reklama - zainteresowany?

Java. Praktyczny kurs. Wydanie IV - Helion

Java. Praktyczny kurs. Wydanie IV
ebook
Autor: Marcin Lis
ISBN: 978-83-283-0925-8
stron: 424, Format: ebook
Data wydania: 2015-02-09
Księgarnia: Helion

Cena książki: 34,50 zł (poprzednio: 69,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-34,50 zł)

Dodaj do koszyka Java. Praktyczny kurs. Wydanie IV

Tagi: Java - Programowanie | programowanie-kupon

To Java, nie sen!

  • Instrukcje jÄ™zyka i programowanie obiektowe, czyli co trzeba wiedzieć, by zacząć programować w Javie
  • WyjÄ…tki i system wejÅ›cia–wyjÅ›cia, czyli jak zapobiegać problemom i przetwarzać dane
  • Kontenery i aplikacje, czyli gdzie przechowywać dane i jak tworzyć programy
Znajomość Javy, jako jednego z najpopularniejszych jÄ™zyków programowania na Å›wiecie, to dziÅ› obowiÄ…zek każdego programisty. Na nic nie zdadzÄ… siÄ™ wykrÄ™ty, że przecież można inaczej — pamiÄ™taj, Java jest wszÄ™dzie! Dlatego jeÅ›li masz ambicje zająć siÄ™ programowaniem albo szybko nauczyć siÄ™ podstaw nowego jÄ™zyka, natychmiast musisz zaopatrzyć siÄ™ w tÄ™ książkÄ™. Pomoże Ci ona zrozumieć skÅ‚adniÄ™ i logikÄ™ Javy, a także opanować polecenia, byÅ› mógÅ‚ szybko rozpocząć samodzielnÄ… pracÄ™ w tym jÄ™zyku.

Z książki dowiesz siÄ™, jak zainstalować JavÄ™ i jakie narzÄ™dzia bÄ™dÄ… Ci potrzebne. Odkryjesz podstawowe zasady pisania programów, z uwzglÄ™dnieniem obiektowego charakteru tego jÄ™zyka, nauczysz siÄ™ stosować instrukcje i odpowiednie typy danych, a także wykorzystywać deklaracje, klasy i metody. Kolejne rozdziaÅ‚y wskażą Ci, do czego sÅ‚użą pÄ™tle, tablice i operatory. Zanim siÄ™ obejrzysz, bÄ™dziesz już umiaÅ‚ dokonywać konwersji typów, używać konstruktorów i zagnieżdżać klasy, a stÄ…d już tylko krok do tworzenia apletów i aplikacji. Przekonaj siÄ™, jak szybko możesz poznać JavÄ™ — wystarczy seria konkretnych ćwiczeÅ„, a Twoje umiejÄ™tnoÅ›ci poszybujÄ… w górÄ™!
  • Krótka historia Javy, narzÄ™dzia i wersje
  • Struktura programu, kompilacja i wykonanie
  • Podstawy obiektowoÅ›ci, typy danych, komentarze, deklaracje i przypisania
  • Wyprowadzanie danych na ekran i operacje na zmiennych
  • Instrukcje if...else, break i continue, switch i operator warunkowy
  • PÄ™tle, podstawowe operacje na tablicach i tablice wielowymiarowe
  • Klasy, pola, metody, argumenty i przeciążanie metod
  • Konstruktory, klasy potomne, specyfikatory dostÄ™pu i pakiety
  • PrzesÅ‚anianie metod, skÅ‚adowe statyczne, klasy i skÅ‚adowe finalne, blok try...catch
  • Konwersje typów, rzutowanie obiektów, klasy abstrakcyjne i tworzenie interfejsów
  • Rodzaje klas wewnÄ™trznych, dziedziczenie, klasy anonimowe i zagnieżdżone
  • Standardowe wejÅ›cie i wyjÅ›cie, system plików, operacje na plikach
  • Kontenery, typy uogólnione, podstawy apletów
  • Kroje pisma (fonty) i kolory, grafika, dźwiÄ™ki i obsÅ‚uga myszy
  • Tworzenie aplikacji i komponenty

Napisz swój pierwszy program w Javie!

Dodaj do koszyka Java. Praktyczny kurs. Wydanie IV

 

Osoby które kupowały "Java. Praktyczny kurs. Wydanie IV", wybierały także:

  • Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII
  • JavaFX. Kurs video. Wzorce oraz typy generyczne
  • Platforma Xamarin. Kurs video. Poziom drugi. Zaawansowane techniki tworzenia aplikacji cross-platform
  • Spring Security. Kurs video. Skuteczne metody zabezpieczeÅ„ aplikacji
  • JUnit - testy jednostkowe. Kurs video. Automatyzacja procesu testowania w Javie

Dodaj do koszyka Java. Praktyczny kurs. Wydanie IV

Spis treści

Java. Praktyczny kurs. Wydanie IV eBook -- spis treści

Wstęp (5)

Rozdział 1. Podstawy (9)

  • Instalacja JDK (9)
    • Instalacja w systemie Windows (10)
    • Instalacja w systemie Linux (11)
    • Przygotowanie do pracy z JDK (11)
  • Podstawy programowania (13)
    • Lekcja 1. Struktura programu, kompilacja i wykonanie (13)
    • Lekcja 2. Podstawy obiektowoÅ›ci i typy danych (16)
    • Lekcja 3. Komentarze (19)

Rozdział 2. Instrukcje języka (23)

  • Zmienne (23)
    • Lekcja 4. Deklaracje i przypisania (24)
    • Lekcja 5. Wyprowadzanie danych na ekran (27)
    • Lekcja 6. Operacje na zmiennych (33)
  • Instrukcje sterujÄ…ce (47)
    • Lekcja 7. Instrukcja warunkowa if...else (47)
    • Lekcja 8. Instrukcja switch i operator warunkowy (53)
    • Lekcja 9. PÄ™tle (58)
    • Lekcja 10. Instrukcje break i continue (66)
  • Tablice (74)
    • Lekcja 11. Podstawowe operacje na tablicach (74)
    • Lekcja 12. Tablice wielowymiarowe (79)

Rozdział 3. Programowanie obiektowe. Część I (91)

  • Podstawy (91)
    • Lekcja 13. Klasy, pola i metody (91)
    • Lekcja 14. Argumenty i przeciążanie metod (100)
    • Lekcja 15. Konstruktory (110)
  • Dziedziczenie (121)
    • Lekcja 16. Klasy potomne (122)
    • Lekcja 17. Specyfikatory dostÄ™pu i pakiety (129)
    • Lekcja 18. PrzesÅ‚anianie metod i skÅ‚adowe statyczne (144)
    • Lekcja 19. Klasy i skÅ‚adowe finalne (156)

Rozdział 4. Wyjątki (165)

    • Lekcja 20. Blok try...catch (165)
    • Lekcja 21. WyjÄ…tki to obiekty (173)
    • Lekcja 22. WÅ‚asne wyjÄ…tki (182)

Rozdział 5. Programowanie obiektowe. Część II (195)

  • Polimorfizm (195)
    • Lekcja 23. Konwersje typów i rzutowanie obiektów (195)
    • Lekcja 24. Późne wiÄ…zanie i wywoÅ‚ywanie metod klas pochodnych (204)
    • Lekcja 25. Konstruktory oraz klasy abstrakcyjne (212)
  • Interfejsy (222)
    • Lekcja 26. Tworzenie interfejsów (222)
    • Lekcja 27. Wiele interfejsów (230)
  • Klasy wewnÄ™trzne (238)
    • Lekcja 28. Klasa w klasie (238)
    • Lekcja 29. Rodzaje klas wewnÄ™trznych i dziedziczenie (246)
    • Lekcja 30. Klasy anonimowe i zagnieżdżone (254)

Rozdział 6. System wejścia-wyjścia (269)

    • Lekcja 31. Standardowe wejÅ›cie (269)
    • Lekcja 32. Standardowe wejÅ›cie i wyjÅ›cie (279)
    • Lekcja 33. System plików (295)
    • Lekcja 34. Operacje na plikach (306)

RozdziaÅ‚ 7. Kontenery i typy uogólnione (323)

    • Lekcja 35. Kontenery (323)
    • Lekcja 36. Typy uogólnione (336)

Rozdział 8. Aplikacje i aplety (351)

  • Aplety (351)
    • Lekcja 37. Podstawy apletów (351)
    • Lekcja 38. Kroje pisma (fonty) i kolory (358)
    • Lekcja 39. Grafika (366)
    • Lekcja 40. DźwiÄ™ki i obsÅ‚uga myszy (376)
  • Aplikacje (386)
    • Lekcja 41. Tworzenie aplikacji (386)
    • Lekcja 42. Komponenty (402)

Skorowidz (417)

Dodaj do koszyka Java. Praktyczny kurs. Wydanie IV

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.