reklama - zainteresowany?

J2ME. Tworzenie gier - Helion

J2ME. Tworzenie gier
Autor: Janusz Grzyb
ISBN: 83-246-1263-7
stron: 272, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2007-11-23
Księgarnia: Helion

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka J2ME. Tworzenie gier

Tagi: J2ME | Programowanie gier

Stwórz własną grę do telefonu komórkowego

  • Poznaj technologiÄ™ J2ME
  • Zaprojektuj interfejs użytkownika dla gry
  • Zaimplementuj mechanizmy wyÅ›wietlania grafiki 3D

Współczesne telefony komórkowe przestały być urządzeniami wykorzystywanymi wyłącznie do prowadzenia rozmów i wysyłania wiadomości SMS. Można je dziś stosować do wielu innych celów -- pełnią rolę notatników, dyktafonów, aparatów fotograficznych, odtwarzaczy plików MP3 i przenośnych konsoli do gier. Jednak największe możliwości telefony komórkowe uzyskały dzięki zaimplementowaniu w nich języka Java. Mobilna Java pozwala nie tylko na tworzenie dodatkowych narzędzi, ale także gier -- zarówno prostych platformówek, jak i skomplikowanych gier wykorzystujących złożone algorytmy wyświetlania grafiki trójwymiarowej.

Książka "J2ME. Tworzenie gier" to podręcznik, dzięki któremu opanujesz technologię J2ME i wykorzystasz ją do napisania własnej gry do telefonu komórkowego. Czytając ją, poznasz podstawy mobilnej Javy, zainstalujesz narzędzia niezbędne do pracy i dowiesz się, jak zbudowana jest aplikacja przeznaczona do wykorzystania w tym urządzeniu. Zaprojektujesz interfejs użytkownika i zastosujesz podstawowe metody generowania grafiki 2D. Poznasz także bibliotekę Java Mobile 3D i wykorzystasz ją do stworzenia prawdziwej gry z trójwymiarową grafiką, uwzględniającą tekstury obiektów, oświetlenie i cieniowanie. Dowiesz się również, jak budować gry dla wielu graczy łączących się ze sobą poprzez interfejs Bluetooth.

  • Instalacja i konfiguracja narzÄ™dzi Wireless Toolkit, Ant i Antenna
  • Tworzenie interfejsu użytkownika
  • Rysowanie podstawowych obiektów graficznych
  • Algorytm Å›ledzenia promieni Å›wiatÅ‚a
  • Reprezentacja obiektów 3D w Java Mobile 3D
  • Modelowanie oÅ›wietlenia i cieniowania
  • Animowanie obiektów
  • Przygotowanie sceny gry w programie Blender
  • Komunikacja poprzez interfejs Bluetooth
  • Tworzenie gry typu "multiplayer"

Nie szukaj w sieci gier do swojej komórki -- napisz własną!

Dodaj do koszyka J2ME. Tworzenie gier

 

Osoby które kupowały "J2ME. Tworzenie gier", wybierały także:

  • Mobile Web. Rusz gÅ‚owÄ…!
  • Java ME. Tworzenie zaawansowanych aplikacji na smartfony
  • J2ME. Praktyczne projekty. Wydanie II
  • Mobile Web. Rusz gÅ‚owÄ…!
  • Java ME. Tworzenie zaawansowanych aplikacji na smartfony

Dodaj do koszyka J2ME. Tworzenie gier

Spis treści

J2ME. Tworzenie gier -- spis tre

Dodaj do koszyka J2ME. Tworzenie gier

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.