reklama - zainteresowany?

Java. Podstawy. Wydanie IX - Helion

Java. Podstawy. Wydanie IX
ebook
Autor: Cay S. Horstmann, Gary Cornell
Tytuł oryginału: Core Java Volume I--Fundamentals (9th Edition) (Core Series)
Tłumaczenie: Łukasz Piwko
ISBN: 978-83-246-7759-7
stron: 864, Format: ebook
Data wydania: 2013-12-09
Księgarnia: Helion

Cena książki: 59,40 zł (poprzednio: 99,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-39,60 zł)

Dodaj do koszyka Java. Podstawy. Wydanie IX

Tagi: Java - Programowanie | programowanie-kupon | secret-sale

Wykorzystaj potencjał lidera na rynku języków programowania!

Pomimo zaawansowanego wieku Java wciąż jest na topie. Ten język programowania oraz narzędzia z nim powiązane są najczęściej wybierane do tworzenia rozbudowanych systemów informatycznych. Skąd ta popularność? Przejrzysta składnia, obsługa nowoczesnych technik przesyłania informacji, automatyczne czyszczenie pamięci to tylko niektóre z atutów Javy. Jeżeli dołożymy do tego ogromną rzeszę użytkowników chętnych do pomocy, wszystko staje się jasne. Java jeszcze długo będzie na świeczniku!

Kolejne wydanie tej cenionej książki zostało zaktualizowane o wszystkie nowości, które pojawiły się w wersji 7 platformy Java Standard Edition. W trakcie lektury poznasz składnię języka oraz wszystkie istotne kwestie związane z programowaniem w Javie. Zrozumiesz założenia programowania obiektowego, nauczysz się korzystać z interfejsów oraz obsługiwać wyjątki. Przekonasz się również, jakie ułatwienia w tym zakresie oferuje Java 7 - obsługa wielu wyjątków w ramach jednego bloku catch to tylko czubek góry lodowej. Książka ta jest idealną pozycją dla wszystkich osób chcących poznać język Java. Sprawdzi się ona również w rękach doświadczonych programistów - jako źródło informacji na temat nowości w Java Standard Edition 7.

Poznaj:

  • podstawy języka Java
  • zasady programowania obiektowego
  • zastosowanie interfejsów
  • nowości wprowadzone w ostatniej wersji Javy

Wykorzystaj siłę obiektów. Zacznij programować obiektowo w języku Java!

Dodaj do koszyka Java. Podstawy. Wydanie IX

 

Osoby które kupowały "Java. Podstawy. Wydanie IX", wybierały także:

  • Zrozum struktury danych. Algorytmy i praca na danych w Javie
  • Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII
  • Java. Najlepsze rozwiązania zadań programistycznych. Receptury. Wydanie IV
  • Programowanie w Javie. Solidna wiedza w praktyce. Wydanie XI
  • JavaFX. Kurs video. Wzorce oraz typy generyczne

Dodaj do koszyka Java. Podstawy. Wydanie IX

Spis treści

Java. Podstawy. Wydanie IX eBook -- spis treści

  • Wstęp
    • Do Czytelnika
    • O książce
    • Konwencje typograficzne
    • Przykłady kodu
  • Podziękowania
  • Rozdział 1 Wstęp do Javy
    • W tym rozdziale:
    • 1.1. Java jako platforma programistyczna
    • 1.2. Słowa klucze białej księgi Javy
      • 1.2.1. Prosty
      • 1.2.2. Obiektowy
      • 1.2.3. Sieciowy
      • 1.2.4. Niezawodny
      • 1.2.5. Bezpieczny
      • 1.2.6. Niezależny od architektury
      • 1.2.7. Przenośny
      • 1.2.8. Interpretowany
      • 1.2.9. Wysokowydajny
      • 1.2.10. Wielowątkowy
      • 1.2.11. Dynamiczny
    • 1.3. Aplety Javy i internet
    • 1.4. Krótka historia Javy
    • 1.5. Główne nieporozumienia dotyczące Javy
  • Rozdział 2 Środowisko programistyczne Javy
    • W tym rozdziale:
    • 2.1. Instalacja oprogramowania Java Development Kit
      • 2.1.1. Pobieranie pakietu JDK
      • 2.1.2. Ustawianie ścieżki dostępu
      • 2.1.3. Instalacja bibliotek i dokumentacji
      • 2.1.4. Instalacja przykładowych programów
      • 2.1.5. Drzewo katalogów Javy
    • 2.2. Wybór środowiska programistycznego
    • 2.3. Używanie narzędzi wiersza poleceń
      • 2.3.1. Rozwiązywanie problemów
    • 2.4. Praca w zintegrowanym środowisku programistycznym
      • 2.4.1. Znajdowanie błędów kompilacji
    • 2.5. Uruchamianie aplikacji graficznej
    • 2.6. Tworzenie i uruchamianie apletów
  • Rozdział 3 Podstawowe elementy języka Java
    • W tym rozdziale:
    • 3.1. Prosty program w Javie
    • 3.2. Komentarze
    • 3.3. Typy danych
      • 3.3.1. Typy całkowite
      • 3.3.2. Typy zmiennoprzecinkowe
      • 3.3.3. Typ char
      • 3.3.4. Typ boolean
    • 3.4. Zmienne
      • 3.4.1. Inicjacja zmiennych
      • 3.4.2. Stałe
    • 3.5. Operatory
      • 3.5.1. Operatory inkrementacji i dekrementacji
      • 3.5.2. Operatory relacyjne i logiczne
      • 3.5.3. Operatory bitowe
      • 3.5.4. Funkcje i stałe matematyczne
      • 3.5.5. Konwersja typów numerycznych
      • 3.5.6. Rzutowanie
      • 3.5.7. Nawiasy i priorytety operatorów
      • 3.5.8. Typ wyliczeniowy
    • 3.6. Łańcuchy
      • 3.6.1. Podłańcuchy
      • 3.6.2. Konkatenacja
      • 3.6.3. Łańcuchów nie można modyfikować
      • 3.6.4. Porównywanie łańcuchów
      • 3.6.5. Łańcuchy puste i łańcuchy null
      • 3.6.6. Współrzędne kodowe znaków i jednostki kodowe
      • 3.6.7. API String
      • 3.6.8. Dokumentacja API w internecie
      • 3.6.9. Składanie łańcuchów
    • 3.7. Wejście i wyjście
      • 3.7.1. Odbieranie danych wejściowych
      • 3.7.2. Formatowanie danych wyjściowych
      • 3.7.3. Zapis i odczyt plików
    • 3.8. Przepływ sterowania
      • 3.8.1. Zasięg blokowy
      • 3.8.2. Instrukcje warunkowe
      • 3.8.3. Pętle
      • 3.8.4. Pętle o określonej liczbie powtórzeń
      • 3.8.5. Wybór wielokierunkowy instrukcja switch
      • 3.8.6. Instrukcje przerywające przepływ sterowania
    • 3.9. Wielkie liczby
    • 3.10. Tablice
      • 3.10.1. Pętla typu for each
      • 3.10.2. Inicjowanie tablic i tworzenie tablic anonimowych
      • 3.10.3. Kopiowanie tablicy
      • 3.10.4. Parametry wiersza poleceń
      • 3.10.5. Sortowanie tablicy
      • 3.10.6. Tablice wielowymiarowe
      • 3.10.7. Tablice postrzępione
  • Rozdział 4 Obiekty i klasy
    • W tym rozdziale:
    • 4.1. Wstęp do programowania obiektowego
      • 4.1.1. Klasy
      • 4.1.2. Obiekty
      • 4.1.3. Identyfikacja klas
      • 4.1.4. Relacje między klasami
    • 4.2. Używanie klas predefiniowanych
      • 4.2.1. Obiekty i zmienne obiektów
      • 4.2.2. Klasa GregorianCalendar
      • 4.2.3. Metody udostępniające i zmieniające wartość elementu
    • 4.3. Definiowanie własnych klas
      • 4.3.1. Klasa Employee
      • 4.3.2. Używanie wielu plików źródłowych
      • 4.3.3. Analiza klasy Employee
      • 4.3.4. Pierwsze kroki w tworzeniu konstruktorów
      • 4.3.5. Parametry jawne i niejawne
      • 4.3.6. Korzyści z hermetyzacji
      • 4.3.7. Przywileje klasowe
      • 4.3.8. Metody prywatne
      • 4.3.9. Stałe jako pola klasy
    • 4.4. Pola i metody statyczne
      • 4.4.1. Pola statyczne
      • 4.4.2. Stałe statyczne
      • 4.4.3. Metody statyczne
      • 4.4.4. Metody fabryczne
      • 4.4.5. Metoda main
    • 4.5. Parametry metod
    • 4.6. Konstruowanie obiektów
      • 4.6.1. Przeciążanie
      • 4.6.2. Inicjacja pól wartościami domyślnymi
      • 4.6.3. Konstruktor bezargumentowy
      • 4.6.4. Jawna inicjacja pól
      • 4.6.5. Nazywanie parametrów
      • 4.6.6. Wywoływanie innego konstruktora
      • 4.6.7. Bloki inicjujące
      • 4.6.8. Niszczenie obiektów i metoda finalize
    • 4.7. Pakiety
      • 4.7.1. Importowanie klas
      • 4.7.2. Importy statyczne
      • 4.7.3. Dodawanie klasy do pakietu
      • 4.7.4. Zasięg pakietów
    • 4.8. Ścieżka klas
      • 4.8.1. Ustawianie ścieżki klas
    • 4.9. Komentarze dokumentacyjne
      • 4.9.1. Wstawianie komentarzy
      • 4.9.2. Komentarze do klas
      • 4.9.3. Komentarze do metod
      • 4.9.4. Komentarze do pól
      • 4.9.5. Komentarze ogólne
      • 4.9.6. Komentarze do pakietów i ogólne
      • 4.9.7. Generowanie dokumentacji
    • 4.10. Porady dotyczące projektowania klas
  • Rozdział 5 Dziedziczenie
    • W tym rozdziale:
    • 5.1. Klasy, nadklasy i podklasy
      • 5.1.1. Hierarchia dziedziczenia
      • 5.1.2. Polimorfizm
      • 5.1.3. Wiązanie dynamiczne
      • 5.1.4. Wyłączanie dziedziczenia klasy i metody finalne
      • 5.1.5. Rzutowanie
      • 5.1.6. Klasy abstrakcyjne
      • 5.1.7. Ochrona dostępu
    • 5.2. Klasa bazowa Object
      • 5.2.1. Metoda equals
      • 5.2.2. Porównywanie a dziedziczenie
      • 5.2.3. Metoda hashCode
      • 5.2.4. Metoda toString
    • 5.3. Generyczne listy tablicowe
      • 5.3.1. Dostęp do elementów listy tablicowej
      • 5.3.2. Zgodność pomiędzy typowanymi a surowymi listami tablicowymi
    • 5.4. Osłony obiektów i autoboxing
    • 5.5. Metody ze zmienną liczbą parametrów
    • 5.6. Klasy wyliczeniowe
    • 5.7. Refleksja
      • 5.7.1. Klasa Class
      • 5.7.2. Podstawy przechwytywania wyjątków
      • 5.7.3. Zastosowanie refleksji w analizie funkcjonalności klasy
      • 5.7.4. Refleksja w analizie obiektów w czasie działania programu
      • 5.7.5. Zastosowanie refleksji w generycznym kodzie tablicowym
      • 5.7.6. Wywoływanie dowolnych metod
    • 5.8. Porady projektowe dotyczące dziedziczenia
  • Rozdział 6 Interfejsy i klasy wewnętrzne
    • W tym rozdziale:
    • 6.1. Interfejsy
      • 6.1.1. Własności interfejsów
      • 6.1.2. Interfejsy a klasy abstrakcyjne
    • 6.2. Klonowanie obiektów
    • 6.3. Interfejsy a sprzężenie zwrotne
    • 6.4. Klasy wewnętrzne
      • 6.4.1. Dostęp do stanu obiektu w klasie wewnętrznej
      • 6.4.2. Specjalne reguły składniowe dotyczące klas wewnętrznych
      • 6.4.3. Czy klasy wewnętrzne są potrzebne i bezpieczne?
      • 6.4.4. Lokalne klasy wewnętrzne
      • 6.4.5. Dostęp do zmiennych finalnych z metod zewnętrznych
      • 6.4.6. Anonimowe klasy wewnętrzne
      • 6.4.7. Statyczne klasy wewnętrzne
    • 6.5. Klasy proxy
      • 6.5.1. Własności klas proxy
  • Rozdział 7 Grafika
    • W tym rozdziale:
    • 7.1. Wprowadzenie do pakietu Swing
    • 7.2. Tworzenie ramki
    • 7.3. Pozycjonowanie ramki
      • 7.3.1. Własności ramek
      • 7.3.2. Określanie rozmiaru ramki
    • 7.4. Wyświetlanie informacji w komponencie
    • 7.5. Figury 2D
    • 7.6. Kolory
    • 7.7. Czcionki
    • 7.8. Wyświetlanie obrazów
  • Rozdział 8 Obsługa zdarzeń
    • W tym rozdziale:
    • 8.1. Podstawy obsługi zdarzeń
      • 8.1.1. Przykład obsługa kliknięcia przycisku
      • 8.1.2. Nabywanie biegłości w posługiwaniu się klasami wewnętrznymi
      • 8.1.3. Tworzenie słuchaczy zawierających jedno wywołanie metody
      • 8.1.4. Przykład zmiana stylu
      • 8.1.5. Klasy adaptacyjne
    • 8.2. Akcje
    • 8.3. Zdarzenia generowane przez mysz
    • 8.4. Hierarchia zdarzeń w bibliotece AWT
      • 8.4.1. Zdarzenia semantyczne i niskiego poziomu
  • Rozdział 9 Komponenty Swing interfejsu użytkownika
    • W tym rozdziale:
    • 9.1. Swing a wzorzec projektowy Model-View-Controller
      • 9.1.1. Wzorce projektowe
      • 9.1.2. Wzorzec Model-View-Controller
      • 9.1.3. Analiza MVC przycisków Swing
    • 9.2. Wprowadzenie do zarządzania rozkładem
      • 9.2.1. Rozkład brzegowy
      • 9.2.2. Rozkład siatkowy
    • 9.3. Wprowadzanie tekstu
      • 9.3.1. Pola tekstowe
      • 9.3.2. Etykiety komponentów
      • 9.3.3. Pola haseł
      • 9.3.4. Obszary tekstowe
      • 9.3.5. Panele przewijane
    • 9.4. Komponenty umożliwiające wybór opcji
      • 9.4.1. Pola wyboru
      • 9.4.2. Przełączniki
      • 9.4.3. Obramowanie
      • 9.4.4. Listy rozwijalne
      • 9.4.5. Suwaki
    • 9.5. Menu
      • 9.5.1. Tworzenie menu
      • 9.5.2. Ikony w elementach menu
      • 9.5.3. Pola wyboru i przełączniki jako elementy menu
      • 9.5.4. Menu podręczne
      • 9.5.5. Mnemoniki i akceleratory
      • 9.5.6. Aktywowanie i dezaktywowanie elementów menu
      • 9.5.7. Paski narzędzi
      • 9.5.8. Dymki
    • 9.6. Zaawansowane techniki zarządzania rozkładem
      • 9.6.1. Rozkład GridBagLayout
        • 9.6.1.1. Parametry gridx, gridy, gridwidth i gridheight
        • 9.6.1.2. Pola weight
        • 9.6.1.3. Parametry fill i anchor
        • 9.6.1.4. Dopełnienie
        • 9.6.1.5. Inny sposób ustawiania wartości parametrów gridx, gridy, gridwidth i gridheight
        • 9.6.1.6. Klasa pomocnicza ułatwiająca pracę z ograniczeniami GridBagLayout
      • 9.6.2. Rozkład grupowy
      • 9.6.3. Nieużywanie żadnego zarządcy rozkładu
      • 9.6.4. Niestandardowi zarządcy rozkładu
      • 9.6.5. Kolejka dostępu
    • 9.7. Okna dialogowe
      • 9.7.1. Okna dialogowe opcji
      • 9.7.2. Tworzenie okien dialogowych
      • 9.7.3. Wymiana danych
      • 9.7.4. Okna dialogowe wyboru plików
      • 9.7.5. Okna dialogowe wyboru kolorów
  • Rozdział 10 Przygotowywanie apletów i aplikacji do użytku
    • W tym rozdziale:
    • 10.1. Pliki JAR
      • 10.1.1. Manifest
      • 10.1.2. Wykonywalne pliki JAR
      • 10.1.3. Zasoby
      • 10.1.4. Pieczętowanie pakietów
    • 10.2. Java Web Start
      • 10.2.1. Piaskownica
      • 10.2.2. Podpisywanie kodu
      • 10.2.3. API JNLP
    • 10.3. Aplety
      • 10.3.1. Prosty aplet
        • 10.3.1.1. Konwersja programów na aplety
      • 10.3.2. Znacznik applet i jego atrybuty
      • 10.3.3. Znacznik object
      • 10.3.4. Parametry przekazujące informacje do apletów
      • 10.3.5. Dostęp do obrazów i plików audio
      • 10.3.6. Środowisko działania apletu
        • 10.3.6.1. Komunikacja pomiędzy apletami
        • 10.3.6.2. Wyświetlanie elementów w przeglądarce
    • 10.4. Zapisywanie preferencji użytkownika
      • 10.4.1. Mapy własności
      • 10.4.2. API Preferences
  • Rozdział 11 Wyjątki, dzienniki, asercje i debugowanie
    • W tym rozdziale:
    • 11.1. Obsługa błędów
      • 11.1.1. Klasyfikacja wyjątków
      • 11.1.2. Deklarowanie wyjątków kontrolowanych
      • 11.1.3. Zgłaszanie wyjątków
      • 11.1.4. Tworzenie klas wyjątków
    • 11.2. Przechwytywanie wyjątków
      • 11.2.1. Przechwytywanie wielu typów wyjątków
      • 11.2.2. Powtórne generowanie wyjątków i budowanie łańcuchów wyjątków
      • 11.2.3. Klauzula finally
      • 11.2.4. Instrukcja try z zasobami
      • 11.2.5. Analiza danych ze śledzenia stosu
    • 11.3. Wskazówki dotyczące stosowania wyjątków
    • 11.4. Asercje
      • 11.4.1. Włączanie i wyłączanie asercji
      • 11.4.2. Zastosowanie asercji do sprawdzania parametrów
      • 11.4.3. Zastosowanie asercji do dokumentowania założeń
    • 11.5. Dzienniki
      • 11.5.1. Podstawy zapisu do dziennika
      • 11.5.2. Zaawansowane techniki zapisu do dziennika
      • 11.5.3. Zmiana konfiguracji menedżera dzienników
      • 11.5.4. Lokalizacja
      • 11.5.5. Obiekty typu Handler
      • 11.5.6. Filtry
      • 11.5.7. Formatery
      • 11.5.8. Przepis na dziennik
    • 11.6. Wskazówki dotyczące debugowania
    • 11.7. Wskazówki dotyczące debugowania aplikacji z GUI
      • 11.7.1. Zaprzęganie robota AWT do pracy
    • 11.8. Praca z debugerem
  • Rozdział 12 Programowanie ogólne
    • W tym rozdziale:
    • 12.1. Dlaczego programowanie ogólne
      • 12.1.1. Dla kogo programowanie ogólne
    • 12.2. Definicja prostej klasy ogólnej
    • 12.3. Metody ogólne
    • 12.4. Ograniczenia zmiennych typowych
    • 12.5. Kod ogólny a maszyna wirtualna
      • 12.5.1. Translacja wyrażeń generycznych
      • 12.5.2. Translacja metod ogólnych
      • 12.5.3. Używanie starego kodu
    • 12.6. Ograniczenia i braki
      • 12.6.1. Nie można podawać typów prostych jako parametrów typowych
      • 12.6.2. Sprawdzanie typów w czasie działania programu jest możliwe tylko dla typów surowych
      • 12.6.3. Nie można tworzyć tablic typów ogólnych
      • 12.6.4. Ostrzeżenia dotyczące zmiennej liczby argumentów
      • 12.6.5. Nie wolno tworzyć egzemplarzy zmiennych typowych
      • 12.6.6. Zmiennych typowych nie można używać w statycznych kontekstach klas ogólnych
      • 12.6.7. Obiektów klasy ogólnej nie można generować ani przechwytywać
        • 12.6.7.1. Można wyłączyć sprawdzanie wyjątków kontrolowanych
      • 12.6.8. Uważaj na konflikty, które mogą powstać po wymazaniu typów
    • 12.7. Zasady dziedziczenia dla typów ogólnych
    • 12.8. Typy wieloznaczne
      • 12.8.1. Ograniczenia nadtypów typów wieloznacznych
      • 12.8.2. Typy wieloznaczne bez ograniczeń
      • 12.8.3. Chwytanie typu wieloznacznego
    • 12.9. Refleksja a typy ogólne
      • 12.9.1. Zastosowanie parametrów Class<T> do dopasowywania typów
      • 12.9.2. Informacje o typach generycznych w maszynie wirtualnej
  • Rozdział 13 Kolekcje
    • W tym rozdziale:
    • 13.1. Interfejsy kolekcyjne
      • 13.1.1. Oddzielenie warstwy interfejsów od warstwy klas konkretnych
      • 13.1.2. Interfejsy Collection i Iterator
        • 13.1.2.1. Iteratory
        • 13.1.2.2. Usuwanie elementów
        • 13.1.2.3. Uogólnione metody użytkowe
    • 13.2. Konkretne klasy kolekcyjne
      • 13.2.1. Listy powiązane
      • 13.2.2. Listy tablicowe
      • 13.2.3. Zbiór HashSet
      • 13.2.4. Zbiór TreeSet
      • 13.2.5. Porównywanie obiektów
      • 13.2.6. Kolejki Queue i Deque
      • 13.2.7. Kolejki priorytetowe
      • 13.2.8. Mapy
      • 13.2.9. Specjalne klasy Set i Map
        • 13.2.9.1. Klasa WeakHashMap
        • 13.2.9.2. Klasy LinkedHashSet i LinkedHashMap
        • 13.2.9.3. Klasy EnumSet i EnumMap
        • 13.2.9.4. Klasa IdentityHashMap
    • 13.3. Architektura kolekcji
      • 13.3.1. Widoki i obiekty opakowujące
        • 13.3.1.1. Lekkie obiekty opakowujące kolekcje
        • 13.3.1.2. Widoki przedziałowe
        • 13.3.1.3. Widoki niemodyfikowalne
        • 13.3.1.4. Widoki synchronizowane
        • 13.3.1.5. Widoki kontrolowane
        • 13.3.1.6. Uwagi dotyczące operacji opcjonalnych
      • 13.3.2. Operacje zbiorcze
      • 13.3.3. Konwersja pomiędzy kolekcjami a tablicami
    • 13.4. Algorytmy
      • 13.4.1. Sortowanie i tasowanie
      • 13.4.2. Wyszukiwanie binarne
      • 13.4.3. Proste algorytmy
      • 13.4.4. Pisanie własnych algorytmów
    • 13.5. Stare kolekcje
      • 13.5.1. Klasa Hashtable
      • 13.5.2. Wyliczenia
      • 13.5.3. Mapy własności
      • 13.5.4. Stosy
      • 13.5.5. Zbiory bitów
        • 13.5.5.1. Test wydajności za pomocą sita Eratostenesa
  • Rozdział 14 Wielowątkowość
    • W tym rozdziale:
    • 14.1. Czym są wątki
      • 14.1.1. Wykonywanie zadań w osobnych wątkach
    • 14.2. Przerywanie wątków
    • 14.3. Stany wątków
      • 14.3.1. Wątki NEW
      • 14.3.2. Wątki RUNNABLE
      • 14.3.3. Wątki BLOCKED i WAITING
      • 14.3.4. Zamykanie wątków
    • 14.4. Własności wątków
      • 14.4.1. Priorytety wątków
      • 14.4.2. Wątki demony
      • 14.4.3. Procedury obsługi nieprzechwyconych wyjątków
    • 14.5. Synchronizacja
      • 14.5.1. Przykład sytuacji powodującej wyścig
      • 14.5.2. Wyścigi
      • 14.5.3. Obiekty klasy Lock
      • 14.5.4. Warunki
      • 14.5.5. Słowo kluczowe synchronized
      • 14.5.6. Bloki synchronizowane
      • 14.5.7. Monitor
      • 14.5.8. Pola ulotne
      • 14.5.9. Zmienne finalne
      • 14.5.10. Zmienne atomowe
      • 14.5.11. Zakleszczenia
      • 14.5.12. Zmienne lokalne wątków
      • 14.5.13. Testowanie blokad i odmierzanie czasu
      • 14.5.14. Blokady odczytu-zapisu
      • 14.5.15. Dlaczego metody stop i suspend są wycofywane
    • 14.6. Kolejki blokujące
    • 14.7. Kolekcje bezpieczne wątkowo
      • 14.7.1. Szybkie mapy, zbiory i kolejki
      • 14.7.2. Tablice kopiowane przy zapisie
      • 14.7.3. Starsze kolekcje bezpieczne wątkowo
    • 14.8. Interfejsy Callable i Future
    • 14.9. Klasa Executors
      • 14.9.1. Pule wątków
      • 14.9.2. Planowanie wykonywania
      • 14.9.3. Kontrolowanie grup zadań
      • 14.9.4. Szkielet rozgałęzienie-złączenie
    • 14.10. Synchronizatory
      • 14.10.1. Semafory
      • 14.10.2. Klasa CountDownLatch
      • 14.10.3. Bariery
      • 14.10.4. Klasa Exchanger
      • 14.10.5. Kolejki synchroniczne
    • 14.11. Wątki a biblioteka Swing
      • 14.11.1. Uruchamianie czasochłonnych zadań
      • 14.11.2. Klasa SwingWorker
      • 14.11.3. Zasada jednego wątku
  • Dodatek A Słowa kluczowe Javy

Dodaj do koszyka Java. Podstawy. Wydanie IX

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.