JAVA. Uniwersalne techniki programowania. Rozdział 1-2 - Helion
ISBN: 978-8-3011-8911-2
Format: ebook
Data wydania: 2016-10-07
Księgarnia: Helion
Cena książki: 10,52 zł (poprzednio: 13,15 zł)
Oszczędzasz: 20% (-2,63 zł)
Rozdziały 1-2 z publikacji pt. "Java. Uniwersalne techniki programowania", redakcja naukowa Krzysztof Barteczko. Rozdział 1 Klasy; Rozdział 2 Ponowne wykorzystanie klas. Książka przedstawia sposoby i techniki programowania użyteczne we wszelkich zastosowaniach języka Java. W publikacji akcentowany jest kontekst praktyczny: jak i do czego poszczególnych narzędzi językowych używać. Specjalna uwaga zwracana jest na nowe elementy języka, dostępne w wersjach 8 i 9. Rozbudowane rozdziały o kolekcjach, wejściu-wyjściu, programowaniu współbieżnym i dynamicznym stanowią swoiste kompendia, które dają nie tylko orientację co do zestawu dostępnych środków programowania, ale również omawiają ważne szczegóły i niuanse ich zastosowań. Publikacja adresowana jest do czytelnika zorientowanego w podstawach programowania w języku Java, apragnącego rozwijać swoje umiejętności.
Osoby które kupowały "JAVA. Uniwersalne techniki programowania. Rozdział 1-2", wybierały także:
- JavaFX. Kurs video. Wzorce oraz typy generyczne 79,00 zł, (31,60 zł -60%)
- Platforma Xamarin. Kurs video. Poziom drugi. Zaawansowane techniki tworzenia aplikacji cross-platform 99,00 zł, (39,60 zł -60%)
- Spring Security. Kurs video. Skuteczne metody zabezpieczeń aplikacji 69,00 zł, (27,60 zł -60%)
- JUnit - testy jednostkowe. Kurs video. Automatyzacja procesu testowania w Javie 79,00 zł, (31,60 zł -60%)
- Algorytmy i struktury danych. Kurs video. Java, JavaScript, Python 89,00 zł, (40,05 zł -55%)
Spis treści
JAVA. Uniwersalne techniki programowania. Rozdział 1-2 eBook -- spis treści
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Spis treści
- 1. Klasy
- 1.1. Abstrakcja i hermetyzacja
- 1.2. Enumeracje
- 1.3. Definiowanie klas
- 1.4. Wykorzystanie składowych statycznych
- 1.5. Przeciążanie metod i konstruktorów
- 1.6. Klasy i obiekty niezmienne
- 1.7. Inicjowanie
- 1.8. Singletony
- 1.9. Klasy opakowujÄ…ce typy proste
- 2. Ponowne wykorzystanie klas
- 2.1. Dziedziczenie
- 2.2. Konwersje referencyjne
- 2.3. Stwierdzanie typu
- 2.4. Dziedziczenie w Javie
- 2.5. Przedefiniowanie metod
- 2.6. Kowariancja typów wyników
- 2.7. Przedefiniowanie metod w wyliczeniach
- 2.8. Przedefiniowanie a wyjÄ…tki
- 2.9. Przedefiniowanie a przeciążanie, przesłanianie i pokrywanie
- 2.10. Adnotacja @override
- 2.11. Metody wirtualne i polimorfizm
- 2.12. Kompozycja
- 2.13. Kompozycja a dziedziczenie
- 2.14. Reguły ponownego wykorzystania klas
- Przypisy