Mapowanie wra - Helion
Tytuł oryginału: Mapping Experiences: A Complete Guide to Customer Alignment Through Journeys, Blueprints, and Diagrams, 2nd Edition
Tłumaczenie: Maksymilian Gutowski, Przemys
ISBN: 978-83-283-8572-6
stron: 398, Format: 230x170, okładka: mi
Data wydania: 2022-04-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 80,10 zł (poprzednio: 89,00 zł)
Oszczędzasz: 10% (-8,90 zł)
Nakład wyczerpany
Rozczarowany klient, który do
Zobacz także:
- Flutter. Kurs video. Przewodnik dla 149,00 zł, (59,60 zł -60%)
- Flutter. Kurs video. Przewodnik dla pocz 129,00 zł, (51,60 zł -60%)
- Webflow. Kurs video. Projektowanie i tworzenie stron internetowych 159,00 zł, (71,55 zł -55%)
- UX dla biznesu. Jak projektowa 89,00 zł, (44,50 zł -50%)
- Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produkt 57,00 zł, (28,50 zł -50%)
Spis treści
Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów. Wydanie II -- spis treści
Przedmowa (xv)
CZĘŚĆ I. WIZUALIZACJA WARTOŚCI
ROZDZIAŁ 1. Wizualizacja wartości: synchronizacja "od zewnątrz" (3)
- Modelowanie wrażeń (4)
- Diagramy synchronizacji (5)
- Synchronizacja wieloelementowa (12)
- Skup się na harmonizowaniu na potrzeby uzyskania wartości (15)
- Korzyści płynące z tworzenia diagramów synchronizacji (19)
- Studium przypadku: zwalczanie ekstremizmu za pomocą diagramu synchronizacji (24)
ROZDZIAŁ 2. Podstawy mapowania wrażeń klienta (31)
- Określ ramy dla procesu (32)
- Zidentyfikuj punkty styku (42)
- Studium przypadku: mapowanie interwencji konsumenta - tworzenie strategii na potrzeby gospodarki cyrkularnej (48)
ROZDZIAŁ 3. Wrażenia pracownika: synchronizacja wewnątrz organizacji (57)
- Wrażenia pracownika (58)
- Mapowanie wrażeń pracownika (60)
- Zsynchronizuj CX z EX (64)
- Studium przypadku: synchronizacja CX i EX na potrzeby kreowania strategii (76)
ROZDZIAŁ 4. Wizualizacja strategicznej wizji (81)
- Nowy sposób widzenia (82)
- Strategia mapowania (94)
- Studium przypadku: odkrywanie możliwości - łączenie diagramów modeli mentalnych z zadaniami do wykonania (109)
CZĘŚĆ II. OGÓLNY PROCES MAPOWANIA
ROZDZIAŁ 5. Inicjowanie: organizacja procesu mapowania (119)
- Rozpocznij nowy projekt (120)
- Określ kierunki (124)
- Mapa ścieżki klienta, mapa wrażeń czy schemat usługi - czym się różnią? (132)
- Określ zasoby (136)
- Podsumowanie: kiedy stosować każdą z opisanych technik? (139)
ROZDZIAŁ 6. Badanie: kontakt z rzeczywistością (143)
- Przejrzyj istniejące źródła (144)
- Wywiady z członkami organizacji (148)
- Utwórz szkic diagramu (151)
- Wyjdź z badaniem poza organizację (153)
- Krótka instrukcja prowadzenia wywiadów (159)
- Przeprowadź analizę danych (161)
- Badania ilościowe (164)
- Studium przypadku: odsłuchiwanie muzyki - badania użytkownika i tworzenie diagramów według Sonos (168)
ROZDZIAŁ 7. Ilustrowanie: nadanie formy wizualnej (173)
- Rozplanuj układ diagramu (175)
- Dokonaj konsolidacji zawartości (178)
- Zaprojektuj wygląd informacji (182)
- Pokazywanie emocji (191)
- Oprogramowanie i narzędzia (194)
- Studium przypadku: mapowanie wrażeń z testów laboratoryjnych (199)
ROZDZIAŁ 8. Warsztaty synchronizacji: znaleźć właściwy problem do rozwiązania (207)
- Wzbudzanie empatii (208)
- Origami biznesowe (210)
- Wyobrażenie (214)
- Ewaluacja (218)
- Studium przypadku: Presumptive Design pozwala zespołom uzgodnić, jakie problemy należy rozwiązać (223)
- Organizacja warsztatów synchronizacji (225)
- Studium przypadku: gra w mapowanie ścieżki klienta (231)
ROZDZIAŁ 9. Wizualizacja przyszłych wrażeń: opracowanie właściwego rozwiązania (237)
- Prowadzenie eksperymentów (238)
- Pomysły są przereklamowane (240)
- Projektowanie nowego wrażenia przy użyciu map (243)
- Staraj się dokonać transformacji klienta (247)
- Sprinty projektowe (256)
- Studium przypadku: szybkie mapowanie online oraz warsztaty z projektowania (258)
CZĘŚĆ III. NAJWAŻNIEJSZE TYPY DIAGRAMÓW W SZCZEGÓŁACH
ROZDZIAŁ 10. Schematy usług (265)
- Wizualizacja usług (266)
- Rozszerzenie schematu (270)
- Powiązane podejścia (273)
- Elementy składowe schematu usługi (279)
- Studium przypadku: prowadzenie warsztatów z tworzenia praktycznych schematów usług (282)
ROZDZIAŁ 11. Mapy ścieżki klienta (287)
- Mapy cyklu życia klienta (292)
- Modele pokrewne (296)
- Elementy mapy ścieżki klienta (299)
- Studium przypadku: mapowanie historii wartości - alternatywne podejście do map ścieżki klienta (303)
ROZDZIAŁ 12. Mapy wrażeń (311)
- Hybrydowe mapy wrażeń (315)
- Modele powiązane (319)
- Elementy składowe map wrażeń (332)
- Studium przypadku: mapowanie ścieżki ofiary przemocy domowej (334)
ROZDZIAŁ 13. Diagramy modelu mentalnego (339)
- Diagramy modelu mentalnego (341)
- Metody pokrewne (348)
- Elementy składowe diagramu modelu mentalnego (352)
- Studium przypadku: myśląca perspektywicznie spółka ubezpieczeniowa (354)
ROZDZIAŁ 14. Modele ekosystemu (367)
- Mapy ekosystemu (368)
- Elementy składowe modeli ekosystemu (380)
- Studium przypadku: tworzenie mapy ekosystemu usługi od podstaw (382)
- Źródła (389)