Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych - Helion
Tytuł oryginału: The Art of Social Media: Power Tips for Power Users
TÅ‚umaczenie: Maksymilian Gutowski
ISBN: 978-83-283-1360-6
stron: 184, Format: ebook
Data wydania: 2015-11-06
Księgarnia: Helion
Cena książki: 29,92 zł (poprzednio: 39,89 zł)
Oszczędzasz: 25% (-9,97 zł)
123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych!
- Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci
- Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów
- Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo”
Zadanie kreowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych z tą książką stanie się znacznie łatwiejsze. Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrick pokazują w niej różne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadają, co należy zrobić i czego nie robić pod żadnym pozorem, a także tłumaczą, dlaczego pewne działania przynoszą pozytywne bądź negatywne skutki. Przeprowadzają także czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji, optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców oraz efektywnej integracji mediów społecznościowych z blogami.
Ten fantastyczny poradnik przeznaczony jest zarówno dla początkujących, których przeraża ogrom możliwości związanych z mediami społecznościowymi, jak i dla profesjonalistów zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności.
- Jak zoptymalizować swój profil
- Jak nakarmić Postowego Potwora
- Jak udoskonalić posty
- Jak odpowiadać na komentarze
- Jak zintegrować media społecznościowe z blogami
- Jak zgromadzić więcej czytelników
- Jak korzystać z mediów społecznościowych na żywo
- Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo
- Jak poprowadzić czat na Twitterze
- Jak nie wyjść na dyletanta
- Jak optymalizować z myślą o konkretnych platformach
- Jak złożyć wszystko w całość
Wykorzystaj media społecznościowe do promowania własnej marki!
Guy Kawasaki — naczelny propagator Canva (internetowego serwisu designerskiego) i doradca Haas School of Business przy Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley. WczeÅ›niej pracowaÅ‚ jako główny orÄ™downik Apple’a i doradca specjalny dyrektora generalnego oddziaÅ‚u Motoroli w Google’u.
Peg Fitzpatrick — strateg social media i dyrektor dziaÅ‚u ds. mediów cyfrowych w Kreussler Inc. PrzeprowadziÅ‚a udane kampanie spoÅ‚ecznoÅ›ciowa dla Motoroli, Google’a, Audi, Canva i Virgin. Kiedy trafi po Å›mierci do nieba, Å›wiÄ™ty Piotr powita jÄ… sÅ‚owami: „ObserwujÄ™ twój profil na PintereÅ›cie”.
Osoby które kupowały "Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych", wybierały także:
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro 66,67 zł, (14,00 zł -79%)
- Regu 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
- Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Socjotechnika. Sztuka zdobywania w 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
- Pocz 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
Spis treści
Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych eBook -- spis treści
O autorach (7)
Zacznij czytać tutaj (9)
Podziękowania (11)
1. Jak zoptymalizować swój profil (13)
2. Jak nakarmić Postowego Potwora (27)
3. Jak udoskonalić posty (49)
4. Jak odpowiadać na komentarze (73)
5. Jak zintegrować media społecznościowe z blogami (81)
6. Jak zgromadzić wiÄ™cej czytelników (99)
7. Jak korzystać z mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych na żywo (101)
8. Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo (109)
9. Jak poprowadzić czat na Twitterze (121)
10. Jak nie wyjść na dyletanta (127)
11. Jak optymalizować z myślą o konkretnych platformach (135)
12. Jak złożyć wszystko w całość (169)
Podsumowanie (173)
Spis aplikacji i serwisów internetowych (175)