reklama - zainteresowany?

Java. Efektywne programowanie. Wydanie II - Helion

Java. Efektywne programowanie. Wydanie II
ebook
Autor: Joshua Bloch
Tytuł oryginału: Effective Java (2nd Edition)
ISBN: 978-83-283-3312-3
stron: 352, Format: ebook
Data wydania: 2009-03-24
Księgarnia: Helion

Cena książki: 33,50 zł (poprzednio: 67,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-33,50 zł)

Dodaj do koszyka Java. Efektywne programowanie. Wydanie II

Tagi: Java - Programowanie

Poznaj specyfikę języka Java i zostań mistrzem programowania

  • Jak korzystać z bibliotek jÄ™zyka Java?
  • Jak pisać funkcjonalny i klarowny kod?
  • Jak stworzyć profesjonalny i efektowny program?

Język Java jest językiem obiektowym z dziedziczeniem jednobazowym. Wewnątrz każdej metody korzysta on ze zorientowanego na instrukcje stylu kodowania. Aby dobrze poznać jakikolwiek język, należy nauczyć się posługiwać jego regułami, zasadami i składnią -- podobnie jest z językiem programowania. Jeśli chcesz zyskać możliwość efektywnego programowania w języku Java, powinieneś poznać struktury danych, operacje i udogodnienia, oferowane przez biblioteki standardowe, a także często stosowane i efektywne sposoby tworzenia kodu. Całą potrzebną Ci wiedzę znajdziesz właśnie w tym podręczniku.

W książce "Java. Efektywne programowanie" w sposób zrozumiaÅ‚y i klarowny przedstawiono zasady opisujÄ…ce mechanizmy używane w najlepszych technikach programowania. Ten podrÄ™cznik podpowie Ci, jak najbardziej racjonalnie korzystać z jÄ™zyka Java oraz jego podstawowych bibliotek. Dowiesz siÄ™, jak stosować wyjÄ…tki przechwytywalne i wyjÄ…tki czasu wykonania, poznasz także zalety stosowania statycznych klas skÅ‚adowych. Opanujesz metody sprawdzania poprawnoÅ›ci parametrów i projektowania sygnatur oraz wszelkie instrukcje, które pozwolÄ… Ci na wydajne i profesjonalne programowanie.

  • Tworzenie i usuwanie obiektów
  • Klasy i interfejsy
  • Zapewnianie niezmiennoÅ›ci obiektu
  • Projektowanie i dokumentowanie klas przeznaczonych do dziedziczenia
  • Zalety stosowania statycznych klas skÅ‚adowych
  • Typy ogólne
  • Typy wyliczeniowe i adnotacje
  • Metody
  • Programowanie
  • Wykorzystanie ogólnie przyjÄ™tych konwencji nazewnictwa
  • WyjÄ…tki
  • WspóÅ‚bieżność i serializacja
  • Dokumentowanie bezpieczeÅ„stwa dla wÄ…tków

Nie wystarczy samo poznanie języka Java. Trzeba wiedzieć, jak z niego efektywnie korzystać!

Dodaj do koszyka Java. Efektywne programowanie. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Java. Efektywne programowanie. Wydanie II", wybierały także:

  • Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII
  • Spring i Spring Boot. Kurs video. Testowanie aplikacji i bezpiecze
  • Metoda dziel i zwyci
  • JavaFX. Kurs video. Wzorce oraz typy generyczne
  • Platforma Xamarin. Kurs video. Poziom drugi. Zaawansowane techniki tworzenia aplikacji cross-platform

Dodaj do koszyka Java. Efektywne programowanie. Wydanie II

Spis treści

Java. Efektywne programowanie. Wydanie II eBook -- spis treści

  • Opinie o pierwszym wydaniu
  • SÅ‚owo wstÄ™pne
  • Przedmowa
    • Przedmowa do drugiego wydania
    • Przedmowa do pierwszego wydania
  • PodziÄ™kowania
    • PodziÄ™kowania do drugiego wydania
    • PodziÄ™kowania do pierwszego wydania
  • 1 Wprowadzenie
  • 2 Tworzenie i usuwanie obiektów
    • Temat 1. Tworzenie statycznych metod factory zamiast konstruktorów
    • Temat 2. Zastosowanie budowniczego do obsÅ‚ugi wielu parametrów konstruktora
    • Temat 3. Wymuszanie wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ci singleton za pomocÄ… prywatnego konstruktora
    • Temat 4. Wykorzystanie konstruktora prywatnego w celu uniemożliwienia utworzenia obiektu
    • Temat 5. Unikanie powielania obiektów
    • Temat 6. Usuwanie niepotrzebnych referencji do obiektów
    • Temat 7. Unikanie finalizatorów
  • 3 Metody wspólne dla wszystkich obiektów
    • Temat 8. Zachowanie zaÅ‚ożeÅ„ w trakcie przedefiniowywania metody equals
    • Temat 9. Przedefiniowywanie metody hashCode wraz z equals
    • Temat 10. Przedefiniowywanie metody toString
    • Temat 11. RozsÄ…dne przedefiniowywanie metody clone
    • Temat 12. Implementacja interfejsu Comparable
  • 4 Klasy i interfejsy
    • Temat 13. Ograniczanie dostÄ™pnoÅ›ci klas i ich skÅ‚adników
    • Temat 14. Stosowanie metod akcesorów zamiast pól publicznych w klasach publicznych
    • Temat 15. Zapewnianie niezmiennoÅ›ci obiektu
    • Temat 16. ZastÄ™powanie dziedziczenia kompozycjÄ…
    • Temat 17. Projektowanie i dokumentowanie klas przeznaczonych do dziedziczenia
    • Temat 18. Stosowanie interfejsów zamiast klas abstrakcyjnych
    • Temat 19. Wykorzystanie interfejsów jedynie do definiowania typów
    • Temat 20. ZastÄ™powanie oznaczania klas hierarchiÄ…
    • Temat 21. Zastosowanie obiektów funkcyjnych do reprezentowania strategii
    • Temat 22. Zalety stosowania statycznych klas skÅ‚adowych
  • 5 Typy ogólne
    • Temat 23. Nie korzystaj z typów surowych w nowym kodzie
    • Temat 24. Eliminowanie ostrzeżeÅ„ o braku kontroli
    • Temat 25. Korzystanie z list zamiast tablic
    • Temat 26. Stosowanie typów ogólnych
    • Temat 27. Stosowanie metod ogólnych
    • Temat 28. Zastosowanie zwiÄ…zanych szablonów do zwiÄ™kszania elastycznoÅ›ci API
    • Temat 29. Wykorzystanie heterogenicznych kontenerów bezpiecznych dla typów
  • 6 Typy wyliczeniowe i adnotacje
    • Temat 30. Użycie typów wyliczeniowych zamiast staÅ‚ych int
    • Temat 31. Użycie pól instancyjnych zamiast kolejnoÅ›ci
    • Temat 32. Użycie EnumSet zamiast pól bitowych
    • Temat 33. Użycie EnumMap zamiast indeksowania kolejnoÅ›ciÄ…
    • Temat 34. Emulowanie rozszerzalnych typów wyliczeniowych za pomocÄ… interfejsów
    • Temat 35. Korzystanie z adnotacji zamiast wzorców nazw
    • Temat 36. Spójne użycie adnotacji Override
    • Temat 37. Użycie interfejsów znacznikowych do definiowania typów
  • 7 Metody
    • Temat 38. Sprawdzanie poprawnoÅ›ci parametrów
    • Temat 39. Defensywne kopiowanie
    • Temat 40. Projektowanie sygnatur metod
    • Temat 41. RozsÄ…dne korzystanie z przeciążania
    • Temat 42. RozsÄ…dne korzystanie z metod varargs
    • Temat 43. Zwracanie pustych tablic lub kolekcji zamiast wartoÅ›ci null
    • Temat 44. Tworzenie komentarzy dokumentujÄ…cych dla wszystkich udostÄ™pnianych elementów API
  • 8 Programowanie
    • Temat 45. Ograniczanie zasiÄ™gu zmiennych lokalnych
    • Temat 46. Stosowanie pÄ™tli for-each zamiast tradycyjnych pÄ™tli for
    • Temat 47. Poznanie i wykorzystywanie bibliotek
    • Temat 48. Unikanie typów float i double, gdy potrzebne sÄ… dokÅ‚adne wyniki
    • Temat 49. Stosowanie typów prostych zamiast opakowanych typów prostych
    • Temat 50. Unikanie typu String, gdy istniejÄ… bardziej odpowiednie typy
    • Temat 51. Problemy z wydajnoÅ›ciÄ… przy Å‚Ä…czeniu ciÄ…gów znaków
    • Temat 52. OdwoÅ‚ywanie siÄ™ do obiektów poprzez interfejsy
    • Temat 53. Stosowanie interfejsów zamiast refleksyjnoÅ›ci
    • Temat 54. Rozważne wykorzystywanie metod natywnych
    • Temat 55. Unikanie optymalizacji
    • Temat 56. Wykorzystanie ogólnie przyjÄ™tych konwencji nazewnictwa
  • 9 WyjÄ…tki
    • Temat 57. Wykorzystanie wyjÄ…tków w sytuacjach nadzwyczajnych
    • Temat 58. Stosowanie wyjÄ…tków przechwytywanych i wyjÄ…tków czasu wykonania
    • Temat 59. Unikanie niepotrzebnych wyjÄ…tków przechwytywanych
    • Temat 60. Wykorzystanie wyjÄ…tków standardowych
    • Temat 61. ZgÅ‚aszanie wyjÄ…tków wÅ‚aÅ›ciwych dla abstrakcji
    • Temat 62. Dokumentowanie wyjÄ…tków zgÅ‚aszanych przez metodÄ™
    • Temat 63. UdostÄ™pnianie danych o bÅ‚Ä™dzie
    • Temat 64. Zachowanie atomowoÅ›ci w przypadku bÅ‚Ä™du
    • Temat 65. Nie ignoruj wyjÄ…tków
  • 10 WspóÅ‚bieżność
    • Temat 66. Synchronizacja dostÄ™pu do wspólnych modyfikowalnych danych
    • Temat 67. Unikanie nadmiarowej synchronizacji
    • Temat 68. Stosowanie wykonawców i zadaÅ„ zamiast wÄ…tków
    • Temat 69. Stosowanie narzÄ™dzi wspóÅ‚bieżnoÅ›ci zamiast wait i notify
    • Temat 70. Dokumentowanie bezpieczeÅ„stwa dla wÄ…tków
    • Temat 71. RozsÄ…dne korzystanie z późnej inicjalizacji
    • Temat 72. Nie polegaj na harmonogramie wÄ…tków
    • Temat 73. Unikanie grup wÄ…tków
  • 11 Serializacja
    • Temat 74. RozsÄ…dne implementowanie interfejsu Serializable
    • Temat 75. Wykorzystanie wÅ‚asnej postaci serializowanej
    • Temat 76. Defensywne tworzenie metody readObject
    • Temat 77. Stosowanie typów wyliczeniowych zamiast readResolve do kontroli obiektów
    • Temat 78. Użycie poÅ›rednika serializacji zamiast serializowanych obiektów
  • A Tematy odpowiadajÄ…ce pierwszemu wydaniu
  • B Zasoby

Dodaj do koszyka Java. Efektywne programowanie. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.