reklama - zainteresowany?

Jak nowe technologie zmieniajÄ… biznes - Helion

Jak nowe technologie zmieniajÄ… biznes
Autor: Ratnicyn Krzysztof
ISBN: 978-8-3635-6679-1
stron: 152, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 28,95 zł (poprzednio: 37,60 zł)
Oszczędzasz: 23% (-8,65 zł)

Dodaj do koszyka Jak nowe technologie zmieniajÄ… biznes

Krzysztof Ratnicyn podpowiada, w jaki sposób biznes może efektywnie wykorzystać nowe technologie. Przekonuje także, że równie dobrze jak wielkie korporacje może robić to sektor maÅ‚ych i Å›rednich firm oraz mikroprzedsiÄ™biorstwa. Co wiÄ™cej, wiele technologicznych rozwiÄ…zaÅ„ znosi niektóre z barier, które do niedawna maÅ‚ym firmom nie dawaÅ‚y szans w konfrontacji z gigantami rynku. Celem tej książki jest zainspirowanie przedsiÄ™biorców, liderów i menedżerów do siÄ™gniÄ™cia po szereg technologicznych rozwiÄ…zaÅ„, do przyjÄ™cia postaw zarzÄ…dczych, które sprzyjajÄ… innowacji i stanowiÄ… żródÅ‚o przewagi.

W książce zaprezentowano także szereg rozwiÄ…zaÅ„ i narzÄ™dzi oraz towarzyszÄ…cych im trendów, od tych najprostszych (np. mobile czy e-commerce) po najbardziej zÅ‚ożone, jak big data i Internet Rzeczy. Wymiar praktyczny książki to krótkie podsumowania każdego z rozdziaÅ‚ów, które pozwalajÄ… lepiej zrozumieć i przeanalizować stawiane tezy, podjąć dyskusjÄ™ z nimi, wreszcie – zainspirować siÄ™ do dziaÅ‚ania.

Dodaj do koszyka Jak nowe technologie zmieniajÄ… biznes

 

Osoby które kupowały "Jak nowe technologie zmieniają biznes", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Ruby on Rails. Ćwiczenia
  • DevOps w praktyce. Kurs video. Jenkins, Ansible, Terraform i Docker
  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Scrum. O zwinnym zarzÄ…dzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Jak nowe technologie zmieniajÄ… biznes

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Jak nowe technologie zmieniajÄ… biznes

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.