reklama - zainteresowany?

Java. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III - Helion

Java. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III
ebook
Autor: Marcin Lis
ISBN: 978-83-246-3250-3
stron: 224, Format: ebook
Data wydania: 2011-02-22
Księgarnia: Helion

Cena książki: 14,50 zł (poprzednio: 29,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-14,50 zł)

Dodaj do koszyka Java. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III

Tagi: Java - Programowanie | programowanie-kupon

Obudź się! Czas na Javę!

  • Poznaj podstawowe zasady programowania
  • Dowiedz siÄ™, jak tworzyć aplikacje i aplety
  • Opanuj podstawy tworzenia programów z graficznym interfejsem

Java, jeden z najpopularniejszych dziÅ› obiektowych jÄ™zyków programowania, ma caÅ‚e mnóstwo zalet. Jest funkcjonalna, Å›wietnie skonstruowana i Å‚atwa do zastosowania przy programowaniu różnego typu urzÄ…dzeÅ„. Te cechy sprawiajÄ…, że wielu programistów nie wyobraża sobie codziennej pracy bez używania tego jÄ™zyka - przy tworzeniu apletów na strony WWW, programów dziaÅ‚ajÄ…cych w telefonach komórkowych czy rozbudowanych aplikacji dla komputerów osobistych i serwerów. Java na dobre zadomowiÅ‚a siÄ™ w globalnej sieci, wiÄ™c najwyższy czas poznać chociaż jej podstawy!

Z książkÄ… "Java. Ćwiczenia praktyczne " nie bÄ™dzie to wcale takie trudne. Znajdziesz tu najważniejsze informacje o tym jÄ™zyku i niezbÄ™dnych narzÄ™dziach, omówienie zmiennych, operatorów i funkcji oraz wyjaÅ›nienie zastosowania tablic. Dowiesz siÄ™, na czym polega programowanie obiektowe, do czego sÅ‚użą obiekty i klasy, jak zapewnić obsÅ‚ugÄ™ bÅ‚Ä™dów i wyjÄ…tków oraz jak wykonywać operacje wejÅ›cia-wyjÅ›cia. Nauczysz siÄ™ odróżniać aplet od aplikacji, zapewnisz interakcjÄ™ programu z użytkownikiem i stworzysz aplikacje z interfejsem graficznym. Każde z tych zagadnieÅ„ bÄ™dziesz mógÅ‚ od razu przećwiczyć, a ćwiczenia te zagwarantujÄ… Ci dogÅ‚Ä™bne, praktyczne zrozumienie dziaÅ‚ania poszczególnych fragmentów kodu.

  • Programowanie w Javie
  • Zmienne, operatory i instrukcje
  • Tablice
  • Obiekty i klasy
  • ObsÅ‚uga bÅ‚Ä™dów i wyjÄ…tki
  • Operacje wejÅ›cia-wyjÅ›cia
  • Aplety
  • Interakcja z użytkownikiem
  • Aplikacje z interfejsem graficznym
  • Grafika i komponenty

Java - na pewno Ci siÄ™ spodoba!

Dodaj do koszyka Java. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III

 

Osoby które kupowały "Java. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III", wybierały także:

  • Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII
  • Spring i Spring Boot. Kurs video. Testowanie aplikacji i bezpiecze
  • Metoda dziel i zwyci
  • JavaFX. Kurs video. Wzorce oraz typy generyczne
  • Platforma Xamarin. Kurs video. Poziom drugi. Zaawansowane techniki tworzenia aplikacji cross-platform

Dodaj do koszyka Java. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III

Spis treści

Java. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III eBook -- spis treści

Wstęp (7)

Rozdział 1. Krótkie wprowadzenie (11)

  • Instalacja JDK (11)
    • Instalacja w systemie Linux (11)
    • Instalacja w systemie Windows (13)
    • Tryb tekstowy (13)
  • Pierwszy program (14)
  • B-kod, kompilacja i maszyna wirtualna (16)
  • Java a C++ (17)
  • Obiektowy jÄ™zyk programowania (17)
  • Struktura programu (18)

Rozdział 2. Zmienne, operatory i instrukcje (21)

  • Zmienne (21)
    • Typy podstawowe (21)
    • Deklarowanie zmiennych typów podstawowych (23)
    • Typy odnoÅ›nikowe (26)
    • Deklarowanie zmiennych typów odnoÅ›nikowych (27)
  • Operatory (30)
    • Operatory arytmetyczne (30)
    • Operatory bitowe (36)
    • Operatory logiczne (38)
    • Operatory przypisania (39)
    • Operatory porównania (relacyjne) (39)
    • Operator warunkowy (40)
    • Priorytety operatorów (41)
  • Instrukcje (42)
    • Instrukcja warunkowa if...else (42)
    • Instrukcja wyboru switch (47)
    • PÄ™tla for (49)
    • PÄ™tla while (54)
    • PÄ™tla do...while (56)
    • PÄ™tla foreach (57)

Rozdział 3. Tablice (59)

  • Tworzenie tablic (59)
  • Zapis i odczyt elementów (62)
  • Operacje z użyciem pÄ™tli (64)
  • Rozmiar tablicy (69)

Rozdział 4. Obiekty i klasy (73)

  • Metody (75)
  • Konstruktory (84)
  • Specyfikatory dostÄ™pu (90)
  • Pakiety i typy klas (97)
  • Dziedziczenie (98)

Rozdział 5. Obsługa błędów i wyjątki (105)

  • BÅ‚Ä™dy w programach (105)
  • Instrukcja try...catch (110)
  • ZgÅ‚aszanie wyjÄ…tków (113)
  • Hierarchia wyjÄ…tków (115)

Rozdział 6. Operacje wejścia-wyjścia (117)

  • WyÅ›wietlanie danych na ekranie (117)
  • Wczytywanie danych z klawiatury (120)
  • Nowe sposoby wprowadzania danych (128)
  • ObsÅ‚uga konsoli (131)
  • Operacje na plikach (137)

Rozdział 7. Aplety (145)

  • Aplikacja a aplet (145)
  • Pierwszy aplet (146)
  • Jak to dziaÅ‚a? (148)
  • Cykl życia apletu (150)
  • Kroje pisma (fonty) (150)
  • Rysowanie grafiki (153)
  • Kolory (160)
  • WyÅ›wietlanie obrazów (164)

Rozdział 8. Interakcja z użytkownikiem (171)

  • ObsÅ‚uga myszy (171)
  • Rysowanie figur (I) (175)
  • Rysowanie figur (II) (180)
  • Rysowanie figur (III) (182)

Rozdział 9. Aplikacje z interfejsem graficznym (187)

  • Tworzenie okna aplikacji (187)
  • Budowanie menu (191)
  • Wielopoziomowe menu (197)
  • Okna dialogowe (200)

Rozdział 10. Grafika i komponenty (205)

  • Rysowanie elementów graficznych (205)
  • ObsÅ‚uga komponentów (206)
  • Przyciski JButton (207)
  • Pola tekstowe JTextField (209)
  • Pola tekstowe JTextArea (211)
  • Etykiety JLabel (214)
  • Pola wyboru JCheckBox (216)
  • Listy rozwijane JComboBox (218)
  • "Prawdziwa" aplikacja (220)

Dodaj do koszyka Java. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.