reklama - zainteresowany?

Historia przyszłości. Oculus, Facebook i rewolucja wirtualnej rzeczywistości - Helion

Historia przyszłości. Oculus, Facebook i rewolucja wirtualnej rzeczywistości
Autor: Blake J. Harris
Tytuł oryginału: The History of the Future: Oculus, Facebook, and the Revolution That Swept Virtual Reality
Tłumaczenie: Krzysztof Krzyżanowski
ISBN: 978-83-283-6689-3
stron: 516, Format: 168x237, okładka: miękka
Data wydania: 2020-06-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 44,25 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 25% (-14,75 zł)

Dodaj do koszyka Historia przyszłości. Oculus, Facebook i rewolucja wirtualnej rzeczywistości

Tagi: Inne | Start-up

Wiele firm, które później staÅ‚y siÄ™ najpoważniejszymi graczami Doliny Krzemowej, rodziÅ‚o siÄ™ w garażach. Historia Oculusa Å‚amie ten schemat — jej zaÅ‚ożyciel, Palmer Luckey, pragmatyczny ekscentryk, inżynier samouk i wizjoner, stworzyÅ‚ swój start-up w zdezelowanej, szeÅ›ciometrowej przyczepie kempingowej. MÅ‚ody czÅ‚owiek chciaÅ‚ sprawić, aby wirtualna rzeczywistość wreszcie zaistniaÅ‚a. MiaÅ‚a pozwolić każdemu, kto chciaÅ‚, dotknąć ÅšwiÄ™tego Graala wspóÅ‚czesnej technologii — przenieść siÄ™ do wygenerowanego przez komputer Å›wiata, gdzie wszystko jest możliwe, i wykorzystać go do zabawy, zdobywania wiedzy i komunikacji.

Stworzone w Oculusie gogle zachwyciÅ‚y Marka Zuckerberga do tego stopnia, że Facebook wykupiÅ‚ start-up za niewiarygodnÄ… kwotÄ™ trzech miliardów dolarów. Wydawać by siÄ™ mogÅ‚o, że to happy end fantastycznej opowieÅ›ci o mÅ‚odych wizjonerach, z żelaznÄ… konsekwencjÄ… dążących do speÅ‚nienia marzeÅ„ o wirtualnej rzeczywistoÅ›ci. OkazaÅ‚o siÄ™ jednak, że najciekawsza historia dopiero siÄ™ zacznie. Sklecony niegdyÅ› naprÄ™dce start-up, wspierany przez charyzmatycznego, seryjnego przedsiÄ™biorcÄ™, bÅ‚yskotliwego rosyjskiego programistÄ™ i wiele innych barwnych postaci, rozpoczyna rewolucjÄ™ zwiÄ…zanÄ… z wirtualnym Å›wiatem. Z czasem przeradza siÄ™ ona w niesamowitÄ… podróż — obfitujÄ…cÄ… w niezliczone zwroty akcji, wygrane bitwy, bolesne porażki, przeÅ‚omy i intrygi.

TÄ™ książkÄ™ można czytać jak pasjonujÄ…cÄ… powieść o amerykaÅ„skim Å›nie. Może też być potraktowana jako opowieść o biznesie, jakim staÅ‚y siÄ™ gry komputerowe. Przedstawia niesamowite zdarzenia i opowiada o nich w wyjÄ…tkowy sposób: autor doÅ‚ożyÅ‚ wszelkich staraÅ„, aby trzymać siÄ™ faktów. DziÄ™ki temu ta książka jest jeszcze bardziej niezwykÅ‚a — zawarta w niej historia jest prawdziwa!

Thriller. Niesamowita historia. Emocje. Intrygi. Fakty!

Dodaj do koszyka Historia przyszłości. Oculus, Facebook i rewolucja wirtualnej rzeczywistości

 

Osoby które kupowały "Historia przyszłości. Oculus, Facebook i rewolucja wirtualnej rzeczywistości", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Twoja firma w social mediach. Podr

Dodaj do koszyka Historia przyszłości. Oculus, Facebook i rewolucja wirtualnej rzeczywistości

Spis treści

Historia przyszłości. Oculus, Facebook i rewolucja wirtualnej rzeczywistości -- spis treści

 

Przedmowa 7

 

Od autora 15

Prolog 19

CZĘŚĆ I. WIRTUALNA REWOLUCJA 23

RozdziaÅ‚ 1. ChÅ‚opiec, który żyÅ‚, by modować 25

Rozdział 2. Wielki Carmack 39

RozdziaÅ‚ 3. Opowieść o dwóch imprezach branżowych 48

Rozdział 4. Mafia związana ze Scaleformem 56

Rozdział 5. STK 73

Rozdział 6. Kluczowe kwestie, prototypy i partnerstwa 85

Rozdział 7. Wolność to szczęście 91

Rozdział 8. Ta brzemienna w skutki obietnica 99

RozdziaÅ‚ 9. Rozwój 108

Rozdział 10. Valve! 127

Rozdział 11. Kickstarter 142

CZĘŚĆ II. BUDOWANIE FIRMY 153

RozdziaÅ‚ 12. Król popularnych gier 154

RozdziaÅ‚ 13. W Å›wietle jupiterów 164

Rozdział 14. Nietuzinkowe postacie 170

Rozdział 15. Hongkońska kombinacja 187

Rozdział 16. Dzieciaki 198

Rozdział 17. Oculus kontra Ouya 206

Rozdział 18. Dobry, lepszy i najlepszy podczas CES 2013 212

RozdziaÅ‚ 19. KsiÄ™ga PrzysÅ‚ów, 29:18 234

Rozdział 20. Od ściany do ściany 246

Rozdział 21. GDC 262

CZĘŚĆ III. STARE DOBRE CZASY 267

RozdziaÅ‚ 22. DziaÅ‚aj powoli i buduj różne rzeczy (czyli Facebook 2.0) 269

Rozdział 23. Dziewięć opowieści 273

Rozdział 24. Przyszłość świata gier 284

Rozdział 25. Andrew Reisse 289

Rozdział 26. Pomysły tak szalone, że mogłyby zadziałać 295

Rozdział 27. Specjalne pomieszczenie 305

Rozdział 28. Walka o pozycję 310

Rozdział 29. Zuckerbro okazuje zaciekawienie 316

Rozdział 30. Śladem Blue 328

Rozdział 31. Gwałtowne reakcje 342

Rozdział 32. Nowa normalność 347

Rozdział 33. HTC dołącza do gry 353

Rozdział 34. Niespodziewani goście 355

Rozdział 35. Ucieczka do przodu 360

Rozdział 36. Kanarki w kopalni węgla 363

CZĘŚĆ IV. POLITYKA 371

Rozdział 37. Dwanaście dni w 2015 roku 373

RozdziaÅ‚ 38. Przebudzenie Å›piÄ…cych gigantów 383

Rozdział 39. Blokada 390

Rozdział 40. Kontrola uprawnień 398

RozdziaÅ‚ 41. DiabeÅ‚ tkwi w szczegóÅ‚ach 406

Rozdział 42. Elastyczność 415

Rozdział 43. Dramat internetowy 418

Rozdział 44. The Daily Beast 423

Rozdział 45. Banicja 437

Rozdział 46. Napad z bronią w ręku, komedia i fantastyka kontra dokument 449

Rozdział 47. Wyrok 466

RozdziaÅ‚ 48. Wyzwanie, któremu na pozór nie sposób podoÅ‚ać 471

Rozdział 49. Pracownik numer jeden 479

RozdziaÅ‚ 50. Powrót 484

Podziękowania 491

Przypisy 493

Dodaj do koszyka Historia przyszłości. Oculus, Facebook i rewolucja wirtualnej rzeczywistości

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.