reklama - zainteresowany?

JavaScript. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III - Helion

JavaScript. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III
ebook
Autor: Marcin Lis
ISBN: 978-83-246-7428-2
stron: 216, Format: ebook
Data wydania: 2013-06-07
Księgarnia: Helion

Cena książki: 26,17 zł (poprzednio: 34,89 zł)
Oszczędzasz: 25% (-8,72 zł)

Dodaj do koszyka JavaScript. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III

Tagi: JavaScript - Programowanie | secret-sale

Na kłopoty JavaScript!

  • Podstawy, czyli do czego sÅ‚uży JavaScript i dlaczego jest aż tak ważny
  • Elementy jÄ™zyka i zależnoÅ›ci miÄ™dzy nimi, czyli jak sprawić, żeby to zadziaÅ‚aÅ‚o
  • Bardzo dobra witryna, czyli jak wykorzystać wszystkie dostÄ™pne możliwoÅ›ci

JavaScript jest dziÅ› tak gÅ‚Ä™boko zakorzeniony w Å›wiecie witryn internetowych, że maÅ‚o prawdopodobne jest, by coÅ› mogÅ‚o mu zagrozić — no, chyba że usuniemy z nich HTML, wyrzucimy do kosza biblioteki takie jak jQuery i uznamy, że czas na rewolucjÄ™. Na razie jednak zanosi siÄ™ raczej na to, że JavaScript bÄ™dzie nam towarzyszyć i uÅ‚atwiać korzystanie z internetu jeszcze przez wiele dÅ‚ugich lat. DziÄ™ki niemu możemy przecież dokonać mnóstwa operacji na stronach WWW i sprawić, by byÅ‚y one znacznie ciekawsze. Pora wiÄ™c w koÅ„cu nauczyć siÄ™ przynajmniej jego podstaw! JeÅ›li chcesz zrobić to szybko i bez nerwów, a ponadto od razu wykorzystać swojÄ… wiedzÄ™ w praktyce, siÄ™gnij po tÄ™ książkÄ™. Znajdziesz w niej podstawowe wiadomoÅ›ci o najnowszej wersji jÄ™zyka i zaczniesz samodzielnie tworzyć kod. Kolejne ćwiczenia zaznajomiÄ… CiÄ™ ze skryptami i elementami JavaScriptu i pozwolÄ… Ci opanować zagadnienia zwiÄ…zane z instrukcjami, funkcjami czy tablicami. Dowiesz siÄ™, jak wyglÄ…da programowanie obiektowe w tym jÄ™zyku, jak obsÅ‚użyć wyjÄ…tki, do czego przydajÄ… siÄ™ obiekty i funkcje globalne oraz jak wykorzystać zdarzenia. Potem zgÅ‚Ä™bisz jeszcze zasady współpracy z przeglÄ…darkÄ… i z zamkniÄ™tymi oczami bÄ™dziesz mógÅ‚ tworzyć niezbÄ™dne elementy witryny oraz interfejsu użytkownika. Trzy, dwa, jeden… kup!

  • Skrypty w kodzie strony, wyÅ›wietlanie informacji, używanie znaczników
  • Komentarze, typy danych, zmienne i operatory
  • Instrukcje sterujÄ…ce
  • Funkcje
  • Tablice
  • Programowanie obiektowe
  • WyjÄ…tki
  • Obiekty i funkcje globalne
  • Współpraca z przeglÄ…darkÄ…
  • Elementy witryny (model DOM)
  • Zdarzenia
  • ObsÅ‚uga interfejsu użytkownika

JavaScript — musisz go poznać!

Dodaj do koszyka JavaScript. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III

 

Osoby które kupowały "JavaScript. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III", wybierały także:

  • Matematyka dla programistów JavaScript
  • Vue.js 2. Wprowadzenie dla profesjonalistów
  • D3.js w akcji
  • Baw siÄ™ kodem! Twoja wÅ‚asna gra. CoderDojo Nano
  • Tablice informatyczne. Node.js

Dodaj do koszyka JavaScript. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III

Spis treści

JavaScript. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III eBook -- spis treści

Wstęp (7)

Rozdział 1. Podstawy (11)

  • Skrypty w kodzie strony (11)
  • WyÅ›wietlanie informacji (14)
  • Używanie znaczników formatujÄ…cych dane (17)
  • Gdy przeglÄ…darka nie obsÅ‚uguje skryptów (19)
  • JavaScript to NIE skrypty Javy! (20)

Rozdział 2. Elementy języka (21)

  • Komentarze (21)
  • Typy danych (23)
  • Zmienne (26)
  • Operatory (29)

Rozdział 3. Instrukcje sterujące (45)

  • Instrukcje warunkowe (45)
  • Operator warunkowy (50)
  • Instrukcja wyboru switch (51)
  • PÄ™tle (54)
  • Przerywanie i kontynuowanie pÄ™tli (60)

Rozdział 4. Funkcje (65)

  • Definiowanie funkcji (65)
  • Argumenty (66)
  • Zwracanie wartoÅ›ci (69)
  • ZasiÄ™g zmiennych (70)
  • Funkcje zagnieżdżone (wewnÄ™trzne) (74)
  • Alternatywne definiowanie funkcji (76)

Rozdział 5. Tablice (79)

  • Tworzenie tablic (79)
  • Odczyt i zapis tablic (81)
  • Konstruktor tablicy (84)
  • Wykonywanie operacji na tablicach (85)

Rozdział 6. Programowanie obiektowe (95)

  • Obiekty w JavaScripcie (95)
  • Tworzenie obiektów za pomocÄ… literałów (96)
  • Konstruktor typu obiektowego (99)
  • Metody obiektów (101)
  • Iteracja po wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ciach (102)
  • Funkcje to też obiekty (105)
  • Prototypy, czyli dziedziczenie w JavaScripcie (107)

Rozdział 7. Wyjątki (111)

  • ZgÅ‚aszanie wyjÄ…tków (111)
  • Przechwytywanie wyjÄ…tków (114)
  • Blok finally (118)

Rozdział 8. Obiekty i funkcje globalne (121)

  • Funkcje globalne (121)
  • Przetwarzanie wyrażeÅ„ (123)
  • Przetwarzanie wartoÅ›ci liczbowych (125)
  • Matematyka (129)
  • Data i czas (134)
  • CiÄ…gi znaków (143)

Rozdział 9. Współpraca z przeglądarką (147)

  • Obiekty udostÄ™pniane przez przeglÄ…darkÄ™ (147)
  • Obiekt window (148)
  • Obiekt document (156)
  • Obiekt history (158)
  • Obiekt location (159)
  • Obiekt navigator (163)

Rozdział 10. Elementy witryny (model DOM) (167)

  • Jak przeglÄ…darka "widzi" dokument? (167)
  • DostÄ™p do elementów strony (170)
  • Odczyt i zmiana atrybutów oraz stylów CSS (174)
  • OdwoÅ‚ania do istniejÄ…cych wÄ™złów (177)
  • Dynamiczne tworzenie fragmentów strony (180)

Rozdział 11. Zdarzenia (183)

  • Zdarzenia na stronie WWW (183)
  • Zdarzenia jako wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ci elementów witryny (186)
  • Rejestrowanie procedur obsÅ‚ugi (190)
  • Usuwanie procedur obsÅ‚ugi (193)
  • ObsÅ‚uga klawiatury i myszy (195)

Rozdział 12. Obsługa interfejsu użytkownika (199)

  • Elementy witryny (199)
  • Pola wyboru typu checkbox (201)
  • Pola wyboru typu radio (202)
  • Pola tekstowe (text) (205)
  • Rozszerzone pola tekstowe (textarea) (206)
  • Listy (209)

    Dodaj do koszyka JavaScript. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.