Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe - Helion
Autor: Jan Bielecki
ISBN: 83-7197-153-2
stron: 604, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2011-09-14
Księgarnia: Helion
Cena książki: 60,00 zł
ISBN: 83-7197-153-2
stron: 604, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2011-09-14
Księgarnia: Helion
Cena książki: 60,00 zł
Tagi: Java - Programowanie
Książka jest łatwym wprowadzeniem do programowania w najnowszej wersji języka Java. Prezentuje zasady programowania grafiki 2-wymiarowej, zasady programowania współbieżnego i animacji, dokonuje pogłębionego przeglądu instrukcji i wyrażeń języka, a poprzez liczne przykłady prezentuje zasady programowania obiektowego, wizualnego i komponentowego w systemie Windows 95/98/NT. Tematem przewodnim książki jest zastosowania programowania współbieżnego do programowania interakcyjnej grafiki i animacji.
Osoby które kupowały "Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe", wybierały także:
- Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII 193,23 zł, (59,90 zł -69%)
- Spring i Spring Boot. Kurs video. Testowanie aplikacji i bezpiecze 129,00 zł, (51,60 zł -60%)
- Metoda dziel i zwyci 89,00 zł, (35,60 zł -60%)
- JavaFX. Kurs video. Wzorce oraz typy generyczne 79,00 zł, (31,60 zł -60%)
- Platforma Xamarin. Kurs video. Poziom drugi. Zaawansowane techniki tworzenia aplikacji cross-platform 99,00 zł, (39,60 zł -60%)