reklama - zainteresowany?

Java. Ćwiczenia zaawansowane - Helion

Java. Ćwiczenia zaawansowane
Autor: Marcin Lis
ISBN: 83-7197-947-9
stron: 144, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2002-06-24
Księgarnia: Helion

Cena książki: 16,00 zł

Dodaj do koszyka Java. Ćwiczenia zaawansowane

Tagi: Java - Programowanie

Ćwiczenia zaawansowane są kolejnym etapem na drodze doskonalenia informatycznych umiejętności. Czytelnicy, którzy poznali poprzednią książką Marcina Lisa "Java. Ćwiczenia praktyczne", z całą pewnością nie będą zawiedzeni.

Z niniejszej publikacji dowiemy się, jak pisać programy wielowątkowe i jak w Javie obsługiwać bazy danych. Napiszemy własny, gotowy do praktycznego użycia czat oraz aplikację do wysyłania SMS-ów. Nauczymy się też tworzyć aplikacje sieciowe z interfejsem graficznym!

Wybrane zagadnienia:

  • Wątki i programowanie współbieżne w Javie
  • Synchronizacja wątków
  • Programowanie sieciowe
  • Czym są gniazda?
  • Serwer wielowątkowy
  • Łączenie z bazą danych
  • Dodawanie rekordów
  • Modyfikacja rekordów w bazie
  • Obsługa transakcji i wartości null
  • Aplikacja z interfejsem graficznym
Książka otwiera nową serię wydawniczą, której głównym zadaniem będzie poszerzenie uzyskanych wiadomości.

Dodaj do koszyka Java. Ćwiczenia zaawansowane

 

Osoby które kupowały "Java. Ćwiczenia zaawansowane", wybierały także:

  • Zrozum struktury danych. Algorytmy i praca na danych w Javie
  • Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII
  • Java. Najlepsze rozwiązania zadań programistycznych. Receptury. Wydanie IV
  • Programowanie w Javie. Solidna wiedza w praktyce. Wydanie XI
  • JavaFX. Kurs video. Wzorce oraz typy generyczne

Dodaj do koszyka Java. Ćwiczenia zaawansowane

Spis treści

Java. Ćwiczenia zaawansowane -- spis treści

Wstęp (5)

Rozdział 1. Wątki i programowanie współbieżne w Javie (7)

  • Klasa Thread (7)
  • Interfejs Runnable (11)
  • Synchronizacja wątków (17)

Rozdział 2. Programowanie sieciowe (29)

  • Czym są gniazda? (29)
  • Gniazda w Javie (30)
  • Klient i serwer (35)
  • Transmisja danych (39)
  • Serwer wielowątkowy (49)

Rozdział 3. Aplikacje sieciowe z interfejsem graficznym (63)

  • Prawdziwa aplikacja - czat (chat) w Javie (63)
  • Chat Serwer (77)
  • Wyślij SMS (88)
    • Idea (92)

Rozdział 4. Bazy danych (97)

  • Łączenie z bazą danych (97)
  • Dodawanie rekordów (106)
  • Modyfikacja rekordów w bazie (112)
  • Obsługa transakcji i wartości null (120)
  • Aplikacja z interfejsem graficznym (126)

Dodaj do koszyka Java. Ćwiczenia zaawansowane

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.