reklama - zainteresowany?

Matematyka dla programistów JavaScript - Helion

Matematyka dla programistów JavaScript
ebook
Autor: Jacek Piechota
ISBN: 978-83-283-6852-1
stron: 456, Format: ebook
Data wydania: 2020-02-25
Księgarnia: Helion

Cena książki: 43,45 zł (poprzednio: 77,59 zł)
Oszczędzasz: 44% (-34,14 zł)

Dodaj do koszyka Matematyka dla programistów JavaScript

Tagi: Inne - Programowanie | JavaScript - Programowanie | Matematyka | Wydawnictwo Naukowe Helion

Programowanie matematyki wcale nie musi być trudne!

  • Przypomnij sobie reguły i działania matematyczne
  • Poznaj w praktyce funkcje matematyczne JavaScriptu
  • Zamieniaj wzory i problemy matematyczne na algorytmy
  • Naucz się wizualizować matematykę

Spójrzmy prawdzie w oczy: większość ludzi nie lubi matematyki. Co dziwne, nie jest ona również ulubioną dziedziną wiedzy wielu osób zawodowo parających się informatyką. Niejedną z nich w prawdziwy popłoch wpędza konieczność posłużenia się choćby najbardziej niewinnie wyglądającą funkcją matematyczną, nie wspominając o przeprowadzeniu bardziej skomplikowanych obliczeń statystycznych, wykreśleniu przebiegu funkcji czy implementowaniu działań na macierzach.

Niepotrzebnie, bo matematyka wcale nie jest taka straszna! Przekonasz się o tym dzięki tej książce, która szybko i łatwo wprowadzi Cię w świat obliczeń matematycznych przeprowadzanych za pomocą komputera. Z wykorzystaniem praktycznych przykładów, opracowanych w popularnym języku JavaScript, przedstawia ona sposoby wykonywania rozmaitych działań i przekształceń, stosowania algorytmów i wizualizowania otrzymanych wyników. Przestań się martwić i zostań prawdziwym matematycznym ninja!

  • Podstawy matematyki i teorii informacji
  • Działania na liczbach binarnych i heksadecymalnych
  • Kombinatoryka i prawdopodobieństwo
  • Działania na wektorach i macierzach
  • Przetwarzanie liczb zespolonych
  • Wykresy krzywych
  • Chaos, fraktale i paradoksy

Matematyka i JavaScript to doskonały tandem!

Dodaj do koszyka Matematyka dla programistów JavaScript

 

Osoby które kupowały "Matematyka dla programistów JavaScript", wybierały także:

  • Debugging Teams. Przez współpracę do lepszej produktywności
  • Zrozum struktury danych. Algorytmy i praca na danych w Javie
  • Tao mikrousług. Projektowanie i wdrażanie
  • Zaprojektuj bota. Tworzenie interfejsów konwersacyjnych
  • Architektura ewolucyjna. Projektowanie oprogramowania i wsparcie zmian

Dodaj do koszyka Matematyka dla programistów JavaScript

Spis treści

Matematyka dla programistw JavaScript eBook -- spis treci

  • Wstp
  • Rozdzia 1. Powtrka z matematyki
    • Potgowanie i pierwiastkowanie
      • Potgowanie
      • Pierwiastkowanie
    • Logarytmy
      • Logarytm logab
      • Logarytm naturalny lna
      • Logarytm dziesitny log10a albo lga
      • Przeliczanie logarytmw
      • Logarytmy w JavaScript
    • Trygonometria
      • Miary kta
      • Przeliczanie stopni na radiany i radianw na stopnie
      • Funkcje trygonometryczne kta penego
        • sinus
        • cosinus
        • tangens
        • cotangens
        • secans
        • cosecans
        • Wzory podstawowe
        • Znaki funkcji
        • Wzory redukcyjne
      • Funkcje cyklometryczne
        • arcsinx
        • arccosx
        • arctgx
        • arcctg
      • Funkcje hiperboliczne
      • Ukad wsprzdnych w JavaScript
      • Inne
  • Rozdzia 2. Teoria informacji podstawowe pojcia
    • Rnorodno
    • Prawdopodobiestwo
    • Entropia
  • Rozdzia 3. Spjniki logiczne i logika zda
    • Wprowadzenie
    • Spjniki jednoargumentowe
      • verum
      • falsum
      • assert
      • !
        • Przykad 1.
        • Przykad 2.
        • Przykad 3.
    • Spjniki dwuargumentowe
      • &&
        • Przykad 1.
        • Przykad 2.
        • Przykad 3.
      • ||
      • NAND
      • NOR
      • XOR
      • NXOR
      • IMP
      • IMPR
    • Inne spjniki
      • activ
      • deactiv
  • Rozdzia 4. Logiki trjwartociowe
    • Przykady uycia
      • Koniunkcja
      • Alternatywa
  • Rozdzia 5. Operatory i obliczenia binarne
    • Liczby binarne
    • Operatory binarne
      • Operator iloczynu bitowego &
      • Operator sumy bitowej |
      • Operator bitowej rnicy symetrycznej ^
      • Operator negacji bitowej ~
      • Operator przesunicia bitowego w lewo <<
      • Operator przesunicia bitowego w prawo >>
      • Operator przesunicia bitowego w prawo z uzupenieniem zerami >>>
    • Zastosowania operacji binarnych
      • Sprawdzanie parzystoci
      • Maskowanie binarne
      • Wczanie bitw
      • Wyczanie bitw
      • Odwracanie bitw
      • Sprawdzanie wartoci bitu
      • Wycinanie bitw
      • Flagi binarne
    • Zegar binarny
      • Kod BCD
      • Zapis czasu
        • Zapis binarny
        • Zapis BCD
        • 12/24 h
      • Przykad
  • Rozdzia 6. Liczby heksadecymalne i kolory
    • Liczby heksadecymalne
    • Kolory RGB i RGBA
    • Kolory HSL
    • Przykady
  • Rozdzia 7. Rachunek zbiorw i kompozycja kolorw
    • Zbir
    • Operacje na zbiorach
      • Dopenienie zbioru
      • Suma zbiorw
      • Iloczyn zbiorw
      • Rnica zbiorw
      • Rnica symetryczna zbiorw
      • Zawieranie si zbiorw
    • Kompozycja kolorw
      • Obliczenia
    • Reguy Portera-Duffa
      • copy
      • destination-atop
      • destination-in
      • destination-out
      • destination-over
      • lighter
      • source-atop
      • source-in
      • source-out
      • source-over
      • xor
  • Rozdzia 8. Liczby pierwsze
    • Generowanie liczb pierwszych
      • Liczba pierwsza wiksza od n
      • Liczba pierwsza Eulera
      • Liczba pierwsza Mersennea
      • Liczby pierwsze w podanym zakresie
    • Testy pierwszoci
      • Mae liczby
      • Due liczby
    • Faktoryzacja
    • Dodatki
  • Rozdzia 9. Liczby i cig Fibonacciego
    • Liczba
    • Cig Fibonacciego
      • Definicja
      • Granica
      • Wzr Bineta
      • Algorytmy
      • Powtrka z matematyki
        • Silnia
        • Symbol Newtona
        • Trjkt Pascala
      • Waciwoci
        • Waciwo 1.
        • Waciwo 2.
        • Waciwo 3.
        • Waciwo 4.
        • Waciwo 5.
        • Waciwo 6.
        • Waciwo 7.
        • Waciwo 8.
        • Waciwo 9.
        • Waciwo 10.
        • Waciwo 11.
        • Waciwo 12.
        • Waciwo 13.
        • Waciwo 14.
        • Inne waciwoci
    • Zastosowania i wystpowanie
      • Muzyka
      • Literatura
      • Ekonomia
      • Informatyka
      • Dodatki
  • Rozdzia 10. Kombinatoryka
    • Silnia
    • Rozkad dwumianowy
      • Rzut jedn monet
      • Rzut dwiema monetami
      • Rzut trzema monetami
      • Rzut czterema monetami
      • Rzut n monetami
    • Trjkt Pascala
      • Prawdopodobiestwo wyrzucenia
    • Symbol Newtona
    • Dwumian Newtona
    • Kombinacje
      • Kombinacje bez powtrze
        • Przykad 1.
        • Przykad 2.
      • Kombinacje z powtrzeniami
    • Wariacje
      • Wariacje bez powtrze
      • Wariacje z powtrzeniami
        • Przykad
    • Permutacje
      • Permutacje bez powtrze
      • Permutacje z powtrzeniami
        • Przykad 1.
        • Przykad 2.
    • Co wybra?
      • Przykad 1.
      • Przykad 2.
      • Przykad 3.
      • Przykad 4.
    • Liczby Stirlinga II rodzaju (dla podzbiorw)
      • Rozmieszczenie kul w urnach
        • Rozmieszczenie 1.
          • Zadanie:
          • Rozwizanie:
          • Sprawdzenie:
        • Rozmieszczenie 2.
          • Zadanie:
          • Rozwizanie:
          • Sprawdzenie:
        • Rozmieszczenie 3.
          • Zadanie:
          • Rozwizanie:
          • Sprawdzenie:
        • Rozmieszczenie 4.
          • Zadanie:
          • Rozwizanie:
          • Sprawdzenie:
        • Rozmieszczenie 5.
          • Zadanie:
          • Obliczenie:
          • Sprawdzenie:
        • Rozmieszczenie 6.
          • Zadanie:
          • Rozwizanie:
          • Sprawdzenie:
        • Rozmieszczenie 7.
          • Zadanie:
          • Rozwizanie:
          • Sprawdzenie:
          • Partycje
        • Rozmieszczenie 8.
          • Zadanie:
          • Rozwizanie:
          • Sprawdzenie:
          • Partycje
    • Inwersje (permutacje bez punktw staych)
      • Zadanie:
      • Rozwizanie:
      • Sprawdzenie:
    • Liczby Catalana
    • czenie nawiasami
      • Zadanie:
      • Rozwizanie:
      • Sprawdzenie:
    • Liczby Bella
    • Tworzenie niepustych podzbiorw
      • Zadanie:
      • Rozwizanie:
      • Sprawdzenie:
    • Dodatki
  • Rozdzia 11. Statystyka praca z danymi
    • Dane
      • Dugo
      • Waga
    • Porzdkowanie danych
      • Szereg rozdzielczy jednostopniowy
      • Szereg rozdzielczy wielostopniowy
        • Rozstp badanej cechy
        • Liczba przedziaw klasowych
        • Dugo przedziau klasowego
        • Szereg rozdzielczy wielostopniowy
    • Wykresy danych
      • Histogram
      • Wykres koowy
      • Wykres liniowy
    • Porwnanie danych
      • Dugo samic
      • Dugo samcw
      • Waga samic
      • Waga samcw
    • Ocena danych
      • Min, max, rozstp
      • Suma
      • Wskanik struktury
      • Wskanik natenia
      • rednia arytmetyczna
        • W populacji
        • W prbie
      • Dominanta
      • Percentyle
        • Kwartyl dolny (I kwartyl)
        • Kwartyl rodkowy (mediana, 50. percentyl )
        • Kwartyl grny (III kwartyl, 75. percentyl)
        • Odstp midzykwartylowy
      • Wariancja
        • W populacji
        • W prbie
      • Odchylenie standardowe
        • W populacji
        • W prbie
      • Wspczynnik zmiennoci
        • W prbie
      • Momenty redniej
        • Moment I
        • Moment II
        • Moment III (skono)
        • Moment IV (kurtoza)
      • Inne wspczynniki
        • Wspczynnik asymetrii 1.
        • Wspczynnik asymetrii 2.
        • Wspczynnik asymetrii Pearsona
    • Materiay dodatkowe
  • Rozdzia 12. Wskaniki rnorodnoci i podobiestwa
    • Wskanik Margalefa
    • Wskanik Simpsona
    • Wskanik Shannona-Wienera
    • Wskanik Pielou
    • Wskanik Jaccarda
    • Wskanik Sorensona
      • Wersja 1.
      • Wersja 2.
    • Wskanik Euklidesa
  • Rozdzia 13. Rwnania prostej
    • Posta oglna
    • Posta kierunkowa
    • Praca z obiektem Line
    • Rwnolego prostych
    • Odlego prostych rwnolegych
    • Prostopado prostych
    • Kt midzy prostymi
    • Punkt przecicia prostych
    • Odlego punktu od prostej
    • Prosta prostopada do danej prostej przechodzca przez punkt
    • Wyznaczanie punktw na prostej
  • Rozdzia 14. Wektory
    • Skalary
    • Wektory dwuwymiarowe 2d
      • Wsprzdne kartezjaskie a biegunowe
      • Dugo wektora
      • Kt wektora
      • Dodawanie wektorw
      • Odejmowanie wektorw
      • Skalowanie wektora
      • Normalizacja wektora
      • Iloczyn skalarny wektorw
      • Normalna wektora
      • Kt midzy wektorami
      • Iloczyn wektorowy
    • Wektory 3d
  • Rozdzia 15. Macierze
    • Klasa Matrix
      • Uycie konstruktorw
      • Zerowanie macierzy
    • Typy macierzy
      • Macierz jednostkowa
      • Macierze wektorowe
      • Macierz kwadratowa
    • Operacje na macierzach
      • Sprawdzanie rwnoci macierzy
      • Dodawanie macierzy
      • Odejmowanie macierzy
      • Mnoenie skalarne
      • Mnoenie macierzy
      • Obliczanie wyznacznika macierzy
        • Geometryczna interpretacja wyznacznika
        • Waciwoci wyznacznika
      • Transpozycja macierzy
      • Dzielenie macierzy
      • Macierz odwrotna
        • Podmacierz
        • Minor
        • Dopenienie algebraiczne
        • Transpozycja macierzy dopenie
        • Wyznacznik macierzy wyjciowej
        • Macierz odwrotna
        • Sprawdzenie
      • Rozwizanie prostego rwnania
  • Rozdzia 16. Przeksztacenia afiniczne
    • Translacja
    • Skalowanie
    • Obrt
      • Obrt wzgldem punktu (0,0)
    • Odbicie
      • Wzgldem osi X
      • Wzgldem osi Y
      • Wzgldem osi X i osi Y
      • Wzgldem prostej przechodzcej przez P(0,0)
    • Przekrzywienie (pochylenie)
      • Przekrzywienie wzdu osi X
      • Przekrzywienie wzdu osi Y
    • Przeksztacenia zoone
      • Obrt wzgldem punktu, ktry nie jest punktem P(0,0)
      • Obrt w miejscu
      • Skalowanie w miejscu
      • Odbicie wzgldem prostej nieprzechodzcej przez punkt P(0,0)
      • Przekrzywienie wzgldem rodka cikoci figury
    • Skadanie macierzy przeksztace
  • Rozdzia 17. Liczby zespolone
    • Rwno liczb zespolonych
    • Posta algebraiczna
      • Dodawanie
      • Odejmowanie
      • Mnoenie
      • Sprzenie
      • Dzielenie
      • Modu
      • Argument
    • Posta trygonometryczna
      • Mnoenie
      • Dzielenie
      • Potgowanie
      • Pierwiastkowanie
      • Odwrotno 1/n
    • Reprezentacja macierzowa
      • Dodawanie
      • Odejmowanie
      • Mnoenie
      • Transpozycja, sprzenie
      • Wyznacznik macierzy, modu liczby
      • Argument
      • Wektory wasne macierzy
      • Interpretacja transformacyjna
  • Rozdzia 18. Wykresy niektrych krzywych
    • Asteroida
    • Rozeta czterolistna
    • Spirala Archimedesa
    • Kardioida
    • Krzywe Lissajous
    • Epicykloida
      • Epitrochoida
    • Hipocykloida
      • Hipotrochoida
    • Elipsa
    • Inne krzywe
  • Rozdzia 19. Krzywe Bziera
    • Wielomiany Bernsteina
      • Definicja
      • Obliczenia
        • n = 0
        • n = 1
        • n = 2
        • n = 3
      • Algorytm
      • Waciwoci
        • Waciwo 1.
        • Waciwo 2.
        • Waciwo 3.
      • Inne sposoby obliczania
        • n = 0
        • n = 1
        • n = 2
        • n = 3
      • Pochodne
        • Pochodne obliczone wedug wzoru
        • Pochodne obliczone klasycznie
    • Krzywa Bziera 1. stopnia
    • Krzywa Bziera 2. stopnia
      • Tworzenie krzywej
      • Obliczenia
      • Algorytm
      • Posta macierzowa
        • Obliczenia
        • Algorytm
      • Inna definicja
        • Obliczenia
        • Algorytm
    • Krzywa Bziera 3. stopnia
      • Obliczenia
      • Algorytm
      • Posta macierzowa
        • Obliczenia
        • Algorytm
      • Inna definicja
        • Obliczenia
        • Algorytm
    • Wykresy krzywych Bziera 2. i 3. stopnia
      • Krzywa 2. stopnia
        • Algorytm
        • Wykresy
      • Krzywa 3. stopnia
        • Algorytm
        • Wykresy
    • Krzywe Bziera wyszych stopni
      • Algorytm
      • Wykres
    • Podwyszanie stopnia krzywej
      • Algorytm
      • Wykres
    • Waciwoci krzywych Bziera
      • Waciwo 1.
      • Waciwo 2.
      • Waciwo 3.
      • Waciwo 4.
      • Waciwo 5.
      • Waciwo 6.
      • Waciwo 7.
        • Rysowanie koa
        • Jeszcze troch matematyki
      • Waciwo 8.
      • Waciwo 9.
      • Waciwo 10.
      • Waciwo 11.
      • Waciwo 12.
    • Algorytm de Casteljau
      • Obliczenie pooenia punktu na krzywej dla danego t
        • Obliczenia
        • Algorytm
      • Podzia krzywej na dwie krzywe
        • Algorytm
      • Gadkie poczenie dwch krzywych
        • Algorytm
        • Wykresy
    • Wymierne krzywe Bziera
      • Definicja
      • Funkcje bazowe wymiernych krzywych Bziera
        • n = 0
        • n = 1
        • n = 2
        • n = 3
    • Wymierne krzywe Bziera 2. stopnia
      • Algorytm
      • Wykresy
    • Wymierne krzywe Bziera 3. stopnia
      • Algorytm
      • Wykres
    • Wymierne krzywe Bziera n-tego stopnia
      • Algorytm
      • Wykres
    • Waciwoci wymiernych krzywych Bziera
      • Waciwo 1.
      • Waciwo 2.
      • Waciwo 3.
      • Waciwo 4.
      • Waciwo 5.
      • Waciwo 6.
      • Waciwo 7.
      • Waciwo 8.
      • Waciwo 9.
      • Waciwo 10.
      • Waciwo 11.
      • Waciwo 12.
      • Waciwo 13.
      • Waciwo 14.
  • Rozdzia 20. Teoria gier
    • Podstawowe pojcia
      • Teoria gier
      • Gracz
      • Gra
      • Strategia
      • Decyzja
      • Wypata
      • Macierz wypat
    • Gra o sumie zerowej
      • Punkt siodowy
      • Strategia czysta
      • Strategia mieszana
      • Strategia dominujca
        • Gry 2m
        • Gry n2
      • Podgra
      • Cena gry
        • Zmiana macierzy wypat
    • Rozwizywanie gier 22
      • Przykad
        • Przyjmujemy macierz wypat
        • Sprawdzamy, czy istnieje punkt siodowy
        • Obliczamy strategi mieszan
        • Obliczamy cen gry
      • Program do oblicze
    • Rozwizywanie gier 2m i n2
      • Przykad 1.
        • Przyjmujemy macierz wypat
        • Sprawdzamy, czy istnieje punkt siodowy
        • Usuwamy strategie dominujce
        • Wybieramy pierwsz podgr
        • Porwnujemy podgr z innymi strategiami
        • Znajdujemy rozwizanie
      • Przykad 2.
        • Przyjmujemy macierz wypat
        • Sprawdzamy, czy istnieje punkt siodowy
        • Usuwamy strategie podporzdkowane
        • Wybieramy 1. podgr
        • Porwnujemy podgr z innymi strategiami
        • Wybieramy 2. podgr
        • Znajdujemy rozwizanie
    • Graficzne rozwizywanie gier 2m i n2
      • Przykad 1.
      • Przykad 2.
    • Rozwizywanie gier mn
    • Gry z natur
      • Sformuowanie problemu
      • Gdy znamy prawdopodobiestwa stanw natury
      • Gdy nie znamy prawdopodobiestw stanw natury
        • Kryterium Aarka
        • Kryterium Icka
        • Kryterium Moka
        • Kryterium ojca
        • Co wybra?
  • Rozdzia 21. Automaty komrkowe
    • Automaty komrkowe 1-wymiarowe
      • Ewolucja w czasie
        • Warunki pocztkowe
        • Siatka komrek
        • Liczba iteracji
        • Warunki brzegowe
        • Algorytm
    • Automaty komrkowe 2-wymiarowe
      • Ssiedztwo von Neumanna
      • Ssiedztwo Moorea
      • Warunki brzegowe
        • Periodyczne
        • Zamknite pochaniajce
        • Zamknite odbijajce
      • Gra Life Conwaya
        • Reguy gry
        • Algorytm
        • Struktury
          • Niezmienne
          • Oscylatory
          • Statki
          • Wyrzutnie
        • Modyfikacje
    • Mrwka Langtona
      • Cechy szczeglne
      • Inne warianty
    • Ruch drogowy Nagela-Schreckenberga
  • Rozdzia 22. Chaos i fraktale
    • Typy fraktali
    • Samopodobiestwo
    • Wymiar topologiczny
    • Wymiar podobiestwa
      • Wymiar podobiestwa figur paskich
      • Wymiar podobiestwa bry
      • Wymiar podobiestwa obiektw n-wymiarowych
    • Wymiar fraktalny
    • Wymiar Minkowskiego
      • Odcinek
      • Kwadrat
    • Inne wymiary
    • Zbir Cantora
      • Opis algorytmu
      • Kod
      • Obraz
      • Wymiar Minkowskiego
      • Wymiar fraktalny
    • Krzywa Kocha
      • Opis algorytmu
      • Kod
      • Obraz
      • Wymiar Minkowskiego
      • Wymiar fraktalny
      • Patek Kocha
    • Smok Heighwaya
      • Opis algorytmu
      • Kod
      • Wymiar Minkowskiego
      • Supersmok
    • Trjkt Sierpiskiego
      • Opis algorytmu
      • Kod i obraz
      • Wymiar Minkowskiego
      • Wymiar fraktalny
    • Trjkt Sierpiskiego metod losow
      • Opis algorytmu
      • Kod
      • Obraz
    • Papro Barnsleya
      • Opis algorytmu
      • Kod
      • Obraz
    • Fraktal Julii
      • Opis
      • Kod
      • Obraz
    • Fraktal Mandelbrota
      • Opis
      • Kod i obraz
    • Poncy statek
      • Opis
      • Kod i obraz
    • L-system
      • Opis
      • Algorytm
      • Przykady
        • Patek Kocha
        • Krzywa Kocha
        • Zbir Cantora
        • Trjkt Sierpiskiego
        • Gazka
        • Krzywa Hilberta
        • Smok Levyego
        • Modyfikacja krzywej Kocha
        • Pentadendryt
        • Gazka 2.
        • Keczka
    • Fraktale w przyrodzie
    • Zastosowania wymiaru Minkowskiego
      • Mierzenie ksztatw
      • Wymiar Minkowskiego
      • Rwnania regresji na podstawie prby
        • Dla obliczenia Y
        • Dla obliczenia X
    • Atraktor Lorenza
      • Opis
      • Kod
      • Obraz
    • Fraktale Lapunowa
      • Rwnanie Malthusa
      • Analogowe rwnanie logistyczne (model Verhulsta)
        • Przykad 1.
        • Przykad 2.
      • Dyskretne rwnanie logistyczne
        • Analiza rwnania
      • Drzewo Feigenbauma
        • Wnioski
      • Wykadnik Lapunowa
      • Fraktale Lapunowa
        • Przykad 1.
        • Przykad 2.
        • Przykad 3.
        • Przykad 4.
  • Rozdzia 23. Odkrywanie prawdy o wiecie
    • Ile wody miecio morze Salomona?
    • Rachunek prawdopodobiestwa
      • Rozmieszczenie R111
        • Algorytm
      • Rozmieszczenie R011
        • Jakie jest prawdopodobiestwo?
        • Sprawdzenie
        • Wynik:
      • Rozmieszczenie R101
        • Sprawdzenie
      • Rozmieszczenie R001
        • Sprawdzenie
    • Entropia
      • Stan wyjciowy
        • Obliczenia
        • Sprawdzenie
      • Gdy urna moe pomieci tylko jedn kul
        • Obliczenia
        • Sprawdzenie
        • Wnioski
      • Gdy urna moe pomieci co najwyej r kul
        • Obliczenia
        • Wniosek
  • Rozdzia 24. Paradoksy
    • Paradoks Russella: Golibroda
      • Sformuowanie problemu
      • Rozwizanie problemu
    • Paradoks: Jestem kamc
      • Sformuowanie problemu
      • Rozwizanie
    • Paradoks: Pan Bg i kamie
      • Sformuowanie problemu
      • Rozwizanie
    • Paradoks z sakiewkami
      • Sformuowanie problemu
        • Zagadka i rozumowanie 1.
        • Zagadka i rozumowanie 2.
        • Pytanie
      • Rozwizanie
    • Paradoks Montyego Halla
      • Sformuowanie problemu
        • Paradoks winia
        • Paradoks Monty'ego Halla
        • Paradoks: Icek, lwy i krlewna
        • Inne odpowiedzi
      • Rozwizanie 1. (bdne)
      • Rozwizanie 2. (prawidowe)
        • Gra 1.
        • Gra 2.
        • Algorytm
        • Analiza wynikw
        • Wnioski
    • Paradoks Gibbsa
      • Sformuowanie problemu
      • Rozwizanie problemu

Dodaj do koszyka Matematyka dla programistów JavaScript

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2021 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.