reklama - zainteresowany?

Informatyka w og - Helion

Informatyka w og
ebook
Autor: J. Glenn Brookshear, Dennis Brylow
T艂umaczenie: Mariusz Rogulski, Magdalena Rogulska
ISBN: 9788301222963
stron: 782, Format: ebook
Data wydania: 2022-08-11
Ksi臋garnia: Helion

Cena ksi膮偶ki: 119,20 z艂 (poprzednio: 149,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 20% (-29,80 z艂)

Dodaj do koszyka Informatyka w og

Tagi: Inne - Programowanie

Informatyka w og

Dodaj do koszyka Informatyka w og

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Informatyka w og", wybiera艂y tak偶e:

  • DevOps w praktyce. Kurs video. Jenkins, Ansible, Terraform i Docker
  • Wyra偶enia regularne od podstaw
  • Projektowanie system贸w rozproszonych. Wzorce i paradygmaty dla skalowalnych, niezawodnych us艂ug
  • Zrozum struktury danych. Algorytmy i praca na danych w Javie
  • Kosymulacja. Elastyczne projektowanie i symulacja wielodomenowa

Dodaj do koszyka Informatyka w og

Spis tre艣ci

Informatyka w og贸lnym zarysie eBook -- spis tre艣ci

  • Ok艂adka
  • Strona tytu艂owa
  • Strona redakcyjna
  • Spis tre艣ci
  • Przedmowa
  • Zwi膮zek 13. wydania ksi膮偶ki Informatyka w og贸lnym zarysie oraz wydania AP z聽AP Computer Science Principles Curriculum Framework
  • 0. Wprowadzenie
    • 0.1 Rola algorytm贸w
    • 0.2 Historia informatyki
    • 0.3 Zawarto艣膰 ksi膮偶ki
    • 0.4 Nadrz臋dne zagadnienia informatyki
  • 1. Przechowywanie danych
    • 1.1 Bity i聽ich przechowywanie
    • 1.2 Pami臋膰 g艂贸wna
    • 1.3 Pami臋膰 masowa
    • 1.4 Przedstawianie informacji w聽postaci bit贸w
    • 1.5. System binarny
    • 1.6 Przechowywanie liczb ca艂kowitych
    • 1.7 Przechowywanie u艂amk贸w
    • 1.8 Dane i聽programowanie
    • 1.9 Kompresja danych
    • 1.10 B艂臋dy komunikacji
  • 2. Operowanie danymi
    • 2.1 Architektura komputera
    • 2.2 J臋zyk maszynowy
    • 2.3 Wykonywanie programu
    • 2.4 Instrukcje arytmetyczno-logiczne
    • 2.5 Komunikacja z聽innymi urz膮dzeniami
    • 2.6 Programowanie operacji na danych
    • 2.7 Inne architektury
  • 3. Systemy operacyjne
    • 3.1 Historia system贸w operacyjnych
    • 3.2 Architektura systemu operacyjnego
    • 3.3 Koordynowanie dzia艂a艅 maszyny
    • 3.4 Obs艂uga konkurencji w艣r贸d proces贸w
    • 3.5 Bezpiecze艅stwo
  • 4. Sie膰 i聽Internet
    • 4.1 Podstawy dzia艂ania sieci
    • 4.2 Internet
    • 4.3 World Wide Web
    • 4.4 Protoko艂y internetowe
    • 4.5 Prosta komunikacja klient serwer
    • 4.6 Cyberbezpiecze艅stwo
  • 5. Algorytmy
    • 5.1 Koncepcja algorytmu
    • 5.2 Reprezentacja algorytmu
    • 5.3 Odkrywanie algorytm贸w
    • 5.4 Struktury iteracyjne
    • 5.5 Struktury rekurencyjne
    • 5.6 Wydajno艣膰 i聽poprawno艣膰
  • 6. J臋zyki programowania
    • 6.1 Perspektywa historyczna
    • 6.2 Tradycyjne koncepcje programowania
    • 6.3 Jednostki proceduralne
    • 6.4 Implementacja j臋zyka
    • 6.5 Programowanie obiektowe
    • 6.6 Programowanie r贸wnoleg艂ych dzia艂a艅
    • 6.7 Programowanie deklaratywne
  • 7. In偶ynieria oprogramowania
    • 7.1 Dyscyplina in偶ynierii oprogramowania
    • 7.2 Cykl 偶ycia oprogramowania
    • 7.3 Metodologie in偶ynierii oprogramowania
    • 7.4 Modu艂owo艣膰
    • 7.5 Narz臋dzia do pracy
    • 7.6 Zapewnienie jako艣ci
    • 7.7 Dokumentacja
    • 7.8 Interfejs cz艂owiekmaszyna
    • 7.9 W艂asno艣膰 i聽odpowiedzialno艣膰 za oprogramowanie
  • 8. Abstrakcje danych
    • 8.1 Podstawowe struktury danych
    • 8.2 Powi膮zane poj臋cia
    • 8.3 Implementowanie struktur danych
    • 8.4 Kr贸tkie studium przypadku
    • 8.5 Niestandardowe typy danych
    • 8.6 Klasy i聽obiekty
    • 8.7 Wska藕niki w聽j臋zyku maszynowym
  • 9. Systemy baz danych
    • 9.1 Podstawy baz danych
    • 9.2 Model relacyjny
    • 9.3 Bazy obiektowe
    • 9.4 Utrzymywanie integralno艣ci bazy danych
    • 9.5 Tradycyjne struktury plik贸w
    • 9.6 Eksploracja danych
    • 9.7 Spo艂eczny wp艂yw technologii bazodanowych
  • 10. Grafika komputerowa
    • 10.1 Zakres grafiki komputerowej
    • 10.2 Przegl膮d grafiki 3D
    • 10.3 Modelowanie
    • 10.4 Renderowanie
    • 10.5 Sposoby na o艣wietlenie globalne
    • 10.6 Animacje
  • 11. Sztuczna inteligencja
    • 11.1 Inteligencja i聽maszyny
    • 11.2 Postrzeganie
    • 11.3 Rozumowanie
    • 11.4 Dodatkowe obszary bada艅
    • 11.5 Sztuczne sieci neuronowe
    • 11.6 Robotyka
    • 11.7 My艣l膮c o聽konsekwencjach
  • 12. Teoria obliczalno艣ci
    • 12.1 Funkcje i聽ich obliczanie
    • 12.2 Maszyna Turinga
    • 12.3 Uniwersalne j臋zyki programowania
    • 12.4 Funkcje nieobliczalne
    • 12.5 Z艂o偶ono艣膰 problem贸w
    • 12.6 Kryptografia z聽kluczem publicznym
  • Dodatki
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Informatyka w og

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.