reklama - zainteresowany?

Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry - Helion

Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry
ebook
Autor: Jason Schreier
Tłumaczenie: Bartosz Czartoryski
ISBN: 978-83-8129-245-0
stron: 336, Format: ebook
Data wydania: 2018-09-05
Księgarnia: Helion

Cena książki: 32,24 zł (poprzednio: 42,99 zł)
Oszczędzasz: 25% (-10,75 zł)

Dodaj do koszyka Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry

Tagi: Inne

Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry – Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo?

Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem.

To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, a jednocześnie hołd dla wszystkich tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić.

Największe tajemnice gier wideo w jednej książce:

Pillars of Eternity
Uncharted 4
Stardew Valley
Diablo III
Halo Wars
Dragon Age: Inkwizycja
Shovel Knight
Destiny
Wiedźmin 3
Star Wars 1313

Więcej informacji znajdziesz na stronie: www.pot-i-piksele.pl

 Tworzenie gier wideo to jedna z najbardziej rozwijających i ekscytujących rzeczy, jakie robiłem w ciągu ostatnich dwóch dekad kariery. Wspaniała książka Jasona Schreiera oddaje zarówno podekscytowanie, jak i piekło towarzyszące temu procesowi. Oto wciągające, inteligentne spojrzenie za grubą (i niepotrzebnie tajemniczą) zasłonę skrywającą pasjonujący świat.

Tom Bissell, autor książek o grach Gears of War, Uncharted i Battlefield

Tak wiele problemów kulturowych sprowadza się do braku zrozumienia specyfiki rozwoju i tworzenia gier. Jason otwiera kluczowe drzwi w tym tajemniczym przemyśle. Robi to w nadziei, że nauczy nas trochę więcej o swojej fascynacji. 
Leigh Alexander, dziennikarka

Szczegółowa, dobrze napisana i co najważniejsze, opisująca wzloty i bolesne upadki wielu deweloperów i wytwórni. Niewykluczone, że będzie lekturą obowiązkową dla programistów w moim studiu. 
Cliff Bleszinski, twórca gry Gears of War i założyciel Boss Key Productions

Opowieści zawarte w tej książce składają się na fascynujący, kompletny przegląd blasków i cieni związanych z tworzeniem gier. 
Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne

Brutalna, szczera, ale koniec końców podnosząca na duchu.
Adam Conover

 

Jason Schreier
Redaktor działu newsowego Kotaku, czołowego portalu zajmującego się przemysłem i kulturą gier wideo, gdzie wyrobił sobie nazwisko dzięki wysiłkom reporterskim i drążeniu trudnych kwestii branżowych. Pisał o świecie gier dla Wired i publikował w rozmaitych miejscach, łącznie z „New York Timesem”, „Edge”, Paste i Onion News Network.

Dodaj do koszyka Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry

 

Osoby które kupowały "Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Wireshark. Kurs video. Analiza ruchu sieciowego i wykrywanie w
  • Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku
  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Sztuka podst

Dodaj do koszyka Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry

Spis treści

Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Wstęp
  • Od autora
  • 1. Pillars of Eternity
  • 2. Uncharted 4
  • 3. Stardew Valley
  • 4. Diablo III
  • 5. Halo Wars
  • 6. Dragon Age: Inkwizycja
  • 7. Shovel Knight
  • 8. Destiny
  • 9. Wiedźmin 3
  • 10. Star Wars 1313
  • Epilog
  • Podziękowania
  • Strona redakcyjna

Dodaj do koszyka Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.