reklama - zainteresowany?

Java 3 RMI. Podstawy programowania rozproszonego - Helion

Java 3 RMI. Podstawy programowania rozproszonego
Autor: Jan Bielecki
ISBN: 83-7197-169-9
stron: 240, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2011-09-14
Księgarnia: Helion

Cena książki: 28,00 zł

Dodaj do koszyka Java 3 RMI. Podstawy programowania rozproszonego

Tagi: Java - Programowanie

Książka traktuje o zasadach pisania programów, których składniki wykonują się na wielu komputerach, komunikują się ze sobą i wspólnie realizują zadania, które nie kwalifikują się do wykonania na jednym komputerze, takie jak internetowa konwersacja wielu użytkowników, jednoczesna aktualizacja bazy danych z wielu komputerów, czy zespołowe tworzenie grafiki albo łamanie kodów ochrony danych. Książkę napisano w ramach grantu przyznanego przez Polsko-Japońską Wyższą Szkołę Technik Komputerowych, dedykowanego przygotowaniu wykładu pt. Programowanie rozproszone. Autor wyraża przekonanie, że każdy kto opanował Javę w zakresie elementarnym, a już z pewnością ten, kto zna jego książkę Java 3, bez trudu zapozna się z nowoczesną tematyką, jaką jest programowanie rozproszone. Na towarzyszącej dyskietce oraz na serwerze wydawnictwa Helion zamieszczono wszystkie omawiane w książce programy.

Dodaj do koszyka Java 3 RMI. Podstawy programowania rozproszonego

 

Osoby które kupowały "Java 3 RMI. Podstawy programowania rozproszonego", wybierały także:

  • Zrozum struktury danych. Algorytmy i praca na danych w Javie
  • Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII
  • Java. Najlepsze rozwiÄ…zania zadaÅ„ programistycznych. Receptury. Wydanie IV
  • Programowanie w Javie. Solidna wiedza w praktyce. Wydanie XI
  • JavaFX. Kurs video. Wzorce oraz typy generyczne

Dodaj do koszyka Java 3 RMI. Podstawy programowania rozproszonego

Spis treści

Java 3 RMI. Podstawy programowania rozproszonego -- spis tre

Dodaj do koszyka Java 3 RMI. Podstawy programowania rozproszonego

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.