reklama - zainteresowany?

Java w pigu - Helion

Java w pigu
Autor: Benjamin Evans, Jason Clark, David Flanagan
Tytuł oryginału: Java in a Nutshell: A Desktop Quick Reference, 8th Edition
ISBN: 978-83-289-0161-2
stron: 450, Format: 165x235, okładka: mi
Data wydania: 2023-08-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 53,40 zł (poprzednio: 89,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-35,60 zł)

Dodaj do koszyka Java w pigu

Tagi: Java - Programowanie

Programi

Dodaj do koszyka Java w pigu

 

Osoby które kupowały "Java w pigu", wybierały także:

  • Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII
  • Spring i Spring Boot. Kurs video. Testowanie aplikacji i bezpiecze
  • Metoda dziel i zwyci
  • JavaFX. Kurs video. Wzorce oraz typy generyczne
  • Platforma Xamarin. Kurs video. Poziom drugi. Zaawansowane techniki tworzenia aplikacji cross-platform

Dodaj do koszyka Java w pigu

Spis treści

Java w pigułce. Wydanie VIII -- spis treści

Przedmowa

Wstęp

Część I. Wprowadzenie do języka Java

  • 1. Wprowadzenie do środowiska Java
    • Język, maszyna wirtualna i ekosystem
    • Porównanie Javy z innymi językami programowania
    • Krytyka Javy
    • Historia Javy i maszyny wirtualnej Javy w zarysie
    • Podsumowanie
  • 2. Składnia Javy od podstaw
    • Budowa programu w Javie
    • Struktura leksykalna
    • Podstawowe typy danych
    • Wyrażenia i operatory
    • Instrukcje
    • Metody
    • Podstawowe wiadomości o klasach i obiektach
    • Tablice
    • Typy referencyjne
    • Pakiety i przestrzenie nazw
    • Struktura plików źródłowych Javy
    • Definiowanie i uruchamianie programów Java
    • Podsumowanie
  • 3. Programowanie obiektowe w Javie
    • Podstawowe wiadomości o klasach i rekordach
    • Pola i metody
    • Tworzenie i inicjowanie obiektów
    • Podklasy i dziedziczenie
    • Ukrywanie danych i hermetyzacja
    • Klasy i metody abstrakcyjne
    • Podsumowanie wiadomości o modyfikatorach
    • Podsumowanie
  • 4. System typów Javy
    • Interfejsy
    • Typy ogólne
    • Wyliczenia i adnotacje
    • Wyrażenia lambda
    • Typy zagnieżdżone
    • Opis systemu typów Javy
    • Podsumowanie
  • 5. Podstawy projektowania obiektowego w Javie
    • Wartości w języku Java
    • Ważne wspólne metody
    • Stałe
    • Praca z polami
    • Dziedziczenie pól i metody dostępowe
    • Singleton
    • Metody fabryczne
    • Budowniczy
    • Interfejsy a klasy abstrakcyjne
    • Czy metody domyślne zmieniają model dziedziczenia Javy?
    • Projektowanie obiektowe przy użyciu lambd
    • Projektowanie obiektowe przy użyciu typów zapieczętowanych
    • Projektowanie obiektowe z użyciem rekordów
    • Metody egzemplarzowe czy klasowe
    • Kompozycja a dziedziczenie
    • Wyjątki i ich obsługa
    • Bezpieczne programowanie w Javie
  • 6. Zarządzanie pamięcią i współbieżność w Javie
    • Podstawowe pojęcia zarządzania pamięcią w Javie
    • Optymalizacja procesu usuwania nieużywanych obiektów w maszynie wirtualnej
    • Sterta maszyny wirtualnej HotSpot
    • Finalizacja
    • Mechanizmy współbieżności w Javie
    • Praca z wątkami
    • Podsumowanie

Część II. Praca na platformie Java

  • 7. Zwyczaje programistyczne i tworzenie dokumentacji
    • Konwencje nazewnicze i dotyczące stosowania wielkich liter
    • Nadawanie nazw w praktyce
    • Komentarze dokumentacyjne
    • Doclety
    • Porady na temat pisania programów przenośnych
    • Podsumowanie
  • 8. Praca z kolekcjami i tablicami w Javie
    • Wprowadzenie do API Collections
    • Strumienie i wyrażenia lambda w Javie
    • Podsumowanie
  • 9. Obsługa najczęściej używanych formatów danych
    • Tekst
    • Liczby i matematyka
    • Data i godzina w Javie 8
    • Podsumowanie
  • 10. Obsługa plików oraz wejścia i wyjścia
    • Klasyczny system wejścia i wyjścia Javy
    • Nowy system wejścia i wyjścia
    • Kanały i bufory NIO
    • Asynchroniczny system wejścia i wyjścia
    • Sieć
    • Podsumowanie
  • 11. Ładowanie klas, refleksja oraz uchwyty do metod
    • Pliki klas, obiekty klas i metadane
    • Fazy ładowania klasy
    • Bezpieczne programowanie i ładowanie klas
    • Ładowanie klas w praktyce
    • Refleksja
    • Uchwyty do metod
  • 12. Moduły platformy Javy
    • Dlaczego moduły
    • Pisanie własnych modułów
    • Problemy z modułami
    • Podsumowanie
  • 13. Narzędzia platformy
    • Narzędzia wiersza poleceń
    • Wprowadzenie do JShell
    • Wprowadzenie do Java Flight Recorder (JFR)
    • Podsumowanie

A. Dalsze losy Javy

  • Długoterminowe projekty JDK
  • Java 18
  • Java 19
  • Przyszłość Javy

Dodaj do koszyka Java w pigu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.