reklama - zainteresowany?

Lean dla bystrzaków. Wydanie II - Helion

Lean dla bystrzaków. Wydanie II
Autor: Natalie J. Sayer, Bruce Williams
Tytuł oryginału: Lean For Dummies, 2nd Edition
ISBN: 978-83-283-5738-9
stron: 360, Format: 170x230, okładka: miękka
Data wydania: 2019-03-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 34,93 zł (poprzednio: 49,90 zł)
Oszczędzasz: 30% (-14,97 zł)

Dodaj do koszyka Lean dla bystrzaków. Wydanie II

Tagi: Inne

W prostocie tkwi siła™

  • Otwórz własną firmę na podstawie metody lean
  • Dostarczaj produkty najwyższej jakości i zyskaj przewagę
  • Skutecznie prowadź swoją działalność

Niech lean będzie z Tobą!

Lean jest nowoczesną metodą pozwalającą przedsiębiorstwom intensywnie działać na rynku, rozwijać się i osiągać zyski. Firmy lean wymagają mniejszego wysiłku od pracowników, zużywają mniej materiału i energii do wytworzenia produktów lub usług, potrzebują mniej czasu i przestrzeni do ich opracowania oraz wyprodukowania. Potrafią lepiej odpowiadać na potrzeby klientów, którym oferują produkty i usługi wysokiej jakości wytworzone w możliwie najbardziej wydajny i ekonomiczny sposób. Ten praktyczny przewodnik pokaże Ci, jak zastosować sprawdzone techniki lean, aby wyeliminować straty i zmaksymalizować skuteczność Twoich zasobów.

W książce:

  • Typowe narzędzia, zasady i praktyki lean
  • Sposoby prowadzenia organizacji lean i zarządzania taką firmą
  • Instrukcje mapowania strumienia wartości
  • Pięć rzeczywistych przykładów zastosowania lean w różnych organizacjach
  • Metody stosowania lean w różnych branżach

Dodaj do koszyka Lean dla bystrzaków. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Lean dla bystrzaków. Wydanie II", wybierały także:

  • Power BI Desktop. Kurs video. Wykorzystanie narzędzia w analizie i wizualizacji danych
  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Po

Dodaj do koszyka Lean dla bystrzaków. Wydanie II

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Lean dla bystrzaków. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.