reklama - zainteresowany?

LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity - Helion

LEGO  Microgame. Podstawy programowania gier w Unity
ebook
Autor: Jacek Ross
ISBN: 978-83-283-8812-3
stron: 80, Format: ebook
Data wydania: 2021-09-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 25,90 zł (poprzednio: 37,00 zł)
Oszczędzasz: 30% (-11,10 zł)

Nakład wyczerpany

Tagi: Inne | Unity

  • Lubisz klocki LEGO?
  • Kochasz gry komputerowe?
  • Chcesz poÅ‚Ä…czyć te dwie pasje?

Naucz się tworzyć porywające gry w środowisku LEGO(R) Microgame!

Klocków LEGO chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Znane i lubiane, zawsze sÄ… gwarancjÄ… Å›wietnej zabawy. DziÄ™ki Unity i stworzonemu we wspóÅ‚pracy z markÄ… LEGO(R) projektowi LEGO(R) Microgame każdy może opracować wÅ‚asnÄ… minigrÄ™ komputerowÄ…, której akcja dzieje siÄ™ w Å›wiecie znanym z kolekcji popularnych klocków.

Jeśli lubisz dobrą zabawę i nie boisz się wyzwań, jeszcze dziś zainstaluj Unity i moduł LEGO(R) Microgame. Korzystając z nich - i z tej książki! - szybko opanujesz podstawy tworzenia gier, poznasz narzędzia programistyczne i rozwiniesz swoją kreatywność.

Nie trać czasu - świat gier stoi przed Tobą otworem!

  • Instalacja niezbÄ™dnego oprogramowania
  • Podstawy obsÅ‚ugi Unity i LEGO(R) Microgame
  • Tworzenie scen i zarzÄ…dzanie obiektami
  • Zastosowanie klocków specjalnych
  • Publikacja gry w serwisie Unity Play

Nieważne, ile masz lat - ważne, czy chcesz się dobrze bawić!

 

Zobacz także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Sztuka podst
  • Lean dla bystrzaków. Wydanie II

Spis treści

LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity eBook -- spis treści

  • O czym jest ta książka
  • Dla kogo jest ta książka
  • Jak czytać książkÄ™?
  • 1. Instalacja Unity oraz moduÅ‚u LEGO Microgame
    • Krok 1.1. Instalacja programu Unity Hub
    • Krok 1.2. Uruchomienie programu Unity Hub i wybór wersji Unity do instalacji
    • Krok 1.3. Instalacja projektu LEGO Microgame
    • Krok 1.4. Pierwsze uruchomienie programu Unity
  • 2. Podstawy obsÅ‚ugi Unity oraz moduÅ‚u LEGO Microgame
    • Krok 2.1. Otwieranie projektu Unity
    • Krok 2.2. Uruchomienie gry
    • Krok 2.3. Obiekty na scenie
    • Krok 2.4. Konfiguracja obiektu gry i panel inspektora
    • Krok 2.5. Dodawanie nowych obiektów na scenÄ™ i ich usuwanie
    • Krok 2.6. Przesuwanie i obracanie obiektów gry na scenie
  • 3. Użycie klocków specjalnych z projektu LEGO Microgame
    • Krok 3.1. Klocki akcji winda
    • Krok 3.2. Klocki wyzwalania wyzwalanie dotkniÄ™ciem
    • Krok 3.3. Budujemy lepszÄ… windÄ™
    • Krok 3.4. Klocki, które można zbierać, oraz warunki wygranej
    • Krok 3.5. Dodajemy wroga
    • Krok 3.6. Robimy wybuchy
  • 4. Poznajemy pozostaÅ‚e klocki specjalne LEGO Microgame
    • Krok 4.1. Klocki akcji
      • Audio
      • Control
      • Hazard
      • Hover
      • Look At
      • Lose
      • Move
      • Platform
      • Speak
      • Counter
    • Krok 4.2. Klocki wyzwalania
      • Input Trigger
      • Nearby Trigger
      • Random Trigger
      • Timer Trigger
      • Counter Trigger
  • 5. Dodatki (mody), publikacja gry
    • Krok 5.1. Dodatki (mody)
    • Krok 5.2. Publikacja gry w serwisie Unity Play
  • ZakoÅ„czenie
    • Jak rozwijać swoje umiejÄ™tnoÅ›ci?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.