reklama - zainteresowany?

Kwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 2. Programowanie obiektowe. Podręcznik do nauki zawodu technik programista - Helion

Kwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 2. Programowanie obiektowe. Podręcznik do nauki zawodu technik programista

MIEJSCE 8 na liście TOP 20
Autor: Piotr Siewniak
ISBN: 978-83-283-8101-8
okładka: miękka
Data wydania: 2021-05-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 50,91 zł (poprzednio: 59,89 zł)
Oszczędzasz: 15% (-8,98 zł)

Dodaj do koszyka Kwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 2. Programowanie obiektowe. Podręcznik do nauki zawodu technik programista

Dodaj do koszyka Kwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 2. Programowanie obiektowe. Podręcznik do nauki zawodu technik programista

 

Osoby które kupowały "Kwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 2. Programowanie obiektowe. Podręcznik do nauki zawodu technik programista", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Ruby on Rails. Ćwiczenia
  • Scrum. O zwinnym zarz
  • Prawa ludzkiej natury

Dodaj do koszyka Kwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 2. Programowanie obiektowe. Podręcznik do nauki zawodu technik programista

Spis treści

Kwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Cz 2. Programowanie obiektowe. Podrcznik do nauki zawodu technik programista -- spis treci

Wstp (7)

Rozdzia 1. Wprowadzenie do programowania (9)

  • 1.1. Podstawowe pojcia (9)
  • 1.2. Podstawy algorytmiki (13)
  • 1.3. Pytania i zadania kontrolne (27)

Rozdzia 2. rodowiska programistyczne (29)

  • 2.1. Code::Blocks (30)
  • 2.2. CodeLite (31)
  • 2.3. Eclipse (33)
  • 2.4. NetBeans (33)
  • 2.5. Visual Studio (35)
  • 2.6. CLion (36)
  • 2.7. Pytania i zadania kontrolne (37)

Rozdzia 3. Podstawy programowania (39)

  • 3.1. Podstawowe elementy jzyka C++ (39)
  • 3.2. Podejmowanie decyzji w programie (72)
  • 3.3. Ptle programowe (85)
  • 3.4. Typ wyliczeniowy (95)
  • 3.5. Pytania i zadania kontrolne (98)

Rozdzia 4. Programowanie z uyciem wskaników (103)

  • 4.1. Operator adresu (103)
  • 4.2. Wskaniki (106)
  • 4.3. Dynamiczna alokacja pamici (114)
  • 4.4. Pytania i zadania kontrolne (119)

Rozdzia 5. Tablice i wektory (121)

  • 5.1. Tablice statyczne (121)
  • 5.2. Tablice i wskaniki (132)
  • 5.3. Tablice dynamiczne i wektory (137)
  • 5.4. Ptla foreach (142)
  • 5.5. Pytania i zadania kontrolne (144)

Rozdzia 6. acuchy znaków (147)

  • 6.1. C-napisy (148)
  • 6.2. acuchy typu string (157)
  • 6.3. Pytania i zadania kontrolne (168)

Rozdzia 7. C-struktury i C-unie (171)

  • 7.1. C-struktury (171)
  • 7.2. C-unie (184)
  • 7.3. Pytania i zadania kontrolne (190)

Rozdzia 8. Funkcje (193)

  • 8.1. Deklarowanie i definiowanie funkcji (194)
  • 8.2. Wywoanie funkcji (196)
  • 8.3. Parametry funkcji (198)
  • 8.4. Zmienne globalne i lokalne (224)
  • 8.5. Funkcje przecione (233)
  • 8.6. Funkcje inline (235)
  • 8.7. Funkcje rekurencyjne (236)
  • 8.8. Pytania i zadania kontrolne (238)

Rozdzia 9. Preprocesor (241)

  • 9.1. Dyrektywa #include (241)
  • 9.2. Dyrektywa #define (245)
  • 9.3. Dyrektywy kompilacji warunkowej (251)
  • 9.4. Pytania i zadania kontrolne (253)

Rozdzia 10. Funkcje biblioteczne (255)

  • 10.1. Funkcje matematyczne (256)
  • 10.2. Funkcje znakowe (258)
  • 10.3. Konwersja typu danych (260)
  • 10.4. Funkcje wejcia/wyjcia (261)
  • 10.5. Przykady innych funkcji bibliotecznych (263)
  • 10.6. Pytania i zadania kontrolne (264)

Rozdzia 11. Klasy i obiekty (267)

  • 11.1. Wprowadzenie do programowania obiektowego (267)
  • 11.2. Definiowanie klas (273)
  • 11.3. Deklarowanie zmiennych obiektowych (278)
  • 11.4. Odwoania do elementów czonkowskich obiektów (279)
  • 11.5. Statyczne elementy czonkowskie klas (283)
  • 11.6. Funkcje czonkowskie typu inline (288)
  • 11.7. Wskaniki do obiektów (290)
  • 11.8. Przekazywanie obiektów jako parametrów funkcji (292)
  • 11.9. Struktury w jzyku C++ (296)
  • 11.10. Pytania i zadania kontrolne (301)

Rozdzia 12. Tworzenie i inicjowanie obiektów (303)

  • 12.1. Konstruktory (303)
  • 12.2. Inicjalizacja obiektów (315)
  • 12.3. Konstruktor kopiujcy (328)
  • 12.4. Delegowanie konstruktorów (332)
  • 12.5. Destruktory (337)
  • 12.6. Pytania i zadania kontrolne (340)

Rozdzia 13. Hermetyzacja i ukrywanie danych (343)

  • 13.1. Hermetyzacja danych (343)
  • 13.2. Ukrywanie danych (345)
  • 13.3. Pytania i zadania kontrolne (348)

Rozdzia 14. Mechanizm dziedziczenia (351)

  • 14.1. Definicja relacji dziedziczenia (352)
  • 14.2. Rodzaje dziedziczenia (358)
  • 14.3. Dziedziczenie a konstruktory (362)
  • 14.4. Pytania i zadania kontrolne (365)

Rozdzia 15. Polimorfizm (367)

  • 15.1. Polimorfizm statyczny (367)
  • 15.2. Polimorfizm dynamiczny (373)
  • 15.3. Pytania i zadania kontrolne (381)

Rozdzia 16. Mechanizm abstrakcji (383)

  • 16.1. Klasy abstrakcyjne (384)
  • 16.2. Interfejsy (389)
  • 16.3. Abstrakcja danych (393)
  • 16.4. Mechanizm abstrakcji a pliki nagówkowe (396)
  • 16.5. Pytania i zadania kontrolne (399)

Rozdzia 17. Funkcje i klasy zaprzyjanione (401)

  • 17.1. Funkcje zaprzyjanione (401)
  • 17.2. Klasy zaprzyjanione (407)
  • 17.3. Pytania i zadania kontrolne (410)

Rozdzia 18. Szablony funkcji i klas (413)

  • 18.1. Szablony funkcji (413)
  • 18.2. Szablony klas (420)
  • 18.3. Szablony a polimorfizm (428)
  • 18.4. Pytania i zadania kontrolne (429)

Rozdzia 19. Obsuga bdów i wyjtków (431)

  • 19.1. System komunikatów i kodów zwrotnych (432)
  • 19.2. Mechanizm obsugi wyjtków (440)
  • 19.3. Pytania i zadania kontrolne (456)

Rozdzia 20. Przykady implementacji wybranych algorytmów (459)

  • 20.1. Wyznaczenie najwikszego wspólnego dzielnika (459)
  • 20.2. Sortowanie tablic (463)
  • 20.3. Wyszukiwanie binarne (467)
  • 20.4. Pytania i zadania kontrolne (470)

Bibliografia (471)

Skorowidz (472)

Dodaj do koszyka Kwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 2. Programowanie obiektowe. Podręcznik do nauki zawodu technik programista

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2023 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.