reklama - zainteresowany?

Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać? - Helion

Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać?
ebook
Autor: Krystyna Bezubik
ISBN: 978-83-7859-936-4
stron: 90, Format: ebook
Data wydania: 2018-03-28
Księgarnia: Helion

Cena książki: 51,40 zł (poprzednio: 76,72 zł)
Oszczędzasz: 33% (-25,32 zł)

Dodaj do koszyka Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać?

Tagi: Blogi

Czy chciaÅ‚abyÅ› usÅ‚yszeć od swojego klienta, że chce z TobÄ… pracować, bo Twoja strona internetowa zrobiÅ‚a na nim lepsze wrażenie niż strony internetowe Twojej konkurencji? Albo że czyta artykuÅ‚y na Twoim blogu i dajÄ… mu one do myÅ›lenia? Albo że treÅ›ci, które zamieszczasz, sprawiÅ‚y, że Ci zaufaÅ‚ i zdecydowaÅ‚ siÄ™ na kontakt osobisty?

 

Tak, doskonale wiesz, że prowadząc blog:

– zbudujesz w sieci wyróżniajÄ…cÄ… siÄ™ markÄ™ i wystÄ…pisz w charakterze ekspertki (eksperta);

– zdobÄ™dziesz zaufanie klientów;

– dasz poznać siebie i swoje wartoÅ›ci potencjalnym klientom;

– dotrzesz do osób, które bÄ™dÄ… chciaÅ‚y rozwijać siÄ™ razem z TobÄ….

 

"Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać" to kurs online w formie e-booka.

 

Dzięki niemu:

 

– stworzysz podstawy marketingowe, które pozwolÄ… Ci prowadzić blog, na którym bÄ™dziesz zarabiać:

 

– okreÅ›lisz, kim majÄ… być Twoi czytelnicy,

– sprecyzujesz tematykÄ™, o której z przyjemnoÅ›ciÄ… bÄ™dziesz pisać;

– dowiesz siÄ™, skÄ…d czerpać inspiracjÄ™ i pomysÅ‚y na wpisy, aby zawsze mieć o czym pisać;

 

– przeÅ‚amiesz blokady, które powstrzymujÄ… CiÄ™ przed pisaniem:

 

– strach przed krytykÄ… i hejtem,

– brak czasu na pisanie,

– zwiÄ™kszysz swojÄ… motywacjÄ™ do pisania;

 

– poznasz najważniejsze zasady prowadzenia bloga i tworzenia artykuÅ‚ów internetowych:

 

– jak pisać przyciÄ…gajÄ…ce uwagÄ™ tytuÅ‚y (na blog i do newslettera),

– jak utrzymać uwagÄ™ czytelnika przy dÅ‚ugim tekÅ›cie,

– jak pisać w ciekawy przyciÄ…gajÄ…cy sposób o trudnych tematach (elementy storytellingu),

 

– otrzymasz wskazówki na temat promowania swojej strony, dobierania sÅ‚ów kluczowych i poruszania siÄ™ w social media;

 

Przekonasz siÄ™, że możesz prowadzić ciekawy blog, dziÄ™ki któremu pozyskasz nowych klientów.

 

 

A przede wszystkim dowiesz siÄ™, jak pisać, by inni chcieli to czytać. Jak pisać, by prowadzenie bloga, newslettera, fanpage’a przeÅ‚ożyÅ‚o siÄ™ na Twój plan marketingowy.

 

Kurs w formie e-booka to:

 

- wiedza merytoryczna,

 

- szereg praktycznych ćwiczeń,

 

- nagrania audio,

 

- dostęp do nagrania webinaru "Jak z sukcesem pisać na blog".

Dodaj do koszyka Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać?

 

Osoby które kupowały "Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać? ", wybierały także:

  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekst
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
  • WordPress. 50 genialnych wtyczek. Kurs video

Dodaj do koszyka Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać?

Spis treści

Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać? eBook -- spis treści

  • WstÄ™p Czy w ogóle warto prowadzić blog?
  • ZajÄ™cia 1. Wizja, wiara, przekonania
  • ZajÄ™cia 2. Cel, tematyka, czytelnik idealny
  • ZajÄ™cia 3. Czy tytuÅ‚ ma znaczenie?
  • ZajÄ™cia 4. Etapy pracy nad artykuÅ‚em
  • ZajÄ™cia 5. Jak pisać, by inni chcieli czytać? Opowiadaj historie
  • ZajÄ™cia 6. Jak pisać, by inni chcieli czytać? Wskazówki warsztatowe
  • ZajÄ™cia 7. Jak napisać recenzjÄ™?
  • ZajÄ™cia 8. Jak poprawić tekst przed publikacjÄ… na blogu?
  • ZajÄ™cia 9. Jak czÄ™sto pisać na blog?
  • ZajÄ™cia 10. Czas na promocjÄ™
  • ZajÄ™cia 11. Jak znaleźć na to wszystko czas?
  • ZajÄ™cia 12. Lista przydatnych narzÄ™dzi
  • ZakoÅ„czenie
  • Bibliografia:
  • O AUTORCE

Dodaj do koszyka Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.