Marketing i analityka biznesowa dla pocz - Helion

ISBN: 978-83-289-0571-9
stron: 200, Format: ebook
Księgarnia: Helion
Cena książki: 57,00 zł
Książka będzie dostępna od lipca 2023
Witaj w
Zobacz także:
- Data Science w Pythonie. Kurs video. Przetwarzanie i analiza danych 149,00 zł, (67,05 zł -55%)
- Excel 2013. Kurs video. Poziom drugi. Przetwarzanie i analiza danych 79,00 zł, (35,55 zł -55%)
- Power Automate. Kurs video. Automatyzacja proces 109,00 zł, (54,50 zł -50%)
- Power Apps. Kurs video. Tworzenie biznesowych aplikacji no-code 198,98 zł, (99,49 zł -50%)
- Data science od podstaw. Analiza danych w Pythonie. Wydanie II 67,00 zł, (33,50 zł -50%)
Spis treści
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości eBook -- spis treści
Prolog
Rozdział 1. Wprowadzenie do świata cyfrowych danych
- Skąd się biorą dane?
- Jak wykorzystać informacje?
- Przykłady dobrego wykorzystania danych
- Przykłady złego wykorzystania danych
- Big data
- Mar-tech
- Pokaż mi swoją tezę, a znajdę do niej dane
Rozdział 2. Najseksowniejszy zawód XXI wieku: analityk
- Czym jest zatem analiza marketingowa?
- Zrozumieć klienta, rola analityka biznesowego
- Biznes
- Marketing
- Usługi
- Research rynku czy mamienie klienta?
Rozdział 3. Wiedzę kupisz, ale umiejętności niekoniecznie - jak podnosić swoje kompetencje zawodowe
- Excel
- Kursy internetowe
- Staże
Rozdział 4. Google Analytics 4 - wykorzystaj swoje dane, zanim one wykorzystają Ciebie
- Nowa wersja Google Analytics 4
- Universal Analytics
- Google Analytics 4 - słownik
- Google Analytics 360
- Pierwsze podejście do rozumienia danych na stronie internetowej
- Konfiguracja systemu
- Czy potrzebuję Google Analytics?
- Analiza i raportowanie
- Zdarzenia
- Typy raportów Google Analytics 4
- Google Analytics już zna odpowiedź
Rozdział 5. Dlaczego nigdy nie słyszeliśmy o Adobe Analytics? Porównanie jego możliwości z Google Analytics 4
- Różnice między Google Analytics 4 a Adobe Analytics
- Użytkownicy
- Strona główna
- Raportowanie
- Czy należy rozdrabniać się na kilka narzędzi?
- Jak dostać się do środka Adobe Analytics i czy w ogóle warto?
Rozdział 6. Google Tag Manager - miejsce, gdzie marketer zostaje deweloperem
- Programista potrzebny od zaraz?
- Dlaczego warto znać narzędzie Google Tag Manager?
- Miłość albo nienawiść
Rozdział 7. Google Search Console - jak użytkownik zabłądził na Twoją stronę
- Jak wykorzystać dane z Google Search Console?
- Użyteczność na pierwszym miejscu
- 10 pomysłów na analizę w Google Search Console
Rozdział 8. Google Trends - wywróż przyszłość swojego produktu .....
- Sezonowość w Google Trends
- Wróżenie z wyszukiwań
- Potęga big data - Google Trends a Big Query
- Gotowe podpowiedzi w kwestii content marketingu
Rozdział 9. Google Data Studio - pokaż mi swoją wizualizację, a powiem Ci, kim jesteś
- Pierwsze kroki w Google Data Studio
- Skup się na tym, czego szukasz
- Zadbaj o jakość danych, na które patrzysz
- Minimalizm i powściągliwość
- Liczby, które mówią
- Czy warto zaczynać swoją przygodę z wizualizacją danych?
Rozdział 10. Co mówią o nas liczby
- Analiza danych w e-commerce
- Czy sklepy internetowe "patrzą" na naprawdę ważne metryki?
- Przyszłość e-commerce
- Rynek pracy
- Analiza danych w usługach
- Wyzwania związane z wielokanałowością użytkowników
- Promocja i działania 360
- Analiza danych w produktach cyfrowych
- Sprzedawaj produkt, który nie istnieje fizycznie
Rozdział 11. Sukces wyrażony w dziwnych metrykach - pokaż mi swoje KPI, a powiem Ci, dokąd zmierzasz
- Zaplanuj swoje działania marketingowe krok po kroku
Rozdział 12. Masz wybór, czy chcesz być data driven, ale świat już taki jest
- Wyzwania współczesnych biznesów online
- Przyszłość rynku pracy
Epilog
Książki, które poszerzą Twój horyzont