Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm - Helion
ISBN: 83-7197-510-4
stron: 152, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2001-10-04
Księgarnia: Helion
Cena książki: 39,99 zł
Charakterystyka Internetu i jego użytkowników pozwala na zrozumienie do kogo możemy za jego pomocą dotrzeć, w jaki sposób możemy przekazać informacje i jak sprawić aby prezentowane treści były interesujące i zachęcające. W zależności od pozycji przedsiębiorstwa na rynku stosowane są różne strategie. Dzięki tej książce poznasz zarówno działania liderów rynkowych jak i małych firm, które dzięki pomysłowości i wiedzy osiągają równie dobre rezultaty przy bardzo niskich kosztach. Po jej przeczytaniu będziesz mógł sam zająć się promocją witryny internetowej, koncentrując się na następujących zagadnieniach:
- reklama internetowa,
- standardy reklam i sposób określania ceny reklamy internetowej,
- cele i efektywność reklamy,
- sposoby promocji produktów niezwiązanych bezpośrednio z witryną internetową,
- sposoby bezpośredniego przekazu za pomocą e-mail, komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstwa, sponsoringu,
- marketing oparty na wynikach,
- działanie programów partnerskich,
- metody kontroli i analizy działań marketingowych w Internecie,
- metody i narzędzia zarządzania komunikacją z klientami.
Osoby które kupowały "Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm", wybierały także:
- Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Content marketing. Od strategii do efektów 39,90 zł, (11,97 zł -70%)
- Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie 77,10 zł, (23,90 zł -69%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
- Skuteczna reklama na LinkedInie 55,94 zł, (17,90 zł -68%)