modelowanie powierzchniami (8)
    • Tworzenie wizualizacji projektu (9)
    • Tworzenie dokumentacji rysunkowej (9)
    • Wymiana danych z innymi systemami CAD/CAM/CAE i publikacja danych w Internecie (10)
  • Metodyka projektowania w MDT (10)
    • Cel ćwiczeń (12)

Rozdział 1. Konfiguracja programu (15)

  • Szablon projektu (15)

Rozdział 2. Tworzenie modeli i rysunków wykonawczych części (27)

  • Model blatu (27)
  • Rysunek wykonawczy blatu towarowego (35)
  • Model kółka (44)
  • Rysunek wykonawczy kółka (55)
  • Model zaczepu (62)

Rozdział 3. Tworzenie modelu i dokumentacji zespołu (69)

  • Rama wagonika - część główna ramy (69)
  • Rama wagonika - klocki do mocowania osi (81)
  • Obejmy do zamocowanie osi (92)
  • Wstawienie blatu i wykonanie otworów w ramie (97)
  • Projektowanie osi wózka (106)
  • Wstawienie łożysk (113)
  • Wstawienie i edycja kół (116)
  • Połączenia gwintowe (120)
  • Wstawienie zaczepu (127)
  • Uzupełnianie danych projektu (130)
  • Porządkowanie struktury projektu (133)
  • Detalowanie projektu (137)
  • Prezentacje zespołów (140)
  • Rysunek złożeniowy projektu (146)
  • Lista części i numerowanie komponentów (149)
  • Rysunek wykonawczy części spawanej (151)

Dodaj do koszyka Mechanical Desktop 6. Ćwiczenia praktyczne

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.