reklama - zainteresowany?

Lean dla bystrzaków. Wydanie II - Helion

Lean dla bystrzaków. Wydanie II
ebook
Autor: Natalie J. Sayer, Bruce Williams
Tytuł oryginału: Lean For Dummies, 2nd Edition
ISBN: 978-83-283-5739-6
stron: 360, Format: ebook
Data wydania: 2015-01-18
Księgarnia: Helion

Cena książki: 29,94 zł (poprzednio: 49,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-19,96 zł)

Dodaj do koszyka Lean dla bystrzaków. Wydanie II

Tagi: Inne

W prostocie tkwi siÅ‚a™

  • Otwórz wÅ‚asnÄ… firmÄ™ na podstawie metody lean
  • Dostarczaj produkty najwyższej jakoÅ›ci i zyskaj przewagÄ™
  • Skutecznie prowadź swojÄ… dziaÅ‚alność

Niech lean będzie z Tobą!

Lean jest nowoczesnÄ… metodÄ… pozwalajÄ…cÄ… przedsiÄ™biorstwom intensywnie dziaÅ‚ać na rynku, rozwijać siÄ™ i osiÄ…gać zyski. Firmy lean wymagajÄ… mniejszego wysiÅ‚ku od pracowników, zużywajÄ… mniej materiaÅ‚u i energii do wytworzenia produktów lub usÅ‚ug, potrzebujÄ… mniej czasu i przestrzeni do ich opracowania oraz wyprodukowania. PotrafiÄ… lepiej odpowiadać na potrzeby klientów, którym oferujÄ… produkty i usÅ‚ugi wysokiej jakoÅ›ci wytworzone w możliwie najbardziej wydajny i ekonomiczny sposób. Ten praktyczny przewodnik pokaże Ci, jak zastosować sprawdzone techniki lean, aby wyeliminować straty i zmaksymalizować skuteczność Twoich zasobów.

W książce:

  • Typowe narzÄ™dzia, zasady i praktyki lean
  • Sposoby prowadzenia organizacji lean i zarzÄ…dzania takÄ… firmÄ…
  • Instrukcje mapowania strumienia wartoÅ›ci
  • Pięć rzeczywistych przykÅ‚adów zastosowania lean w różnych organizacjach
  • Metody stosowania lean w różnych branżach

Dodaj do koszyka Lean dla bystrzaków. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Lean dla bystrzaków. Wydanie II", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Lean dla bystrzaków. Wydanie II
  • Gra bez koÅ„ca

Dodaj do koszyka Lean dla bystrzaków. Wydanie II

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Lean dla bystrzaków. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.