reklama - zainteresowany?

Innowacyjne pomys - Helion

Innowacyjne pomys
ebook
Autor: Przemys
ISBN: 978-83-68325-20-1
stron: 387, Format: ebook
Data wydania: 2024-09-08
Księgarnia: Helion

Cena książki: 44,99 zł

Dodaj do koszyka Innowacyjne pomys

Tagi: Sztuczna inteligencja

Chcesz odkry

Dodaj do koszyka Innowacyjne pomys

 

Osoby które kupowały "Innowacyjne pomys", wybierały także:

  • React z AI. Kurs video. Programowanie wspomagane sztuczn
  • Sztuczna inteligencja w Azure. Kurs video. Uczenie maszynowe i Azure Machine Learning Service
  • Generatywna sztuczna inteligencja z LangChain. Budowanie aplikacji AI opartych na LLM z u
  • J
  • Prosto o AI. Jak dzia

Dodaj do koszyka Innowacyjne pomys

Spis treści

Innowacyjne pomysły biznesowe z ChatGPT eBook -- spis treści

WstÄ™p………………………………………………………………………………………………..…..7

 

RozdziaÅ‚ 1: Podstawy generowania pomysÅ‚ów z ChatGPT………………..19

1.1 Co to są pomysły biznesowe?..........................................................................19

1.2 Jak ChatGPT generuje pomysły?...................................................................22

1.3 NarzÄ™dzia wspierajÄ…ce generowanie pomysÅ‚ów…………………………….………..25

1.4 PrzykÅ‚ady prostych pomysÅ‚ów generowanych przez ChatGPT……………….…29

1.5 Analiza wygenerowanych pomysÅ‚ów…………………………………………………….34

1.6 Wdrażanie pomysÅ‚ów w praktyce…………………………………………………………39

 

RozdziaÅ‚ 2: Innowacyjne produkty……………………………………………………44

2.1 Definicja innowacyjnych produktów……………………………..……………………..44

2.2 Proces generowania pomysÅ‚ów na nowe produkty z ChatGPT………………...50

2.3 PrzykÅ‚ady innowacyjnych produktów……………………………………………….….55

2.4 Ocena rentownoÅ›ci nowych produktów…………………………………………………61

2.5 Strategie wprowadzenia produktu na rynek…………………………………………..67

 

RozdziaÅ‚ 3: Nowatorskie usÅ‚ugi…………………………………………………..……..73

3.1 Czym są nowatorskie usługi?.........................................................................73

3.2 Wykorzystanie ChatGPT do tworzenia usÅ‚ug…………………………………………79

3.3 PrzykÅ‚ady nowatorskich usÅ‚ug………………………………………………………..……85

3.4 Analiza potrzeb rynkowych………………………………………………………………….91

3.5 Marketing i promocja nowych usÅ‚ug…………………………….……………………….97

 

RozdziaÅ‚ 4: Modele biznesowe…………………………………………….……………103

4.1 Co to jest model biznesowy?.........................................................................103

4.2 Generowanie modeli biznesowych z ChatGPT………………………………..……110

4.3 PrzykÅ‚ady innowacyjnych modeli biznesowych………………………..…………..116

4.4 Ocena i wybór najlepszego modelu……………………………………………………..122

4.5 Optymalizacja modelu biznesowego……………………………………………….….128

 

RozdziaÅ‚ 5: Automatyzacja i optymalizacja procesów………….…………134

5.1 Rola automatyzacji w biznesie…………………………………………………………….134

5.2 Jak ChatGPT może pomóc w automatyzacji?..............................................139

5.3 PrzykÅ‚ady automatyzacji procesów biznesowych……………….…………………145

5.4 KorzyÅ›ci z optymalizacji procesów………………………………………………………152

5.5 NarzÄ™dzia wspierajÄ…ce automatyzacjÄ™……………………….…………………………157

 

RozdziaÅ‚ 6: Marketing i promocja z ChatGPT………………………………....163

6.1 Generowanie pomysÅ‚ów na kampanie marketingowe…………………….……..163

6.2 Strategie promocji z wykorzystaniem ChatGPT……………………………………169

6.3 PrzykÅ‚ady skutecznych kampanii marketingowych………………….……………175

6.4 NarzÄ™dzia marketingowe wspierane przez ChatGPT…………………..………..182

6.5 Analiza skutecznoÅ›ci kampanii……………………………………………………..……189

 

RozdziaÅ‚ 7: ZarzÄ…dzanie relacjami z klientami (CRM)………………..….195

7.1 Rola CRM w biznesie…………………………………………………………………………195

7.2 Jak ChatGPT może wspierać CRM?.............................................................201

7.3 PrzykÅ‚ady efektywnego zarzÄ…dzania relacjami…………………………….……….207

7.4 NarzÄ™dzia CRM wspierane przez ChatGPT………………………………….……….213

7.5 Analiza satysfakcji klientów…………………………………..…………………………..221

 

RozdziaÅ‚ 8: Tworzenie treÅ›ci i komunikacja……………………………………227

8.1 Znaczenie treÅ›ci w biznesie………………………………………………….…………….227

8.2 Generowanie treÅ›ci z ChatGPT…………………………………………………….…….232

8.3 PrzykÅ‚ady angażujÄ…cych treÅ›ci…………………………………………………………..238

8.4 NarzÄ™dzia wspierajÄ…ce tworzenie treÅ›ci………………………………………………244

8.5 Strategie komunikacji z klientami………………………………………….…………..251

 

 

RozdziaÅ‚ 9: Rozwój i wzrost biznesu…………………………………………….….256

9.1 Strategiczne planowanie rozwoju……………………………………………………….256

9.2 Jak ChatGPT może wspierać rozwój firmy?................................................262

9.3 PrzykÅ‚ady strategii wzrostu……………………………………………………………….268

9.4 NarzÄ™dzia wspierajÄ…ce rozwój biznesu………………………………………….…….274

9.5 Analiza wyników rozwojowych………………………………………..…………………281

 

RozdziaÅ‚ 10: PrzyszÅ‚ość biznesu z ChatGPT…………………………….………287

10.1 Trendy i innowacje przyszÅ‚oÅ›ci………………………………………………………...287

10.2 ChatGPT a przyszÅ‚ość biznesu………………………………………………………….292

10.3 Scenariusze przyszÅ‚oÅ›ci dla firm……………………………………………………….297

10.4 Przygotowanie biznesu na przyszÅ‚ość…………………………….………………….302

10.5 Nowe możliwoÅ›ci i wyzwania………………………………………………..………….307

10.6 Podsumowanie i wnioski………………………………………………………………….312

 

ZakoÅ„czenie……………………………………………………..………………………………..317

 

Dodatek A: NarzÄ™dzia wspierajÄ…ce innowacje z ChatGPT………..…….320

 

Dodatek B: Przewodnik po platformach ChatGPT………………………….327

 

Dodatek C: PrzykÅ‚ady sukcesów biznesowych z ChatGPT………………336

 

Dodatek D: Lista kontrolna dla startupów………………………………………343

 

Dodatek E: Zasoby i materiaÅ‚y dodatkowe……………………………..……….349

 

Dodatek F: Najczęściej zadawane pytania (FAQ)……………………………354

 

Dodatek G: SÅ‚ownik pojęć…………………………………………………………………374

 

Dodaj do koszyka Innowacyjne pomys

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.