reklama - zainteresowany?

Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe - Helion

Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe
Autor: Jan Bielecki
ISBN: 83-7197-153-2
stron: 604, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2011-09-14
Księgarnia: Helion

Cena książki: 60,00 zł

Dodaj do koszyka Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe

Tagi: Java - Programowanie

Książka jest łatwym wprowadzeniem do programowania w najnowszej wersji języka Java. Prezentuje zasady programowania grafiki 2-wymiarowej, zasady programowania współbieżnego i animacji, dokonuje pogłębionego przeglądu instrukcji i wyrażeń języka, a poprzez liczne przykłady prezentuje zasady programowania obiektowego, wizualnego i komponentowego w systemie Windows 95/98/NT. Tematem przewodnim książki jest zastosowania programowania współbieżnego do programowania interakcyjnej grafiki i animacji.

Dodaj do koszyka Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe

 

Osoby które kupowały "Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe", wybierały także:

  • Zrozum struktury danych. Algorytmy i praca na danych w Javie
  • Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII
  • Java. Najlepsze rozwiÄ…zania zadaÅ„ programistycznych. Receptury. Wydanie IV
  • Programowanie w Javie. Solidna wiedza w praktyce. Wydanie XI
  • JavaFX. Kurs video. Wzorce oraz typy generyczne

Dodaj do koszyka Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe

Spis treści

Java 3. Programowanie wsp

Dodaj do koszyka Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.