reklama - zainteresowany?

Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą - Helion

Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą
audiobook
Autor: Joanna Malinowska-Parzydło
ISBN: 978-83-283-4399-3
stron: 328, Format: audiobook
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Helion

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą

Tagi: Biznes | Walentynkowy Deal

Twój najcenniejszy kapitaÅ‚

Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym siÄ™ w życiu zajmujesz i jaki tytuÅ‚ widnieje na Twojej wizytówce. To może siÄ™ zmieniać. Rzecz w tym, jak siÄ™ komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli siÄ™ już skutecznie weryfikować.

Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we wÅ‚asnym tempie i okazujesz ludziom należnÄ… uwagÄ™? Jakie wartoÅ›ci gÅ‚osisz, a jakimi kierujesz siÄ™ naprawdÄ™? Jaki jest Twój wizerunek w oczach innych — jesteÅ› postrzegany jako czÅ‚owiek rzetelny i spójny czy jako wÄ…tpliwa, wystylizowana kopia Twojego idola? Budzisz zaufanie czy wywoÅ‚ujesz niepokój? Czego jesteÅ› obietnicÄ…?? Wreszcie: ilu jest w Twoim życiu ludzi gotowych wystawić Ci pozytywne rekomendacje? Możliwe, że Twoja samoocena jako „jaguara” biznesu rozmija siÄ™ z krążącÄ… o Tobie opiniÄ… „wybrakowanego trabanta”.

Innymi słowy: czy wiesz, jaką jesteś marką?

Nie oburzaj siÄ™. ReputacjÄ™ każdy ma. JakÄ…Å›. I to „jakÄ…Å›” czyni różnicÄ™. Każdy z nas jest markÄ…. Niestety tylko nieliczni Å›wiadomie niÄ… zarzÄ…dzajÄ…. To ludzie sukcesu, znani ze swoich pasji, dokonaÅ„, przyzwoitoÅ›ci i komunikacji opartej na szacunku. Każdego z nich kojarzymy z okreÅ›lonymi wartoÅ›ciami. Każdy z nich jest wiarygodnym autorytetem i realizuje wÅ‚asny pomysÅ‚ na siebie. Każdy Å›wieci wyjÄ…tkowym Å›wiatÅ‚em wartoÅ›ciowego wnÄ™trza, bez koniecznoÅ›ci kreowania siÄ™ na kogoÅ›, kim nie jest.

Wiesz już, o co chodzi? Zatem do pracy, choć to wyzwanie wyÅ‚Ä…cznie dla ambitnych! Wykorzystaj najlepszÄ… wiedzÄ™ na temat strategicznego zarzÄ…dzania firmÄ…, marketingiem i ludźmi do Å›wiadomego realizowania wÅ‚asnej strategii życia i sukcesu. ZarzÄ…dzaj swojÄ… reputacjÄ… i swojÄ… markÄ… równie skutecznie jak Richard Branson i Martyna Wojciechowska.


Kiedy na poczÄ…tku mojej drogi zawodowej powiedziaÅ‚am sama o sobie: „Jestem markÄ…”– spotkaÅ‚o siÄ™ to raczej z brakiem zrozumienia, z komentarzami, że „markÄ…” może być produkt, a nie czÅ‚owiek. To byÅ‚o 20 lat temu. DziÅ› chyba wszyscy rozumiejÄ…, że każdy z nas JEST markÄ… i że trzeba o niÄ… dbać. Od lat, konsekwentnie, każdego dnia pracujÄ™ na wÅ‚asnÄ… markÄ™ poprzez… bycie sobÄ… i oddawanie siÄ™ pracy, która szczęśliwie okazaÅ‚a siÄ™ być mojÄ… wielkÄ… pasjÄ…. AutorkÄ™ tej książki znam od samego poczÄ…tku mojej drogi zawodowej – byÅ‚a mojÄ… pierwszÄ… w życiu szefowÄ… i kto wie, gdzie bym teraz byÅ‚a, gdyby nie Joanna, Jej mÄ…dre rady i to, że jako pierwsza we mnie uwierzyÅ‚a, zainwestowaÅ‚a swój czas i energiÄ™. „JesteÅ› markÄ…” to książka o tym, jak mÄ…drze siÄ™ rozwijać, jak dobrze zarzÄ…dzać sobÄ… na różnych pÅ‚aszczyznach życia, nie tylko zawodowego, żeby osiÄ…gnąć sukces. Ale nie taki materialny, tylko prawdziwy, kompleksowy. Taki, który daje prawdziwe speÅ‚nienie. Polecam.

Martyna Wojciechowska, podróżniczka, redaktor naczelna „National Geographic Polska”

Drogi Korpo-czÅ‚owieku – bez wzglÄ™du na to na jakim szczeblu kariery siÄ™ znajdujesz. Start-upie. Studencie pozbawiony być może nadziei na wspaniaÅ‚Ä… karierÄ™. Polityku lub DziaÅ‚aczu. Artysto. Pisarzu i Dziennikarzu. I Ty ZwykÅ‚y Przechodniu, który przypadkiem siÄ™gnÄ…Å‚eÅ› po tÄ™ książkÄ™. Wiedz, że jesteÅ› markÄ…. Chcesz czy nie chcesz – jesteÅ› markÄ…. I Twoja przyszÅ‚ość zależy od tego, czy zdasz sobie z tego sprawÄ™ i czy nauczysz siÄ™ swojÄ… markÄ… zarzÄ…dzać. Takie czasy. W internetowej wiosce jakÄ… staje siÄ™ Å›wiat spoÅ‚ecznoÅ›ciowych portali, komunikatorów i serwerowych chmur, caÅ‚e Twoje życie, wszystko co mówisz, robisz – lub czego nie robisz – tworzy TwojÄ… markÄ™. Bo nawet gdy CiÄ™ tam nie ma, to widać, że CiÄ™ nie ma. A na dodatek nikt Ci wtedy nie zaufa. WiÄ™c nigdy nie dość wiedzy i uwagi w tej sprawie. Bo Sieć to nie konfesjonaÅ‚ – nie wybacza i nie wymazuje niczego. Książka, którÄ… trzymasz w rÄ™ku najpierw pogodnie uzmysÅ‚owi Ci tÄ™ bolesnÄ… prawdÄ™, a potem jak spolegliwy coach poprowadzi prostÄ… drogÄ… do Twojej wÅ‚asnej, godnej Ciebie marki. Ta profesjonalna a jednoczeÅ›nie ciepÅ‚o i jasno napisana książka przekona CiÄ™ także do optymistycznej wizji przyszÅ‚ego Å›wiata – o co dzisiaj coraz trudniej. Przekonasz siÄ™ wiÄ™c, do wizji Å›wiata dobrej marki i ekonomii dzielenia siÄ™, w którym egoizm, szalbierstwo, arogancja i agresja przestanÄ… siÄ™ opÅ‚acać – a dobra marka i wynikajÄ…ce z niej zaufanie stanÄ… siÄ™ najbardziej poszukiwanym dobrem. Z caÅ‚Ä… pewnoÅ›ciÄ… jest tak, że im wiÄ™cej ludzi przeczyta tÄ™ mÄ…drÄ… książkÄ™, tym bardziej prawdopodobnÄ… ta piÄ™kna wizja stawać siÄ™ bÄ™dzie.

Wojciech Eichelberger, Dyrektor Instytutu Psychoimmunologii – IPSI, www.ipsi.pl

Ta książka to prezent. Dla każdego. Spraw go innym – lub sobie. OsiÄ…gniesz wszystko – jeÅ›li tylko chcesz. ZarzÄ…dź swoim życiem. Jak? Buduj zaufanie, reputacjÄ™, markÄ™ osobistÄ…. To najcenniejszy kapitaÅ‚ ludzi sukcesu. Odważ siÄ™ być tym kim chcesz. Konkretne, przyjazne, rady i doÅ›wiadczenia mÄ…drej profesjonalistki. MógÅ‚bym siÄ™ podpisać pod każdym zdaniem!

Tadeusz Å»órawski, CEO/Prezes ZarzÄ…du UM /Universal McCann

 

Dodaj do koszyka Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą

Spis treści

Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą Audiobook -- spis treści

  • WstÄ™p (9)
  • PodziÄ™kowania (19)
  • Martyna Wojciechowska. Ambasadorka książki (21)

Rozdział 1. Brylant Marki(c). Bądź najlepszą wersją siebie (25)

  • Masz wybór, a nawet wiele wyborów (27)
  • Marka premium (29)

Rozdział 2. Reputacja 2.0. W poszukiwaniu wartościowego człowieka (35)

  • Zaufanie 2.0 (38)
  • Powrót do równoÅ›ci, braterstwa i wspóÅ‚plemieÅ„ców (44)
  • Czym jest kapitaÅ‚ reputacji? (50)
  • Twoja reputacja w Å›wiecie ludzi i technologii (54)
  • Na zakoÅ„czenie drugiego rozdziaÅ‚u (62)

Rozdział 3. Marka osobista. Efekt uważnego życia (65)

  • Marka - drogowskaz, bractwo czy religia? (67)
  • Czym NIE jest marka (71)
  • Czym jest marka osobista (77)
  • Mieć markÄ™ czy być markÄ…? (79)
  • Marka to obietnica (84)
  • Tożsamość marki (90)
  • KorzyÅ›ci zawodowe z silnej marki (97)
  • KorzyÅ›ci z silnej marki osobistej w życiu prywatnym (106)
  • Podsumowanie (109)

RozdziaÅ‚ 4. Lekcja siebie. Plankton czy Ten, który rzÄ…dzi Å›wiatem (113)

  • Bilans otwarcia na dalsze życie (116)
  • Twój stosunek do siebie (122)
  • A zatem jaka jest Twoja historia? (125)
  • Twoja wizja, czyli o co Ci chodzi w życiu (134)
  • Twoja życiowa misja (135)
  • PrzeÅ‚omowe momenty (136)
  • Twoje talenty (138)
  • Twoje nieodnawialne "zasoby" (140)
  • WnÄ™trze, opakowanie czy opakowane atrakcyjne wnÄ™trze? (153)
  • Twoja wewnÄ™trzna wolność (155)
  • A teraz opowiedz mi swojÄ… historiÄ™ (156)
  • Podsumowanie (158)

Rozdział 5. Kim jesteś - kopią czy oryginałem? (161)

  • Pozycjonowanie marki - kto i co ma o Tobie myÅ›leć? (166)
  • MiÄ™dzy "scenÄ… życia" a "charakteryzatorniÄ…" (169)
  • Jak o Tobie myÅ›lÄ…? (174)
  • Segmentacja - czyja opinia CiÄ™ interesuje (176)
  • Kto i co ma o Tobie mówić? (183)
  • Twój benchmark w Å›wiecie marek (186)
  • Podsumowanie (189)

Rozdział 6. Odważ się być tym, kim chcesz (191)

  • Co to znaczy zarzÄ…dzać sobÄ… lub markÄ… osobistÄ…? (193)
  • Konkurenci? Ale o kogo chodzi? (200)
  • Wyrazisty bohater w anonimowym tÅ‚umie (202)
  • Twoja unikalność (205)
  • Zmapowane wrażenia (208)
  • Mantra życia, czyli Twoja droga do mistrzostwa (210)
  • Mantra marki (216)
  • WartoÅ›ciowy czy ważny? (218)
  • Pozycjonowanie przez wartoÅ›ci (219)
  • WartoÅ›ciowy czy lubiany? (223)
  • Podsumowanie (225)

Rozdział 7. Komunikuj się, zbuduj wpływ i zaznacz swoją obecność (231)

  • Komunikacja marki - efekt, a nie intencja (233)
  • Mów ze Å›wiadomoÅ›ciÄ… celu (233)
  • Komunikacja marketingowa w piguÅ‚ce (236)
  • Zintegrowana komunikacja marki osobistej (240)
  • HaÅ‚as wokóÅ‚ czÅ‚owieka - czy to kryterium sukcesu? (245)
  • Grzmisz, mówisz czy szepczesz? (247)
  • Sześć grzechów gÅ‚ównych zwiÄ…zanych z zabieraniem gÅ‚osu (251)
  • Co mówi Twój wizerunek, czyli wÅ‚aÅ›ciwe symbole, "opakowanie" i "rekwizyty" (253)
  • Bynajmniej. Co ma Polak na jÄ™zyku (255)
  • JakÄ… wartość ma Twój gÅ‚os w kontaktach zawodowych (260)
  • Jak brzmi Twój cyfrowy gÅ‚os? (263)
  • O jedno zdjÄ™cie za dużo (266)
  • Zauważ mnie! Rzecz o selfie (270)
  • Jak liczba lajków i hejtów wpÅ‚ywa na Twoje życie (273)
  • Co Ci ukradÅ‚ internet? (276)
  • Content marketing w budowaniu marki osobistej (279)
  • E-pajÄ™czyna - tkasz czy jesteÅ› uwikÅ‚any? (285)
  • O jeden klik za daleko, czyli Twoje dotychczasowe kryzysy komunikacji marki (290)
  • Podsumowanie (294)

Rozdział 8. Twoja marka premium. Zmierz swoją skuteczność i świętuj sukces (297)

  • Marki osobiste. Galeria premium (300)
  • Personal Brand Manager(c) - profil rekrutacyjny (305)
  • Wskaźniki do pomiaru sukcesu (307)
  • O czym powinieneÅ› pamiÄ™tać, budujÄ…c markÄ™ osobistÄ…? (312)
  • Kwintesencja Ciebie (314)
  • Koniec na dobry poczÄ…tek... (316)

Dodatek. Narzędzia marketingowe użyteczne w komunikacji marki osobistej (317)

Bibliografia (325)

Dodaj do koszyka Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.