reklama - zainteresowany?

MS Project 2007 i MS Project Server 2007. Efektywne zarządzanie projektami - Helion

MS Project 2007 i MS Project Server 2007. Efektywne zarządzanie projektami
ebook
Autor: Sebastian Wilczewski
ISBN: 978-83-246-9658-1
stron: 592, Format: ebook
Data wydania: 2014-05-08
Księgarnia: Helion

Cena książki: 38,50 zł (poprzednio: 77,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-38,50 zł)

Dodaj do koszyka MS Project 2007 i MS Project Server 2007. Efektywne zarządzanie projektami

Tagi: MS Project | Zarządzanie projektami IT

Poznaj najnowszą wersję doskonałego narzędzia
wspomagającego zarządzanie projektami

  • Zdefiniuj zakres projektu i podziel go na zadania
  • Wykorzystaj narzędzia do śledzenia procesu jego realizacji
  • Przygotuj raporty kończące projekt

Sprawne zarządzanie projektami wymaga od ich kierowników dużego doświadczenia. Jednak w przypadku wielu projektów samo doświadczenie zwyczajnie nie wystarcza -- tu niezbędne jest efektywne narzędzie wspomagające kierowanie projektem. Takim narzędziem jest Microsoft Office Project 2007 -- kolejna wersja najpopularniejszej aplikacji do zarządzania projektami. Aplikacja ta ułatwia pracę kierownika projektu na każdym etapie -- od definiowania projektu i zadań, poprzez przydzielanie zasobów, aż do analizy powykonawczej. System Microsoft Office Project Server 2007 dodatkowo rozszerza te możliwości o zarządzanie informacjami dotyczącymi większej liczby projektów.

Książka "MS Project 2007 i MS Project Server 2007. Efektywne zarządzanie projektami" jest przeznaczona dla kierowników projektów, osób nadzorujących wiele projektów oraz członków zespołów projektowych. Czytając ją, poznasz możliwości MS Project 2007 i MS Project Server 2007 oraz nauczysz się wykorzystywać je w pracy. Dowiesz się, jak zdefiniować zakres projektu, zaplanować zasoby i przydzielić je do zadań, optymalizować projekt i śledzić proces jego realizacji. Znajdziesz tu także informacje o raportach tekstowych i graficznych oraz nadzorowaniu zmian w wielu projektach i analizowaniu ich portfela.

  • Interfejs użytkownika programu MS Project 2007
  • Tworzenie nowego projektu
  • Zarządzanie zasobami i zadaniami
  • Tworzenie kalendarza projektu
  • Rozwiązywanie problemów z nadmiernym obciążeniem zasobów
  • Śledzenie realizacji projektu
  • Analiza odchyleń
  • Widoki i raporty

Gotowe na czas! Projekty zawsze zgodne z planem!

Dodaj do koszyka MS Project 2007 i MS Project Server 2007. Efektywne zarządzanie projektami

 

Osoby które kupowały "MS Project 2007 i MS Project Server 2007. Efektywne zarządzanie projektami", wybierały także:

  • Microsoft Project 2013. Kurs video. Poziom pierwszy. Podstawy zarządzania projektami
  • MS Project 2013 dla bystrzaków
  • Microsoft Project 2013. Kurs video. Poziom drugi. Zaawansowane techniki zarządzania projektami
  • Microsoft Project 2019 dla bystrzak
  • ABC MS Office 2016 PL

Dodaj do koszyka MS Project 2007 i MS Project Server 2007. Efektywne zarządzanie projektami

Spis treści

MS Project 2007 i MS Project Server 2007. Efektywne zarządzanie projektami eBook -- spis treści

Wstęp (11)

  • Omówienia rozdziałów (13)
  • Dodatkowe informacje o rodzinie produktów Microsoft Office Project 2007 i zarządzaniu przedsięwzięciami (16)
  • Materiały dodatkowe do książki (16)

Rozdział 1. Rozpoczynanie pracy z Microsoft Office Project 2007 (17)

  • Uruchamianie programu Microsoft Office Project (18)
  • Interfejs użytkownika (18)
    • Pasek Menu (19)
    • Paski narzędzi Standardowy i Formatowanie (21)
    • Przewodnik po programie Project (22)
  • Widoki i pasek widoków (28)
    • Widoki wykresu (28)
    • Widoki arkusza (29)
    • Widoki formularza (31)
    • Widoki zadań i zasobów (32)
    • Zmiana wyświetlanego widoku. Widoki złożone (33)
    • Pasek widoków (35)
  • Dodatkowe paski narzędzi (35)
    • Pasek narzędzi Analiza (37)
    • Pasek narzędzi Współpraca (37)
    • Pasek narzędzi Porównanie wersji projektu (38)
    • Pasek narzędzi Formularze niestandardowe (39)
    • Pasek narzędzi Rysunek (40)
    • Pasek Formatowanie (41)
    • Pasek narzędzi Diagram sieciowy (42)
    • Pasek narzędzi Analiza PERT (42)
    • Pasek narzędzi Zarządzanie zasobami (43)
    • Standardowy pasek narzędzi (44)
    • Pasek narzędzi Śledzenie (46)
    • Pasek narzędzi Visual Basic (47)
    • Pasek narzędzi Sieć Web (48)

Rozdział 2. Początek tworzenia projektu (49)

  • Tworzenie nowego projektu (49)
    • Tworzenie projektu na podstawie szablonu (50)
    • Tworzenie projektu od podstaw (51)
  • Definiowanie właściwości projektu (52)
  • Definiowanie projektu (53)
  • Zapisywanie projektu (62)
  • Zapisywanie obszaru roboczego (65)
  • Tworzenie szablonów projektów (66)
  • Ochrona projektu hasłem (67)
  • Otwieranie zapisanego projektu (70)
  • Znoszenie ochrony hasłem (72)
  • Wyszukiwanie plików (72)
  • Usuwanie poufnych informacji z pliku (73)

Rozdział 3. Zarządzanie zadaniami (75)

  • Wprowadzanie zadań (76)
    • Zadania typu punkt kontrolny (76)
    • Zadania zwykłe (78)
    • Czasy trwania zadań (79)
    • Szacowanie czasów trwania (82)
  • Dodawanie nowych zadań (85)
  • Usuwanie niechcianych zadań (89)
  • Zmienianie zdefiniowanych zadań (91)
  • Dzielenie zadań (92)
  • Łączenie, przenoszenie i zmienianie czasu trwania podzielonego zadania (94)
  • Zadania sumaryczne (95)
    • Tworzenie zadań sumarycznych (96)
    • Likwidowanie zadań sumarycznych (99)
    • Zadania podrzędne będące jednocześnie zadaniami sumarycznymi (101)
    • Wyświetlanie zadań sumarycznych i konspektu projektu (102)
  • Wyznaczanie kolejności wykonywania zadań - łączenie zadań (104)
    • Łączenie zadań w widoku Wykres Gantta (105)
    • Inne sposoby łączenia zadań (108)
  • Rozłączanie zadań (112)
  • Typy relacji (112)
    • Zakończenie-rozpoczęcie (112)
    • Rozpoczęcie-rozpoczęcie (113)
    • Zakończenie-zakończenie (113)
    • Rozpoczęcie-zakończenie (114)
  • Definiowanie i zmienianie relacji (114)
  • Wyprzedzenie lub zwłoka (117)
  • Typy ograniczeń (123)
  • Termin ostateczny (127)
  • Zakładka Uwagi (129)
  • Wstawianie hiperłączy (131)
  • Zadania cykliczne (133)
  • Kody Struktury Podziału Pracy (SPP) (136)
  • Czynniki sterujące zadaniami (139)
  • Wyróżnianie zmian (140)
  • Cofanie wielu operacji (142)

Rozdział 4. Zarządzanie zasobami (145)

  • Definiowanie zasobów (145)
  • Robocizna i sprzęt - zasoby typu Praca (148)
  • Zasoby materiałowe - zasoby typu Materiał (152)
  • Zasoby kosztowe - zasoby typu Koszt (154)
  • Zasoby rodzajowe (156)
  • Zasoby budżetowe (157)
  • Dostępność zasobów w czasie - uwzględnianie urlopów i przeglądów technicznych (159)
  • Zmienność stawek zasobów w czasie (163)
  • Zmienność stawek zasobów w zależności od wykonywanych czynności (165)
  • Definiowanie dodatkowych informacji o zasobach (166)
  • Typy rezerwacji (167)
  • Struktura Podziału Zasobów (SPZ) (168)
  • Definiowanie umiejętności zasobów (173)

Rozdział 5. Przydzielanie zasobów do zadań (177)

  • Przydzielanie pojedynczych i różnych zasobów do jednego zadania (177)
  • Przydzielanie wielu jednostek zasobu do zadania (184)
  • Przydzielanie różnych ilości zasobów do różnych zadań (186)
  • Przydzielanie zasobów kosztowych (190)
  • Przydzielanie zasobów budżetowych (191)
  • Pracochłonność zadań (192)
  • Obliczanie kosztów zadań na podstawie kosztów zasobów (197)
  • Typy zadań (198)
    • Zadania o stałej pracy (199)
    • Zadania o stałej liczbie jednostek (199)
    • Zadania o stałym czasie trwania (200)
    • Planowanie zadań według nakładu pracy (201)
    • Definiowanie typów zadań i opcji Wg nakładu pracy (201)
  • Przydzielanie dodatkowych zasobów (203)
  • Zamienianie zasobów (206)
  • Stosowanie tabel stawek kosztów (208)

Rozdział 6. Ustalanie czasu pracy i dni wolnych - kalendarze (211)

  • Informacje ogólne o kalendarzach (211)
  • Tworzenie i modyfikacja kalendarza (214)
    • Definiowanie świąt, dni wolnych od pracy i dni z niestandardowym czasem pracy (214)
    • Definiowanie tygodnia roboczego (217)
  • Kalendarz projektu (221)
  • Kalendarz zasobu (222)
  • Kalendarz zadania (224)
  • Opcje kalendarza (225)
  • Zależność pomiędzy opcjami kalendarza a godzinami pracy zawartymi w kalendarzu (227)
  • Typy kalendarzy (228)

Rozdział 7. Koszty projektu (231)

  • Typy kosztów (231)
  • Koszty stałe i koszty zadań (232)
  • Koszty zasobów (235)
  • Rozkład kosztów w czasie (236)
    • Skala czasu (236)
    • Informacje o kosztach w widoku Obciążenie zadaniami (240)
    • Informacje o kosztach w widoku Obciążenie zasobów (241)
  • Budżet projektu (242)
  • Przepływy gotówkowe (244)
  • Ogólne informacje o kosztach - statystyka projektu (245)

Rozdział 8. Optymalizacja projektu i rozwiązywanie problemów z nadmiernym obciążeniem zasobów (247)

  • Skracanie czasu trwania projektu - ścieżka krytyczna (248)
  • Identyfikowanie przeciążonych zasobów (251)
    • Arkusz zasobów i informacje o maksymalnym wykorzystaniu zasobów (252)
    • Widok Obciążenie zasobów (253)
    • Widok Alokacja zasobów i pasek narzędzi Zarządzanie zasobami (255)
    • Widok Wykres zasobów (257)
  • Rozwiązywanie konfliktów przydziału zasobów - zasoby przeciążone (257)
    • Zamiana przydzielonych zasobów (258)
    • Kreator podstawiania zasobów (260)
    • Definiowanie pracy w nadgodzinach (263)
    • Zatrudnianie nowych pracowników i delegowanie pracowników do projektu (265)
    • Przekazanie zadań podwykonawcy (266)
    • Zmiana czasu pracy nad zadaniem (268)
    • Bilansowanie zasobów (270)
    • Rozkład pracy zasobów (275)

Rozdział 9. Wprowadzanie i śledzenie wartości rzeczywistych - informacje o realizacji projektu (277)

  • Plan bazowy (277)
    • Co to jest plan bazowy (278)
    • Tworzenie planu bazowego (278)
    • Plan bazowy na wykresie Gantta (281)
    • Aktualizowanie planu bazowego (282)
    • Usuwanie planu bazowego (282)
    • Przeglądanie planu bazowego (283)
    • Kopiowanie planu bazowego (284)
  • Plany pośrednie - do czego służą (284)
  • Wprowadzanie danych rzeczywistych (285)
    • Wprowadzanie danych rzeczywistych na poziomie projektu (285)
    • Wprowadzanie danych rzeczywistych o datach na poziomie zadania i zasobu (287)
    • Linie postępu (293)
  • Rzeczywiste koszty (295)
  • Uwzględnianie wydłużonych terminów płatności w projekcie (297)

Rozdział 10. Analiza odchyleń (299)

  • Dlaczego analizować odchylenia? (299)
  • Odchylenia terminów (300)
  • Odchylenia kosztów (305)
    • Odchylenia kosztów dla zadań (306)
    • Odchylenia kosztów dla zasobów (308)
  • Odchylenia pracy (310)
    • Porównywanie wersji projektu (312)

Rozdział 11. Omówienie widoków (317)

  • Przypomnienie podstawowych informacji o widokach (317)
  • Alokacja zasobów (318)
  • Arkusz zadań (319)
  • Arkusz zasobów (320)
  • Diagram relacji (320)
  • Diagram sieciowy (321)
  • Formularz nazwy zadania (323)
  • Formularz nazwy zasobu (323)
  • Formularz szczegółów zadań (324)
  • Formularz zadania (325)
  • Formularz zasobu (326)
  • Kalendarz (327)
  • Obciążenie zadaniami (328)
  • Obciążenie zasobów (329)
  • Opisowy diagram sieciowy (330)
  • Przewodnik po programie Project: prosty arkusz zas. (331)
  • Rzutowanie pasków (332)
  • Wprowadzanie zadań (333)
  • Wykres Gantta (334)
  • Wykres Gantta - bilansowanie (335)
  • Wykres Gantta - szczegóły (336)
  • Wykres Gantta - śledzenie (338)
  • Wykres Gantta z wieloma planami bazowymi (339)
  • Wykres zasobów (340)

Rozdział 12. Raporty (343)

  • Kilka słów o raportach tekstowych (343)
    • Grupy raportów (344)
    • Raporty z grupy Omówienie (344)
    • Raporty z grupy Działania bieżące (348)
    • Raporty z grupy Koszty (354)
    • Raporty z grupy Przydziały (357)
    • Raporty z grupy Obciążenie pracą (362)
    • Raporty z grupy Niestandardowe (364)
  • Raporty wizualne (364)
    • Tworzenie raportu wizualnego (364)
    • Omówienie raportów wizualnych (366)

Rozdział 13. Dostosowywanie programu do potrzeb użytkownika (383)

  • Pokazywanie informacji tylko o wybranych zasobach i zadaniach - filtry (384)
    • Autofiltry (384)
    • Stosowanie filtrów (387)
    • Tworzenie i edytowanie filtrów (388)
  • Tworzenie i edycja grup (392)
  • Wybieranie danych do wyświetlania - tabele (397)
    • Tabele (397)
    • Tworzenie i edycja tabel (398)
  • Tworzenie i edycja widoków (401)
  • Tworzenie i edycja raportów (402)
    • Definiowanie właściwości zakładki Sortowanie (403)
    • Definiowanie właściwości zakładki Szczegóły (404)
    • Określanie właściwości zakładki Definicja (407)
    • Raport Kalendarz miesięczny (410)
    • Przycisk Tekst (411)
  • Pola niestandardowe (414)
    • Typy pól (415)
    • Wybieranie wartości ze zdefiniowanej przez użytkownika listy rozwijanej (416)
    • Definiowanie formuł (wzorów) do wyliczania wartości (418)
    • Wyświetlanie zdefiniowanych przez użytkownika wskaźników graficznych (422)
  • Drukowanie i ustawienie wydruku (425)
  • Tworzenie i stosowanie formularzy (427)
  • Tworzenie własnych pasków narzędzi (431)
  • Organizator (433)
  • Tworzenie własnych raportów wizualnych (435)

Rozdział 14. Wymiana informacji pomiędzy Microsoft Office Project 2007 a innymi aplikacjami (441)

  • Przekazywanie danych do innych aplikacji - eksport (442)
    • Programy do przeglądania eksportowanych danych - typy plików eksportowanych (442)
    • Definiowanie, które dane mają zostać wyeksportowane - mapy eksportu (442)
  • Pobieranie danych z innych aplikacji - import (448)
  • Zapisywanie danych w pliku graficznym (451)
  • Kreator kopiowania obrazów do programów PowerPoint, Word oraz Visio (454)
  • Zapisywanie danych raportu wizualnego (457)
  • Zapisywanie danych do formatu Microsoft Access (460)

Rozdział 15. Wymiana danych pomiędzy projektami (461)

  • Korzystanie z tych samych zasobów w wielu projektach - pula zasobów (461)
    • Co to jest pula zasobów? Tworzenie puli (461)
    • Korzystanie z zasobów dostępnych w puli (462)
    • Dokonywanie zmian w puli i pliku współużytkującym (463)
    • Przerywanie łącza między pulą zasobów i plikiem współużytkującym (465)
  • Łączenie zadań z różnych projektów. Wstawianie jednego projektu do innego (468)

Rozdział 16. Microsoft Office Project Server 2007 - wprowadzenie (473)

  • Wstęp, czyli co Ci daje Microsoft Office Project Server 2007 (474)
  • Enterprise Project Management (EPM) (474)
    • Microsoft Office Project Server 2007 (474)
    • Microsoft Office Project Professional 2007 (475)
    • Microsoft Office Project Web Access 2007 (476)
  • Podłączanie Microsoft Office Project Professional 2007 do Microsoft Office Project Server 2007 (476)
  • Import istniejących projektów do Project Server 2007 (478)
  • Import zasobów do Project Server 2007 (482)

Rozdział 17. Microsoft Office Project Server 2007 z perspektywy kierownika projektu (485)

  • Tworzenie projektu (486)
    • Tworzenie propozycji projektu (486)
    • Tworzenie działania (489)
    • Tworzenie projektu, który ma być przechowywany w Microsoft Office Project Server 2007 (489)
  • Otwieranie, zapisywanie i publikowanie projektu (492)
  • Budowanie zespołu z zasobów organizacji (494)
  • Zarządzanie raportami o stanie (498)
    • Tworzenie żądania raportu o stanie (498)
    • Śledzenie odpowiedzi na raport o stanie (500)
  • Akceptacja aktualizacji (501)
  • Definiowanie alertów (503)
    • Definiowanie alertów dla siebie (503)
    • Definiowanie alertów dla swoich zasobów (505)

Rozdział 18. Microsoft Office Project Server 2007 z perspektywy uczestnika projektu (507)

  • Przeglądanie przydziałów (508)
  • Przeglądanie informacji o przydzielonych zadaniach (509)
  • Aktualizowanie zadań (510)
  • Zarządzanie grafikami (511)
    • Przeglądanie i raportowanie prac w grafiku (511)
    • Grafiki zastępcy (514)
    • Raportowanie czasu administracyjnego i czasu wolnego (515)
  • Odpowiedzi na żądanie raportu o stanie (516)
    • Odpowiedzi na zamówiony raport o stanie (516)
    • Tworzenie niezamawianego raportu o stanie (517)
  • Przesyłanie dokumentacji projektowej (518)
  • Zgłaszanie ryzyka (521)
  • Zgłaszanie problemów (522)
  • Sprawdzanie problemów, czynników ryzyka i dokumentów projektu (524)
  • Zadania zespołowe (526)
  • Synchronizacja z Microsoft Outlook (527)

Rozdział 19. Microsoft Office Project Server 2007 z perspektywy menedżera portfela projektów (529)

  • Zarządzanie portfelem projektów i nie tylko (529)
  • Centrum projektów (530)
  • Centrum zasobów (532)
    • Wyświetlanie przydziałów (534)
    • Wyświetlanie dostępności (535)
  • Raportowanie - analiza danych (535)

Rozdział 20. Microsoft Office Project Server 2007 z perspektywy administratora merytorycznego (539)

  • Zarządzanie grafikami (540)
    • Tworzenie grafików (540)
    • Ustawienia grafików (542)
  • Dodawanie kategorii czasu administracyjnego (544)
  • Tworzenie zespołów (545)
  • Niestandardowe pola (547)
  • Kalendarze organizacji (549)
  • Wymuszanie zaewidencjonowania (550)
  • Okresy obrachunkowe (552)
  • Tworzenie widoków (554)
  • Tworzenie użytkowników i zasobów (555)

Rozdział 21. Informacje dodatkowe i specyfikacja techniczna (559)

  • Wymagania (559)
  • Formaty plików obsługiwane przez Microsoft Office Project 2007 (560)
  • Opis wskaźników stosowanych w Microsoft Office Project 2007 (561)
  • Skróty klawiaturowe (562)

Rozdział 22. Kilka słów o zarządzaniu projektami i nie tylko (569)

  • Project Management (PM) - zarządzanie przedsięwzięciami (569)
  • Trójkąt projektu (571)
  • Certyfikat Microsoft Office Specialist (MOS) dla Microsoft Project (571)
  • Certyfikat International Project Management Association (IPMA) (572)
  • Jak pogłębić swoją wiedzę z zakresu zarządzania przedsięwzięciami (573)
  • Stowarzyszenie Project Management Polska (SPMP) (573)
  • Project Management Institute (PMI) (573)
  • PMFORUM (574)
  • Project Management Body of Knowledge (PMBoK) (574)

Rozdział 23. Dodatkowe zasoby (575)

  • Zasoby w języku polskim (575)
    • Strony internetowe Microsoft Office Project 2007 (575)
    • Strony internetowe Microsoft Office Project Server 2007 (575)
    • Wersja testowa programu Microsoft Office Project 2007 (575)
    • Wersja testowa programu Microsoft Office Project Server 2007 (576)
    • Porady dotyczące korzystania z Microsoft Office Project 2007 (576)
    • Pomoc pakietu Microsoft Office: Microsoft Office Project 2007 (576)
  • Zasoby w języku angielskim (576)
    • Microsoft Office Project Server 2007 product guide (576)
    • Office Project Server 2007 Resource Kit (576)

Skorowidz (577)

Dodaj do koszyka MS Project 2007 i MS Project Server 2007. Efektywne zarządzanie projektami

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.