reklama - zainteresowany?

Magia interfejsu. Praktyczne metody projektowania aplikacji internetowych - Helion

Magia interfejsu. Praktyczne metody projektowania aplikacji internetowych
Autor: Robert Hoekman jr
Tytuł oryginału: Designing the Moment: Web Interface Design Concepts in Action (Voices That Matter)
Tłumaczenie: Pawe
ISBN: 978-83-246-1943-6
stron: 264, Format: A5, okładka: mi
Data wydania: 2010-01-21
Księgarnia: Helion

Cena książki: 25,93 zł (poprzednio: 39,89 zł)
Oszczędzasz: 35% (-13,96 zł)

Dodaj do koszyka Magia interfejsu. Praktyczne metody projektowania aplikacji internetowych

Tagi: Funkcjonalno | Web Design

Poznaj metody i regu

Dodaj do koszyka Magia interfejsu. Praktyczne metody projektowania aplikacji internetowych

 

Osoby które kupowały "Magia interfejsu. Praktyczne metody projektowania aplikacji internetowych", wybierały także:

  • Flutter. Kurs video. Przewodnik dla
  • Flutter. Kurs video. Przewodnik dla pocz
  • Projekt doskona
  • Lean UX dla zespo
  • UX dla biznesu. Jak projektowa

Dodaj do koszyka Magia interfejsu. Praktyczne metody projektowania aplikacji internetowych

Spis treści

Magia interfejsu. Praktyczne metody projektowania aplikacji internetowych -- spis treści

Podziękowania (11)

Wstęp (13)

CZĘŚĆ I O co chodzi? (19)

Rozdział 1. Projektowanie pierwszego wrażenia (21)

  • Odkrywanie układu elementów strony (22)
    • Skok w "Automattic" (26)
  • Wodzenie wzroku (30)
    • Wykorzystanie diagramu Gutenberga (30)
    • Używaj kolorów do przykuwania uwagi obserwatorów (34)

Rozdział 2. Pokaż swoją osobowość (36)

  • Ujednolicanie projektu a dobre wrażenie (38)
    • Symbole (40)

Rozdział 3. Zen i sztuka nawigacji (45)

  • Mówienie aplikacji, co ma zrobić (46)
    • Każdy chce wydawać polecenia (48)
    • Syndrom "login" (51)
    • Mów, co robisz, i rób to, co Ci powiem (53)

Rozdział 4. Nie wszystkie odnośniki są sobie równe (54)

  • Znaki z otoczenia jako pomoc w nawigacji po stronie WWW (56)
    • Znaki czasu w sieci WWW (57)

Rozdział 5. Z głową w chmurach (60)

  • Innowacje należy wprowadzać z umiarem (62)
    • Kiedy przestać? (63)
    • Jeśli nie jesteś częścią rozwiązania... (65)

CZĘŚĆ II Uczenie innych (67)

Rozdział 6. Słowa klucze (69)

  • Dlaczego teksty powitalne są bezużyteczne (69)
  • Tworzenie stron do przeglądania (71)
    • Frazy zachęcające do działania (72)

Rozdział 7. Opisywanie elementów interfejsu (75)

  • Nie opisuj swoich założeń (76)

Rozdział 8. Poza słowami - wideo (79)

  • Ruchome obrazki bywają cenniejsze niż 10 000 słów (80)
    • Klipy wideo a omawianie rozmaitych problemów (81)
    • Klipy wideo a przedstawianie idei (82)
  • Śmiesznie prosta sztuka tworzenia protocastów (83)

CZĘŚĆ III Wyszukiwanie (85)

Rozdział 9. Podpowiedzi (87)

  • Autouzupełnianie jako poka-yoke (88)
    • Pułapki (90)
    • Odpowiednie rozwiązania na odpowiednie okazje (93)

Rozdział 10. Przeglądanie wyników wyszukiwania (94)

  • Należy ufać sprawdzonym standardom (95)
    • Droga powrotna do już obejrzanej zawartości (97)

Rozdział 11. Usprawnianie wyszukiwania (100)

  • Zaawansowane powinno być proste (102)
    • Stopniowe wyświetlanie opcji (103)
    • Zachęcanie do interakcji (104)

CZĘŚĆ IV Dalsze kroki (107)

Rozdział 12. Standaryzowanie interfejsów odtwarzaczy wideo (109)

  • Tajemnice programowania odtwarzacza (109)
    • Poczekaj chwilę! Istnieje lepsze rozwiązanie (114)
    • Bierzemy, co najlepsze, i poprawiamy resztę (116)

Rozdział 13. Układ elementów formularza (119)

  • Projektowanie zgrabnych formularzy (120)
  • Idealne Zatwierdź i Anuluj (123)
    • Działania podstawowe i drugoplanowe (124)
    • Szczegóły mają znaczenie (126)

Rozdział 14. Walka z kreatorem (127)

  • Ustalanie jasnych wymagań (127)
    • Określanie granic (130)

Rozdział 15. Jeden krok dalej, czyli walidacja (133)

  • Informowanie o błędach i nieodbieranie internautom godności (134)
    • Przetwarzanie informacji na bieżąco (139)

Rozdział 16. Upraszczanie długich formularzy (142)

  • Jasne oczekiwania (143)

Rozdział 17. Żmudny proces logowania (149)

  • I znów poprawiamy standardy (150)
    • Rozpoznajmy użytkownika (150)
    • Pójdźmy jeszcze krok dalej (151)

Rozdział 18. Liczenie znaków (154)

  • Osiągnąć kres (155)
    • Poka-yoke w edycji (157)
    • I jeszcze dodatkowe ostrzeżenie (159)

CZĘŚĆ V Uczestnictwo w życiu społeczności (161)

Rozdział 19. Profil użytkownika (163)

  • Stopniowe rozwijanie profilu (164)
    • Od zwykłego spisu informacji do panelu kontrolnego (165)
    • Pusta tabliczka (167)

Rozdział 20. Edycja (168)

  • Właściwe narzędzia w odpowiedniej chwili (170)
    • Ukrywanie opcji zaawansowanych (173)
    • Sprzątanie (174)

Rozdział 21. Tworzenie więzi (175)

  • Przyjaciele czy obserwatorzy (176)
    • Nieobecny na zdjęciu (179)

Rozdział 22. Oczywiste spostrzeżenia na temat dobrego bloga (180)

  • Trzy filary dobrego bloga (181)
    • Rozwiązania (182)
    • Nie powielaj cudzych błędów (187)

Rozdział 23. Otwarta dyskusja (188)

  • Pozwól swoim klientom mówić (189)
    • Istotna kwestia zaufania (190)
    • Pomocni otaku (191)
    • Flagowanie napastliwych użytkowników serwisu (193)
    • Nie przeszkadzaj ludziom mówić (193)

Rozdział 24. Grunt to dobra ocena (194)

  • Stawiaj przejrzystość ponad wydajność (195)
    • Zasłużone podziękowania (197)

CZĘŚĆ VI Zarządzanie informacjami (199)

Rozdział 25. Nadaj znaczenie skrótowi RSS (201)

  • Ujawnienie opcji (203)

Rozdział 26. Dodawanie tagów (207)

  • Taksonomia, folksonomia i anomalia (209)
    • Usuwanie bariery językowej (209)
    • Wyjaśnianie nowych pomysłów (210)
    • Sugestie (210)
    • Szukanie, szukanie, szukanie (211)
    • Przyszłość tagów (212)

Rozdział 27. Organizacja zawartości metodą "przeciągnij i upuść" (213)

  • Trzy stadia interakcji (213)
    • Zaproszenie (213)
    • Zmiany (214)
    • Ukończenie (216)
    • Poczucie spełnienia (218)
    • Właściwy dobór funkcji (218)

Rozdział 28. Informuj klientów o zmianach (220)

  • Projektowanie zmian (222)
    • Obszary powiadomień (224)
  • Ponowne użycie elementów interfejsu (224)

CZĘŚĆ VII Pożegnania (227)

Rozdział 29. Wyloguj się (229)

  • Jak utrudnić to, co proste? (229)
  • Zachęć użytkownika do powrotu (231)
    • Ponowne wykorzystanie przestrzeni (232)
    • Powiedz, co masz do przekazania (233)

Rozdział 30. Odkurzanie starych kont (234)

  • Jak przekształcić nieaktywnego użytkownika w duszę serwisu? (235)
    • Promocja bardziej osobista (236)
    • Ankiety (238)
    • Możliwość odpowiedzenia (238)
    • Tylko bez przesady (239)

Rozdział 31. Pozwól im odejść (241)

  • Przegrywaj z honorem (242)
    • Pozwól mu zgasić światło (242)
    • Odszedł, ale (może) nie na zawsze (244)

Podstawy dobrego projektowania (247)

  • Dobra komunikacja ponad wszystko (248)
  • Łatwiej jest robić coś dobrze niż źle (250)
    • Uwagi końcowe (252)

Skorowidz (253)

Dodaj do koszyka Magia interfejsu. Praktyczne metody projektowania aplikacji internetowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.