reklama - zainteresowany?

LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity - Helion

LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity
Autor: Jacek Ross
ISBN: 978-83-283-8178-0
okładka: miękka
Data wydania: 2021-04-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 33,30 zł (poprzednio: 37,00 zł)
Oszczędzasz: 10% (-3,70 zł)

Nakład wyczerpany

Spis treści

LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity -- spis treści

  • O czym jest ta książka
  • Dla kogo jest ta książka
  • Jak czytać książkÄ™?
  • 1. Instalacja Unity oraz moduÅ‚u LEGO Microgame
    • Krok 1.1. Instalacja programu Unity Hub
    • Krok 1.2. Uruchomienie programu Unity Hub i wybór wersji Unity do instalacji
    • Krok 1.3. Instalacja projektu LEGO Microgame
    • Krok 1.4. Pierwsze uruchomienie programu Unity
  • 2. Podstawy obsÅ‚ugi Unity oraz moduÅ‚u LEGO Microgame
    • Krok 2.1. Otwieranie projektu Unity
    • Krok 2.2. Uruchomienie gry
    • Krok 2.3. Obiekty na scenie
    • Krok 2.4. Konfiguracja obiektu gry i panel inspektora
    • Krok 2.5. Dodawanie nowych obiektów na scenÄ™ i ich usuwanie
    • Krok 2.6. Przesuwanie i obracanie obiektów gry na scenie
  • 3. Użycie klocków specjalnych z projektu LEGO Microgame
    • Krok 3.1. Klocki akcji winda
    • Krok 3.2. Klocki wyzwalania wyzwalanie dotkniÄ™ciem
    • Krok 3.3. Budujemy lepszÄ… windÄ™
    • Krok 3.4. Klocki, które można zbierać, oraz warunki wygranej
    • Krok 3.5. Dodajemy wroga
    • Krok 3.6. Robimy wybuchy
  • 4. Poznajemy pozostaÅ‚e klocki specjalne LEGO Microgame
    • Krok 4.1. Klocki akcji
      • Audio
      • Control
      • Hazard
      • Hover
      • Look At
      • Lose
      • Move
      • Platform
      • Speak
      • Counter
    • Krok 4.2. Klocki wyzwalania
      • Input Trigger
      • Nearby Trigger
      • Random Trigger
      • Timer Trigger
      • Counter Trigger
  • 5. Dodatki (mody), publikacja gry
    • Krok 5.1. Dodatki (mody)
    • Krok 5.2. Publikacja gry w serwisie Unity Play
  • ZakoÅ„czenie
    • Jak rozwijać swoje umiejÄ™tnoÅ›ci?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.