LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity - Helion
Autor: Jacek Ross
ISBN: 978-83-283-8178-0
okładka: miękka
Data wydania: 2021-04-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 33,30 zł (poprzednio: 37,00 zł)
Oszczędzasz: 10% (-3,70 zł)
ISBN: 978-83-283-8178-0
okładka: miękka
Data wydania: 2021-04-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 33,30 zł (poprzednio: 37,00 zł)
Oszczędzasz: 10% (-3,70 zł)
Nakład wyczerpany
Zobacz także:
- Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki 66,67 zł, (8,00 zł -88%)
- Ruby on Rails. Ćwiczenia 18,75 zł, (3,00 zł -84%)
- Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Scrum. O zwinnym zarządzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
Spis treści
LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity -- spis treści
- O czym jest ta książka
- Dla kogo jest ta książka
- Jak czytać książkę?
- 1. Instalacja Unity oraz modułu LEGO Microgame
- Krok 1.1. Instalacja programu Unity Hub
- Krok 1.2. Uruchomienie programu Unity Hub i wybór wersji Unity do instalacji
- Krok 1.3. Instalacja projektu LEGO Microgame
- Krok 1.4. Pierwsze uruchomienie programu Unity
- 2. Podstawy obsługi Unity oraz modułu LEGO Microgame
- Krok 2.1. Otwieranie projektu Unity
- Krok 2.2. Uruchomienie gry
- Krok 2.3. Obiekty na scenie
- Krok 2.4. Konfiguracja obiektu gry i panel inspektora
- Krok 2.5. Dodawanie nowych obiektów na scenę i ich usuwanie
- Krok 2.6. Przesuwanie i obracanie obiektów gry na scenie
- 3. Użycie klocków specjalnych z projektu LEGO Microgame
- Krok 3.1. Klocki akcji winda
- Krok 3.2. Klocki wyzwalania wyzwalanie dotknięciem
- Krok 3.3. Budujemy lepszÄ… windÄ™
- Krok 3.4. Klocki, które można zbierać, oraz warunki wygranej
- Krok 3.5. Dodajemy wroga
- Krok 3.6. Robimy wybuchy
- 4. Poznajemy pozostałe klocki specjalne LEGO Microgame
- Krok 4.1. Klocki akcji
- Audio
- Control
- Hazard
- Hover
- Look At
- Lose
- Move
- Platform
- Speak
- Counter
- Krok 4.2. Klocki wyzwalania
- Input Trigger
- Nearby Trigger
- Random Trigger
- Timer Trigger
- Counter Trigger
- Krok 4.1. Klocki akcji
- 5. Dodatki (mody), publikacja gry
- Krok 5.1. Dodatki (mody)
- Krok 5.2. Publikacja gry w serwisie Unity Play
- Zakończenie
- Jak rozwijać swoje umiejętności?