reklama - zainteresowany?

Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie II - Helion

Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie II
Autor: Jeff Gothelf, Josh Seiden
Tytuł oryginału: Lean UX: Designing Great Products with Agile Teams, 2nd Edition
ISBN: 978-83-283-5945-1
okładka: miękka
Data wydania: 2019-09-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 34,30 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 30% (-14,70 zł)

Dodaj do koszyka Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie II

Dodaj do koszyka Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie II", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Ruby on Rails. Ćwiczenia
  • DevOps w praktyce. Kurs video. Jenkins, Ansible, Terraform i Docker
  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Scrum. O zwinnym zarzÄ…dzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie II

Spis treści

Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie II -- spis treści


Przedmowa 9

Od autorów 13

Wstęp 17

CZĘŚĆ I. WPROWADZENIE I ZASADY 21

Rozdział 1. Podejście Lean UX: ważniejsze teraz niż kiedykolwiek wcześniej 23

Rozdział 2. Zasady 27

CZĘŚĆ II. PROCES 39

Rozdział 3. Wizja kierowana wynikami 41

Rozdział 4. Kolektywne projektowanie 67

Rozdział 5. Minimalnie satysfakcjonujące produkty i prototypy 95

Rozdział 6. Informacje zwrotne i badania 115

CZĘŚĆ III. LEAN UX W TWOJEJ ORGANIZACJI 133

Rozdział 7. Integracja podejść Lean UX i agile 137

Rozdział 8. Wprowadzanie zmian organizacyjnych 157

RozdziaÅ‚ 9. Studia przypadków 173

Dodaj do koszyka Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.