reklama - zainteresowany?

Informatyka Europejczyka. Podr - Helion

Informatyka Europejczyka. Podr
Autor: Danuta Kia
ISBN: 978-83-283-9363-9
okładka: mi
Data wydania: 2022-04-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 10,40 zł

Dodaj do koszyka Informatyka Europejczyka. Podr

Dodaj do koszyka Informatyka Europejczyka. Podr

 

Osoby które kupowały "Informatyka Europejczyka. Podr", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Ruby on Rails. Ćwiczenia
  • Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku
  • Scrum. O zwinnym zarządzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone
  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku

Dodaj do koszyka Informatyka Europejczyka. Podr

Spis treści

Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkoły podstawowej. Klasa 4 (Wydanie II) -- spis treści

DROGA CZWARTOKLASISTKO, DROGI CZWARTOKLASISTO!

ROZDZIAŁ 1. BEZPIECZNA PRACA Z KOMPUTEREM, JEGO OPROGRAMOWANIEM I SIECIAMI KOMPUTEROWYMI

  • Lekcja 1. Zaczynamy lekcje w szkolnej pracowni komputerowej
  • Lekcja 2. Wprowadzenie, czyli kilka słów o komputerze
  • Lekcja 3. Poznajemy nasze narzędzia pracy: program, system
  • Lekcja 4. Okna, pliki i katalogi
  • Lekcja 5. Praca w chmurze - korzystamy z wirtualnego dysku OneDrive

ROZDZIAŁ 2. POZNAJEMY RÓŻNE NARZĘDZIA INFORMATYCZNE I ICH ZASTOSOWANIE

  • 2.1. Grafika komputerowa
    • Lekcja 6. Uczymy się rysować proste elementy w edytorze grafiki Paint
    • Lekcja 7. Rysowanie, wstawianie tekstu i zapisywanie dokumentu
    • Lekcja 8. Otwieranie pliku, modyfikowanie, kopiowanie i wklejanie rysunku
    • Lekcja 9. Ustawienia wydruku, wydruk pliku
  • 2.2. Edytory tekstu
    • Lekcja 10. Edytory tekstu - wprowadzenie
    • Lekcja 11. Pliki i katalogi - najważniejsze czynności
    • Lekcja 12. Blok tekstu - podstawowe operacje
    • Lekcja 13. Formatowanie i modyfikacja dokumentu tekstowego
    • Lekcja 14. Akapit, wyrównanie tekstu
    • Lekcja 15. Tworzenie wspólnego dokumentu z wykorzystaniem pakietu Microsoft 365

ROZDZIAŁ 3. NAUKA PISANIA NA KLAWIATURZE KOMPUTERA

  • Lekcja 16. Pisanie na klawiaturze komputera

ROZDZIAŁ 4. REALIZACJA PROJEKTÓW Z WYKORZYSTANIEM KOMPUTERA, APLIKACJI I URZĄDZEŃ CYFROWYCH

  • Lekcja 17. Przeglądanie stron internetowych
  • Lekcja 18. Wyszukiwanie informacji w internecie
  • Lekcja 19. Komunikowanie się za pomocą komputera, poczta elektroniczna, netykieta
  • Lekcja 20. Praca w chmurze, komunikatory internetowe
  • Lekcja 21. Praca w chmurze, współtworzenie dokumentów

ROZDZIAŁ 5. PROGRAMOWANIE I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW Z WYKORZYSTANIEM KOMPUTERA I INNYCH URZĄDZEŃ CYFROWYCH

  • Lekcja 22. Multimedialne programy edukacyjne. Budowanie sceny w programie Baltie, tworzenie animacji w programie Stykz. Pomoc w programie
  • Lekcja 23. Poznajemy program PixBlocks
  • Lekcja 24. Programujemy z królikiem w programie PixBlocks - poznajemy pętle i instrukcje warunkowe
  • Lekcja 25. Programowanie w środowisku Scratch - wprowadzenie
  • Lekcja 26. Tworzenie programu w środowisku Scratch - sterowanie postacią, projekt "Zabawa na łące"
  • Lekcja 27. Roboty, część I - wprowadzenie
  • Lekcja 28. Roboty, część II - taniec robotów

ROZDZIAŁ 6. KOMPUTER W NASZYM OTOCZENIU

  • Lekcja 29. Komputery wokół nas
  • Lekcja 30. Realizacja projektu grupowego "Komputer w naszym otoczeniu"

ROZDZIAŁ 7. ODPOWIEDZI

Bibliografia

Dodaj do koszyka Informatyka Europejczyka. Podr

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.