reklama - zainteresowany?

Magia interfejsu. Praktyczne metody projektowania aplikacji internetowych - Helion

Magia interfejsu. Praktyczne metody projektowania aplikacji internetowych
Autor: Robert Hoekman jr
Tytu艂 orygina艂u: Designing the Moment: Web Interface Design Concepts in Action (Voices That Matter)
T艂umaczenie: Pawe
ISBN: 978-83-246-1943-6
stron: 264, Format: A5, ok艂adka: mi
Data wydania: 2010-01-21
Ksi臋garnia: Helion

Cena ksi膮偶ki: 25,93 z艂 (poprzednio: 39,89 z艂)
Oszcz臋dzasz: 35% (-13,96 z艂)

Dodaj do koszyka Magia interfejsu. Praktyczne metody projektowania aplikacji internetowych

Tagi: Funkcjonalno | Web Design

Poznaj metody i regu

Dodaj do koszyka Magia interfejsu. Praktyczne metody projektowania aplikacji internetowych

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Magia interfejsu. Praktyczne metody projektowania aplikacji internetowych", wybiera艂y tak偶e:

  • Flutter. Kurs video. Przewodnik dla
  • Flutter. Kurs video. Przewodnik dla pocz
  • Figma. Kurs video. Wejd
  • Projekt doskona
  • UXUI. Design Zoptymalizowany. Manual Book

Dodaj do koszyka Magia interfejsu. Praktyczne metody projektowania aplikacji internetowych

Spis tre艣ci

Magia interfejsu. Praktyczne metody projektowania aplikacji internetowych -- spis tre艣ci

Podzi臋kowania (11)

Wst臋p (13)

CZ臉艢膯 I O co chodzi? (19)

Rozdzia艂 1. Projektowanie pierwszego wra偶enia (21)

  • Odkrywanie uk艂adu element贸w strony (22)
    • Skok w "Automattic" (26)
  • Wodzenie wzroku (30)
    • Wykorzystanie diagramu Gutenberga (30)
    • U偶ywaj kolor贸w do przykuwania uwagi obserwator贸w (34)

Rozdzia艂 2. Poka偶 swoj膮 osobowo艣膰 (36)

  • Ujednolicanie projektu a dobre wra偶enie (38)
    • Symbole (40)

Rozdzia艂 3. Zen i sztuka nawigacji (45)

  • M贸wienie aplikacji, co ma zrobi膰 (46)
    • Ka偶dy chce wydawa膰 polecenia (48)
    • Syndrom "login" (51)
    • M贸w, co robisz, i r贸b to, co Ci powiem (53)

Rozdzia艂 4. Nie wszystkie odno艣niki s膮 sobie r贸wne (54)

  • Znaki z otoczenia jako pomoc w nawigacji po stronie WWW (56)
    • Znaki czasu w sieci WWW (57)

Rozdzia艂 5. Z g艂ow膮 w chmurach (60)

  • Innowacje nale偶y wprowadza膰 z umiarem (62)
    • Kiedy przesta膰? (63)
    • Je艣li nie jeste艣 cz臋艣ci膮 rozwi膮zania... (65)

CZ臉艢膯 II Uczenie innych (67)

Rozdzia艂 6. S艂owa klucze (69)

  • Dlaczego teksty powitalne s膮 bezu偶yteczne (69)
  • Tworzenie stron do przegl膮dania (71)
    • Frazy zach臋caj膮ce do dzia艂ania (72)

Rozdzia艂 7. Opisywanie element贸w interfejsu (75)

  • Nie opisuj swoich za艂o偶e艅 (76)

Rozdzia艂 8. Poza s艂owami - wideo (79)

  • Ruchome obrazki bywaj膮 cenniejsze ni偶 10 000 s艂贸w (80)
    • Klipy wideo a omawianie rozmaitych problem贸w (81)
    • Klipy wideo a przedstawianie idei (82)
  • 艢miesznie prosta sztuka tworzenia protocast贸w (83)

CZ臉艢膯 III Wyszukiwanie (85)

Rozdzia艂 9. Podpowiedzi (87)

  • Autouzupe艂nianie jako poka-yoke (88)
    • Pu艂apki (90)
    • Odpowiednie rozwi膮zania na odpowiednie okazje (93)

Rozdzia艂 10. Przegl膮danie wynik贸w wyszukiwania (94)

  • Nale偶y ufa膰 sprawdzonym standardom (95)
    • Droga powrotna do ju偶 obejrzanej zawarto艣ci (97)

Rozdzia艂 11. Usprawnianie wyszukiwania (100)

  • Zaawansowane powinno by膰 proste (102)
    • Stopniowe wy艣wietlanie opcji (103)
    • Zach臋canie do interakcji (104)

CZ臉艢膯 IV Dalsze kroki (107)

Rozdzia艂 12. Standaryzowanie interfejs贸w odtwarzaczy wideo (109)

  • Tajemnice programowania odtwarzacza (109)
    • Poczekaj chwil臋! Istnieje lepsze rozwi膮zanie (114)
    • Bierzemy, co najlepsze, i poprawiamy reszt臋 (116)

Rozdzia艂 13. Uk艂ad element贸w formularza (119)

  • Projektowanie zgrabnych formularzy (120)
  • Idealne Zatwierd藕 i Anuluj (123)
    • Dzia艂ania podstawowe i drugoplanowe (124)
    • Szczeg贸艂y maj膮 znaczenie (126)

Rozdzia艂 14. Walka z kreatorem (127)

  • Ustalanie jasnych wymaga艅 (127)
    • Okre艣lanie granic (130)

Rozdzia艂 15. Jeden krok dalej, czyli walidacja (133)

  • Informowanie o b艂臋dach i nieodbieranie internautom godno艣ci (134)
    • Przetwarzanie informacji na bie偶膮co (139)

Rozdzia艂 16. Upraszczanie d艂ugich formularzy (142)

  • Jasne oczekiwania (143)

Rozdzia艂 17. 呕mudny proces logowania (149)

  • I zn贸w poprawiamy standardy (150)
    • Rozpoznajmy u偶ytkownika (150)
    • P贸jd藕my jeszcze krok dalej (151)

Rozdzia艂 18. Liczenie znak贸w (154)

  • Osi膮gn膮膰 kres (155)
    • Poka-yoke w edycji (157)
    • I jeszcze dodatkowe ostrze偶enie (159)

CZ臉艢膯 V Uczestnictwo w 偶yciu spo艂eczno艣ci (161)

Rozdzia艂 19. Profil u偶ytkownika (163)

  • Stopniowe rozwijanie profilu (164)
    • Od zwyk艂ego spisu informacji do panelu kontrolnego (165)
    • Pusta tabliczka (167)

Rozdzia艂 20. Edycja (168)

  • W艂a艣ciwe narz臋dzia w odpowiedniej chwili (170)
    • Ukrywanie opcji zaawansowanych (173)
    • Sprz膮tanie (174)

Rozdzia艂 21. Tworzenie wi臋zi (175)

  • Przyjaciele czy obserwatorzy (176)
    • Nieobecny na zdj臋ciu (179)

Rozdzia艂 22. Oczywiste spostrze偶enia na temat dobrego bloga (180)

  • Trzy filary dobrego bloga (181)
    • Rozwi膮zania (182)
    • Nie powielaj cudzych b艂臋d贸w (187)

Rozdzia艂 23. Otwarta dyskusja (188)

  • Pozw贸l swoim klientom m贸wi膰 (189)
    • Istotna kwestia zaufania (190)
    • Pomocni otaku (191)
    • Flagowanie napastliwych u偶ytkownik贸w serwisu (193)
    • Nie przeszkadzaj ludziom m贸wi膰 (193)

Rozdzia艂 24. Grunt to dobra ocena (194)

  • Stawiaj przejrzysto艣膰 ponad wydajno艣膰 (195)
    • Zas艂u偶one podzi臋kowania (197)

CZ臉艢膯 VI Zarz膮dzanie informacjami (199)

Rozdzia艂 25. Nadaj znaczenie skr贸towi RSS (201)

  • Ujawnienie opcji (203)

Rozdzia艂 26. Dodawanie tag贸w (207)

  • Taksonomia, folksonomia i anomalia (209)
    • Usuwanie bariery j臋zykowej (209)
    • Wyja艣nianie nowych pomys艂贸w (210)
    • Sugestie (210)
    • Szukanie, szukanie, szukanie (211)
    • Przysz艂o艣膰 tag贸w (212)

Rozdzia艂 27. Organizacja zawarto艣ci metod膮 "przeci膮gnij i upu艣膰" (213)

  • Trzy stadia interakcji (213)
    • Zaproszenie (213)
    • Zmiany (214)
    • Uko艅czenie (216)
    • Poczucie spe艂nienia (218)
    • W艂a艣ciwy dob贸r funkcji (218)

Rozdzia艂 28. Informuj klient贸w o zmianach (220)

  • Projektowanie zmian (222)
    • Obszary powiadomie艅 (224)
  • Ponowne u偶ycie element贸w interfejsu (224)

CZ臉艢膯 VII Po偶egnania (227)

Rozdzia艂 29. Wyloguj si臋 (229)

  • Jak utrudni膰 to, co proste? (229)
  • Zach臋膰 u偶ytkownika do powrotu (231)
    • Ponowne wykorzystanie przestrzeni (232)
    • Powiedz, co masz do przekazania (233)

Rozdzia艂 30. Odkurzanie starych kont (234)

  • Jak przekszta艂ci膰 nieaktywnego u偶ytkownika w dusz臋 serwisu? (235)
    • Promocja bardziej osobista (236)
    • Ankiety (238)
    • Mo偶liwo艣膰 odpowiedzenia (238)
    • Tylko bez przesady (239)

Rozdzia艂 31. Pozw贸l im odej艣膰 (241)

  • Przegrywaj z honorem (242)
    • Pozw贸l mu zgasi膰 艣wiat艂o (242)
    • Odszed艂, ale (mo偶e) nie na zawsze (244)

Podstawy dobrego projektowania (247)

  • Dobra komunikacja ponad wszystko (248)
  • 艁atwiej jest robi膰 co艣 dobrze ni偶 藕le (250)
    • Uwagi ko艅cowe (252)

Skorowidz (253)

Dodaj do koszyka Magia interfejsu. Praktyczne metody projektowania aplikacji internetowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.