reklama - zainteresowany?

Hakerzy i malarze. Wielkie idee ery komputerów - Helion

Hakerzy i malarze. Wielkie idee ery komputerów
Autor: Paul Graham
Tytuł oryginału: Hackers & Painters. Big Ideas from the Computer Age
Tłumaczenie: Tomasz Misiorek
ISBN: 83-7361-647-0
stron: 272, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2004-10-25
Księgarnia: Helion

Cena książki: 31,85 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 35% (-17,15 zł)

Dodaj do koszyka Hakerzy i malarze. Wielkie idee ery komputerów

Tagi: Klasyka hakera | Prezenty dla Niego

Mamy już za sobą erę pary, erę telewizji i erę samochodu. Nastała era komputerów. Nie era podboju kosmosu, nie era wszechobecnego pokoju, ale właśnie era komputerów. Komputery są niemal wszędzie, a osoby i firmy, które kształtują ich obecną postać, są powszechnie znane i rozpoznawane. Zastanawiasz się, dlaczego tak się dzieje? Dlaczego niektóre, pozornie genialne, idee upadają, a inne -- rozkwitają? Na pewno łatwiej będzie Ci to zrozumieć, gdy poznasz sposób myślenia osób związanych z komputerami i programowaniem.

"Hakerzy i malarze. Wielkie idee ery komputerów" to książka, której autor próbuje wyjaśnić światu to, co dzieje się aktualnie w branży komputerowej, a co więcej -- stara się to wyjaśnić używając zrozumiałego języka. Opisuje więc historie powstania wielkich firm, pomysły rozwijane przez ludzi zwanych często ""mózgowcami". Pokazuje też, dlaczego małe, niezależne firmy programistyczne osiągają sukces na tym samym rynku, z którego rokrocznie znika kilka gigantów i dlaczego programiści wydają się tak bardzo różni od przedstawicieli innych zawodów.
Czytając tę książkę, dowiesz się między innymi:

  • Dlaczego mózgowcy nie są popularni?
  • Kim właściwie są hakerzy?
  • Jak zbić majątek na nowych technologiach?
  • Jak tworzyć wielkie produkty?
  • Czym są języki programowania?
  • W jaki sposób powstają dobre projekty?

Chcesz zrozumieć współczesny świat? Odpowiedzi na wiele swoich pytań znajdziesz właśnie w tej książce.

Dowiedz się, co napędza rozwój komputerów i oprogramowania.

Dodaj do koszyka Hakerzy i malarze. Wielkie idee ery komputerów

 

Osoby które kupowały "Hakerzy i malarze. Wielkie idee ery komputerów", wybierały także:

  • Sztuka podst
  • Sztuka podstępu. Łamałem ludzi, nie hasła. Wydanie II
  • Penetration Testing with Kali NetHunter
  • Poradnik hakera. Kurs video. Inżynieria odwrotna i modyfikacja programów komputerowych
  • Sztuka podst

Dodaj do koszyka Hakerzy i malarze. Wielkie idee ery komputerów

Spis treści

Hakerzy i malarze. Wielkie idee ery komputerów -- spis treści

Wstęp (7)

1. Dlaczego mózgowcy nie są popularni? (11)

  • Ich umysły są zaprzątnięte czym innym.

2. Hakerzy i malarze (29)

  • Hakerzy są twórcami, podobnie jak malarze, architekci czy pisarze.

3. Czego nie wolno Ci mówić? (47)

  • Jak mieć heretyckie myśli i co z nimi zrobić?

4. Dobrzy źli obywatele (67)

  • Hakerzy osiągają sukces, łamiąc zasady, podobnie jak Amerykanie.

5. Inna droga przed nami (75)

  • Korzystanie z oprogramowania poprzez internet daje największe pole do popisu od czasu pojawienia się mikrokomputera.

6. Jak zbić majątek? (113)

  • Najlepszym sposobem na wzbogacenie się jest stworzenie czegoś wartościowego. A założenie małej, niezależnej firmy to najkrótsza do tego celu droga.

7. Uwaga na przepaść (139)

  • Czy "nierównomierna dystrybucja dóbr" może być w istocie mniejszym problemem niż się nam wydaje?

8. Sposób na spam (155)

  • Do niedawna większość ekspertów nie uważała filtrowania spamu za właściwą metodę jego eliminacji. Ta propozycja zmusiła ich do zmiany poglądów.

9. Gust dla twórców (165)

  • Jak tworzyć wielkie rzeczy?

10. Języki programowania objaśnione (179)

  • Czym są języki programowania i dlaczego tyle się teraz o nich mówi?

11. Język następnego stulecia (189)

  • Jak będziemy programować za sto lat? Dlaczego nie zacząć tak programować dziś?

12. Pokonywanie przeciętniaków (203)

  • Przy pisaniu aplikacji działających na serwerze możesz korzystać z każdego języka, jaki Ci się podoba. Twoja konkurencja też.

13. Odwet mózgowców (217)

  • W technologii "dobre, sprawdzone rozwiązania" to prosta droga w przepaść.

14. Wymarzony język (235)

  • Dobry język programowania to taki, który pozwala hakerom robić to, co im się żywnie podoba.

15. Projektowanie i odkrywanie (253)

  • Odkrycia muszą być oryginalne. Projekty muszą być dobre.

Podziękowania (259)

Słowniczek (261)

Dodaj do koszyka Hakerzy i malarze. Wielkie idee ery komputerów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.