reklama - zainteresowany?

Java. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie IV - Helion

Java. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie IV
ebook
Autor: Marcin Lis
ISBN: 978-83-283-0340-9
stron: 240, Format: ebook
Data wydania: 2014-10-24
Księgarnia: Helion

Cena książki: 17,45 zł (poprzednio: 34,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-17,45 zł)

Dodaj do koszyka Java. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie IV

Tagi: Java - Programowanie | programowanie-kupon

Realizuj sny na Javie!

  • Pakiet JDK i poczÄ…tki programowania, czyli jak szybko stworzyć dziaÅ‚ajÄ…cy program
  • Obiektowość w akcji, czyli na czym polega najwiÄ™ksza zaleta Javy
  • Uniwersalna skÅ‚adnia, czyli jak najlepiej wykorzystać przenoÅ›ność tego jÄ™zyka

Za co lubimy JavÄ™? Oto jej najważniejsze zalety — prosta, funkcjonalna skÅ‚adnia, bezproblemowe przenoszenie programów miÄ™dzy różnymi platformami i obiektowość. JeÅ›li chcesz zostać programistÄ… albo choćby zorientować siÄ™ w możliwoÅ›ciach programowania aplikacji, serwisów internetowych i urzÄ…dzeÅ„ domowego użytku, koniecznie naucz siÄ™ Javy. Ta książka uÅ‚atwi Ci poznanie jej najlepszych cech!

To już czwarte wydanie książki o Javie z cenionej serii „Ćwiczenia praktyczne”. Znajdziesz tu najważniejsze zasady programowania oraz podstawy projektowania aplikacji z interfejsem graficznym. Dowiesz siÄ™, jak tworzyć aplety i jak stosować operacje wejÅ›cia–wyjÅ›cia. Poznasz wszystkie konstrukcje jÄ™zyka niezbÄ™dne do samodzielnego napisania programu i opanujesz je perfekcyjnie dziÄ™ki proponowanym ćwiczeniom. Poznawanie Javy zacznij od tej książki!

  • Instalacja JDK i pierwszy program
  • Zmienne, operatory i instrukcje
  • Tablice, obiekty i klasy
  • ObsÅ‚uga bÅ‚Ä™dów i wyjÄ…tki
  • Aplety na stronach WWW
  • Interakcja z użytkownikiem
  • Aplikacje z interfejsem graficznym
  • Grafika i komponenty

Zakochaj siÄ™ w Javie!

Dodaj do koszyka Java. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie IV

 

Osoby które kupowały "Java. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie IV", wybierały także:

  • Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII
  • Spring i Spring Boot. Kurs video. Testowanie aplikacji i bezpiecze
  • Metoda dziel i zwyci
  • JavaFX. Kurs video. Wzorce oraz typy generyczne
  • Platforma Xamarin. Kurs video. Poziom drugi. Zaawansowane techniki tworzenia aplikacji cross-platform

Dodaj do koszyka Java. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie IV

Spis treści

Java. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie IV eBook -- spis treści

Wstęp (7)

  • O książce (8)
  • NarzÄ™dzia (9)
  • Wersje Javy (10)

RozdziaÅ‚ 1. Krótkie wprowadzenie (11)

  • Instalacja JDK (11)
    • Tryb tekstowy (11)
    • Instalacja w systemie Windows (13)
    • Instalacja w systemie Linux (15)
  • Pierwszy program (17)
  • B-kod, kompilacja i maszyna wirtualna (19)
  • Java a C++ (20)
  • Obiektowy jÄ™zyk programowania (21)
  • Struktura programu (22)

Rozdział 2. Zmienne, operatory i instrukcje (23)

  • Zmienne (23)
    • Typy podstawowe (24)
    • Deklarowanie zmiennych typów podstawowych (25)
    • Nazewnictwo zmiennych (28)
    • Typy odnoÅ›nikowe (29)
    • Deklarowanie zmiennych typów odnoÅ›nikowych (29)
  • Operatory (32)
    • Operatory arytmetyczne (33)
    • Operatory bitowe (39)
    • Operatory logiczne (41)
    • Operatory przypisania (42)
    • Operatory porównania (relacyjne) (42)
    • Operator warunkowy (43)
    • Priorytety operatorów (44)
  • Instrukcje (45)
    • Instrukcja warunkowa if...else (45)
    • Instrukcja wyboru switch (50)
    • PÄ™tla for (53)
    • PÄ™tla while (57)
    • PÄ™tla do...while (59)
    • Rozszerzona pÄ™tla for (61)

Rozdział 3. Tablice (63)

  • Tworzenie tablic (63)
  • Zapis i odczyt elementów (66)
  • Operacje z użyciem pÄ™tli (68)
  • Rozmiar tablicy (72)

Rozdział 4. Obiekty i klasy (75)

  • Metody (77)
  • Konstruktory (86)
  • Specyfikatory dostÄ™pu (94)
  • Pakiety i typy klas (101)
  • Dziedziczenie (102)

RozdziaÅ‚ 5. ObsÅ‚uga bÅ‚Ä™dów oraz wyjÄ…tki (109)

  • BÅ‚Ä™dy w programach (109)
  • Instrukcja try...catch (114)
  • ZgÅ‚aszanie wyjÄ…tków (117)
  • Hierarchia wyjÄ…tków (119)

Rozdział 6. Operacje wejścia-wyjścia (123)

  • WyÅ›wietlanie danych na ekranie (124)
  • Wczytywanie danych z klawiatury (126)
  • Nowe sposoby wprowadzania danych (135)
  • ObsÅ‚uga konsoli (139)
  • Operacje na plikach (145)

Rozdział 7. Aplety (153)

  • Aplikacja a aplet (153)
  • Pierwszy aplet (154)
  • Jak to dziaÅ‚a? (157)
  • Cykl życia apletu (158)
  • Kroje pisma (fonty) (158)
  • Rysowanie grafiki (161)
  • Kolory (168)
  • WyÅ›wietlanie obrazów (172)

Rozdział 8. Interakcja z użytkownikiem (179)

  • ObsÅ‚uga myszy (180)
  • Rysowanie figur (I) (183)
  • Rysowanie figur (II) (188)
  • Rysowanie figur (III) (190)

Rozdział 9. Aplikacje z interfejsem graficznym (195)

  • Tworzenie okna aplikacji (195)
  • Budowanie menu (199)
  • Wielopoziomowe menu (206)
  • Okna dialogowe (209)

Rozdział 10. Grafika i komponenty (215)

  • Rysowanie elementów graficznych (215)
  • ObsÅ‚uga komponentów (217)
  • Przyciski JButton (218)
  • Pola tekstowe JTextField (219)
  • Pola tekstowe JTextArea (221)
  • Etykiety JLabel (224)
  • Pola wyboru JCheckBox (226)
  • Listy rozwijane JComboBox (228)
  • "Prawdziwa" aplikacja (230)

Dodaj do koszyka Java. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie IV

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.