reklama - zainteresowany?

Kwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 3. Aplikacje webowe. Podręcznik do nauki zawodu technik programista - Helion

Kwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 3. Aplikacje webowe. Podręcznik do nauki zawodu technik programista
Autor: Łukasz Guziak
ISBN: 978-83-283-8102-5
okładka: miękka
Data wydania: 2021-05-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 42,41 zł (poprzednio: 49,89 zł)
Oszczędzasz: 15% (-7,48 zł)

Dodaj do koszyka Kwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 3. Aplikacje webowe. Podręcznik do nauki zawodu technik programista

Dodaj do koszyka Kwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 3. Aplikacje webowe. Podręcznik do nauki zawodu technik programista

 

Osoby które kupowały "Kwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 3. Aplikacje webowe. Podręcznik do nauki zawodu technik programista", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Ruby on Rails. Ćwiczenia
  • DevOps w praktyce. Kurs video. Jenkins, Ansible, Terraform i Docker
  • Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku
  • Scrum. O zwinnym zarządzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Kwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 3. Aplikacje webowe. Podręcznik do nauki zawodu technik programista

Spis treści

Kwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 3. Aplikacje webowe. Podręcznik do nauki zawodu technik programista -- spis treści

Wstęp (5)

Rozdział 1. Biblioteka jQuery i framework Bootstrap (7)

  • 1.1. Biblioteka jQuery (7)
  • 1.2. Framework Bootstrap (49)

Rozdział 2. Framework Angular (59)

  • 2.1. Angular - instalacja i konfiguracja środowiska pracy (59)
  • 2.2. TypeScript (68)
  • 2.3. Angular - pierwsze kroki (122)
  • 2.4. Dyrektywy (136)
  • 2.5. Komponenty (152)
  • 2.6. Usługi (170)
  • 2.7. Zdarzenia i formularze (174)

Rozdział 3. Środowisko uruchomieniowe - platforma Node.js (187)

  • 3.1. Platforma Node.js (187)
  • 3.2. Asynchroniczność w Node.js (198)
  • 3.3. Moduły w Node.js (201)
  • 3.4. Serwer HTTP - Node.js (214)
  • 3.5. Framework Express (226)
  • 3.6. Baza danych MongoDB (242)

Rozdział 4. Przykład użycia środowiska Node.js i frameworka Express w połączeniu z bibliotekami Bootstrap i jQuery (259)

  • 4.1. Utworzenie plików i przygotowanie serwera Node.js w oparciu o framework Express (260)
  • 4.2. Przesłanie informacji z backendu do frontendu. Użycie metody .fetch(). Czym jest obietnica? (262)
  • 4.3. Odpowiedź frontendu - użycie atrybutu data, definicja zdarzenia i ponownie metoda .fetch() (270)
  • 4.4. Szata graficzna - dołączamy framework Bootstrap i bibliotekę jQuery (286)

Bibliografia (290)

Skorowidz (291)

Dodaj do koszyka Kwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 3. Aplikacje webowe. Podręcznik do nauki zawodu technik programista

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.