reklama - zainteresowany?

Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych. Zakres podstawowy. Część 3 - Helion

Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych. Zakres podstawowy. Część 3
Autor: Danuta Korman, Grażyna Szabłowicz-Zawadzka
ISBN: 978-83-283-5898-0
okładka: miękka
Data wydania: 2019-05-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 33,91 zł (poprzednio: 39,89 zł)
Oszczędzasz: 15% (-5,98 zł)

Dodaj do koszyka Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych. Zakres podstawowy. Część 3

Dodaj do koszyka Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych. Zakres podstawowy. Część 3

 

Osoby które kupowały "Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych. Zakres podstawowy. Część 3", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Ruby on Rails. Ćwiczenia
  • DevOps w praktyce. Kurs video. Jenkins, Ansible, Terraform i Docker
  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Scrum. O zwinnym zarzÄ…dzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych. Zakres podstawowy. Część 3

Spis treści

Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych. Zakres podstawowy. Część 3 -- spis treści

  • WstÄ™p (7)

RozdziaÅ‚ 1. Rozumienie i analizowanie problemów. Wprowadzenie do programowania w jÄ™zyku Python (9)

  • Temat 1. Naiwne wyszukiwanie wzorca w tekÅ›cie (10)
    • 1.1. Naiwne wyszukiwanie wzorca (10)
    • 1.2. Inne spojrzenie na wyszukiwanie wzorca w tekÅ›cie (13)
  • Temat 2. Programowanie zachÅ‚anne - wydawanie reszty najmniejszÄ… liczbÄ… nominaÅ‚ów (15)
    • 2.1. Algorytm wydawania reszty (15)
    • 2.2. Minimalizacja Å‚Ä…czenia par (18)
  • Temat 3. Metoda poÅ‚owienia - charakterystyka i zastosowanie (20)
    • 3.1. Przeszukiwanie ciÄ…gu liczbowego (20)
    • 3.2. Znajdowanie przybliżonej wartoÅ›ci miejsca zerowego funkcji (25)
  • Temat 4. Elementy robotyki i jÄ™zyk Python - zastosowanie biblioteki MicroPython (28)
    • 4.1. Czym jest micro:bit? (28)
    • 4.2. Åšrodowisko programowania moduÅ‚u micro:bit (30)
    • 4.3. Wprowadzenie do MicroPythona (31)
    • 4.4. Animacje tworzone za pomocÄ… obrazków (36)
    • 4.5. Przyciski moduÅ‚u micro:bit (40)
    • 4.6. Wykrywanie ruchu pÅ‚ytki (44)
    • 4.7. Piny na zÅ‚Ä…czu rozszerzeÅ„ micro:bita i podÅ‚Ä…czanie brzÄ™czyka (46)
    • 4.8. Antena radiowa i jej zastosowanie (50)
    • 4.9. Magnetometr i wskazywanie kierunków (54)
  • Zadania do rozdziaÅ‚u 1. (56)

RozdziaÅ‚ 2. Rozwój kompetencji spoÅ‚ecznych (59)

  • Temat 5. Rozwój informatyki i technologii (60)
    • 5.1. Krótkie kalendarium wydarzeÅ„ ważnych dla rozwoju komputeryzacji (61)
    • 5.2. Co przyniesie najbliższa przyszÅ‚ość? (63)
  • Temat 6. Cyfryzacja i jej konsekwencje (65)
    • 6.1. KorzyÅ›ci wynikajÄ…ce z transformacji cyfrowej (65)
    • 6.2. Wykluczenie cyfrowe (67)
    • 6.3. Komputery dla osób o specjalnych potrzebach (68)
  • Temat 7. RozwiÄ…zywanie problemów w różnych systemach operacyjnych (70)
    • 7.1. System operacyjny (71)
    • 7.2. RozwiÄ…zywanie problemów z komputerem (72)
  • Zadania do rozdziaÅ‚u 2. (77)

Rozdział 3. Sieci komputerowe (79)

  • Temat 8. Rodzaje sieci komputerowych (80)
    • 8.1. PodziaÅ‚ sieci ze wzglÄ™du na zasiÄ™g (80)
    • 8.2. PodziaÅ‚ sieci ze wzglÄ™du na media transmisyjne (81)
    • 8.3. UrzÄ…dzenia w sieci (83)
    • 8.4. PodziaÅ‚ sieci ze wzglÄ™du na topologiÄ™ (86)
    • 8.5. PodziaÅ‚ sieci ze wzglÄ™du na architekturÄ™ sieci (88)
  • Temat 9. Internet (90)
    • 9.1. PoczÄ…tki internetu (90)
    • 9.2. Jak dziaÅ‚a internet? (93)
    • 9.3. BezpieczeÅ„stwo w sieci (99)
  • Temat 10. UsÅ‚ugi w sieci (106)
    • 10.1. UsÅ‚uga WWW (106)
    • 10.2. Poczta elektroniczna (108)
    • 10.3. FTP - serwer plików (110)
    • 10.4. IRC (111)
    • 10.5. Grupy dyskusyjne (112)
    • 10.6. VoIP - telefonia internetowa (113)
    • 10.7. E-learning - nauczanie na odlegÅ‚ość (114)
  • Zadania do rozdziaÅ‚u 3. (116)

Rozdział 4. Strony WWW z elementami dynamicznymi (117)

  • Temat 11. Tworzenie stron internetowych (117)
    • 11.1. Do czego sÅ‚uży HTML (117)
    • 11.2. HTML5 (118)
    • 11.3. Kilka ważnych zasad dotyczÄ…cych tworzenia stron WWW (118)
    • 11.4. NarzÄ™dzia do tworzenia stron WWW (119)
    • 11.5. Struktura dokumentu HTML (120)
    • 11.6. Tekst na stronie WWW (122)
    • 11.7. Listy - wykazy (130)
    • 11.8. Grafika na stronie WWW (133)
    • 11.9. Tabele na stronie WWW (139)
    • 11.10. HiperÅ‚Ä…cza (145)
    • 11.11. Opublikowanie strony w internecie (148)
  • Temat 12. Kaskadowe arkusze stylów (150)
    • 12.1. SkÅ‚adnia (151)
    • 12.2. Dodawanie stylów CSS do dokumentu HTML (152)
    • 12.3. Klasy i identyfikatory (158)
    • 12.4. Kaskadowość, czyli hierarchia i dziedziczenie (162)
  • Temat 13. PHP (164)
    • 13.1. Czym jest PHP? (164)
    • 13.2. Instalacja Apache, PHP i bazy danych MySQL (164)
    • 13.3. Umieszczanie skryptu PHP w dokumencie HTML (166)
  • Zadania do rozdziaÅ‚u 4. (195)

Rozdział 5. Projekt informatyczny (199)

  • Temat 14. Projekt informatyczny podsumowujÄ…cy pracÄ™ na lekcjach informatyki (200)
    • 14.1. Projekt informatyczny (200)
    • 14.2. Realizacja projektu informatycznego i projektu programistycznego (201)
    • 14.3. Inżynieria oprogramowania (202)
  • Temat 15. Projekt edukacyjny wykorzystujÄ…cy narzÄ™dzia informatyczne poznane na lekcjach informatyki (204)
    • 15.1. Projekt edukacyjny na lekcjach informatyki (204)
    • 15.2. PrzykÅ‚ady projektów edukacyjnych (206)
  • Bibliografia (214)
  • Skorowidz (215)

Dodaj do koszyka Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych. Zakres podstawowy. Część 3

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.